"škubání" při akceleraci
-
geish@
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.11.2010 19:31
Re: "škubání" při akceleraci
Já řeším něco podobného, v rozpětí otáček 1500-2000 mě to trochu cuká. Není to závislé na teplotě motoru, dělá to stále, jen při studeném motoru je to více patrné. Tohle cukání se projevuje jen při velmi malém přidání plynu, nebo při udržování konstantní rychlosti. Občas to je jako když jedu po hrbolaté silnici ... Diagnostika nic nepíše, svíčky jsem měnil před 10ti tisíci, cívky jsou opticky OK a zapalování válců je bez výpadků (alespoň podle diagnostiky). Co mě trochu zaráží, je, že při volnoběhu při lehounkém přidání plynu se otáčky ze 750/min propadnou na cca 690/min (auto se jakoby přidusí) a vrátí se zpět na 750/min. Když zvládnu udržet plyn ve stejné poloze udělá to třeba třikrát po sobě, a pak už stoupnou na 830-850/min. Takže babo raď, protože u nás ve Fordu tenhle motor viděli asi třikrát, z toho dvakrát u mě ...
A když diagnostika mlčí, tak je pro ně vše allright .... 
S-MAX 2.5T Titanium `07, 162kW, 320Nm, K&N, RS sparkplugs, RS clutch
- n8w
- Nováček

- Příspěvky: 59
- Registrován: 27.08.2010 10:36
- Bydliště: Praha
Re: "škubání" při akceleraci
hele popsal si to tak,jak sem to nedokazal popsat ja...presne tohle mi to dela taky. byl sem v sevisu za 10 000,-...mam novy svicky,kabely a civku..dela to furt...nejsem si jistej,ale dela mi to jen trojka na nizkejch votackach 2-2.2...
Focus ST 170 (2003)
- fleguso
- .

- Příspěvky: 2146
- Registrován: 19.07.2010 08:12
- Bydliště: Blansko
Re: "škubání" při akceleraci
Tak jo,nové svíce(origo-1908kč) a auto jede jako šlak. 
Nyní:Mondeo ST220 V6 3.0 sedan blue performance
Bylo:Mondeo ST200 V6 2.5 kombi
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 54&t=27828
Bylo:Mondeo MKI 1.8 HB
Bylo:Mondeo MKI 1.6 HB
Bylo:Sierra 2.0
Bylo:Mondeo ST200 V6 2.5 kombi
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 54&t=27828
Bylo:Mondeo MKI 1.8 HB
Bylo:Mondeo MKI 1.6 HB
Bylo:Sierra 2.0
-
geish@
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.11.2010 19:31
Re: "škubání" při akceleraci
Tak stále se bádá a vyskytla se následující otázka - netuší někdo jak externě zapojit palivové čerpadlo? Rád bych změřil vstřiky, ale nedaří se rozeběhnout čerpadlo aby pořád tlačilo. Když to zapojíme podle schématu, tak ani ťuk (dokonce to vypadá, jakoby to chtělo jít do zkratu
), normálně přes klíček to běží OK. Nemůže to být ještě nějak jištěné? 
S-MAX 2.5T Titanium `07, 162kW, 320Nm, K&N, RS sparkplugs, RS clutch
- Fokal
- .

- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- ybuba
- Pokročilý

- Příspěvky: 560
- Registrován: 31.01.2009 00:39
Re: "škubání" při akceleraci
Teď mne napadla ještě jedna věc, která by mohla způsobovat to cukání. Jenom tipuji, tak mne berte s rezervou ...
Pokud je najeto nějakých 120 tkm bez jakýchkoli oprav, mohla by také pomalu odcházet vlivem opotřebení spojka - za podmínky, že zabírá pedál spojky hodně nahoře
Pokud je najeto nějakých 120 tkm bez jakýchkoli oprav, mohla by také pomalu odcházet vlivem opotřebení spojka - za podmínky, že zabírá pedál spojky hodně nahoře
Ford Focus Combi II, 1,6 benzín + LPG (74 kW), 6/2006, Blue Tonic


-
geish@
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.11.2010 19:31
Re: "škubání" při akceleraci
Kolik je najeto nemám tušení, na tachometru je cca 85 tis. km. Z toho jsem najel 25tis. sám. Jaká je realita si netroufám tvrdit, ale pokud je to stočené, tak snad ne o nějakou zásadní číslovku (doufám ....), vzhledem k celkovému stavu (prakticky vše původní).
Spojka mě napadla taky, nebo dvouhmota ... Ale netluče to, neprokluzuje, spojka zabírá zhruba v prostřed dráhy pedálu ...
Spojka mě napadla taky, nebo dvouhmota ... Ale netluče to, neprokluzuje, spojka zabírá zhruba v prostřed dráhy pedálu ...
S-MAX 2.5T Titanium `07, 162kW, 320Nm, K&N, RS sparkplugs, RS clutch
- Fokal
- .

- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: "škubání" při akceleraci
To bude spíš nějaký čidlo nebo tak něco bych si tipnul...zkus odpojit váhu vzduchu a projet to, jestli to bude dělat dál nebo ne...a možná ze všeho nejdřív bych zkusil na hodinu odpojit baterku (pokud máš kód radia) nebo vyndal pojistku č. 26 v motorovym prostoru. Obrázek je malej, ale snad to z toho půjde rozeznat 
- Přílohy
-
- Pojistka č. 26.jpg (16.26 KiB) Zobrazeno 5432 x
ST150
-
geish@
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.11.2010 19:31
Re: "škubání" při akceleraci
Díky za postrčení, jakým směrem se vydat. Váhu jsem odpojil - cukání, i když ve zmenšené míře, přetrvává. Určitě se zlepšilo při brždění motorem, při "udržovacím" plynu, nebo mírném zrychlování je to tam pořád. Zrovna jsem odpojil baterku, tak zhruba za hodinku to připojím a necháme se překvapit ...
Každopádně moc děkuju za ochutu a pomoc!
Každopádně moc děkuju za ochutu a pomoc!
S-MAX 2.5T Titanium `07, 162kW, 320Nm, K&N, RS sparkplugs, RS clutch
- Fokal
- .

- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: "škubání" při akceleraci
Nemáš zač, však to jsou takový amatérský rady
Ještě bych zkusil vytáhnout k tomu tu pojistku a pak dej vědět...
ST150
-
geish@
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.11.2010 19:31
Re: "škubání" při akceleraci
Tak jsem zkusil odpojit baterku, nechal jsem to okolo 2 hodin ... Pak jsem to zapojil, nechal jednotku načíst data za provozu a ... je to bohužel pořád to samé.
Zkusím ještě odpojit první lambdu, jestli to třeba nepřestane a dám vědět.
Jinak mě docela překvapilo, že když jsem jezdil s odpojenou váhou, tak to nehodilo žádnou chybu. Najel jsem s tím zhruba 10km a kde nic tu nic ...
Vytáhnutí té pojistky má nějaký konkrétní význam? Jako že zůstanou napájené ostatní jednotky, jen ECU se resetuje?
Jinak mě docela překvapilo, že když jsem jezdil s odpojenou váhou, tak to nehodilo žádnou chybu. Najel jsem s tím zhruba 10km a kde nic tu nic ...
Vytáhnutí té pojistky má nějaký konkrétní význam? Jako že zůstanou napájené ostatní jednotky, jen ECU se resetuje?
S-MAX 2.5T Titanium `07, 162kW, 320Nm, K&N, RS sparkplugs, RS clutch
- Macmiro
- .

- Příspěvky: 492
- Registrován: 30.03.2009 19:44
- Bydliště: Praha - Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: "škubání" při akceleraci
geish@: Jak si dopadnul, už je vše vyřešeno?
FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.
-
geish@
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.11.2010 19:31
Re: "škubání" při akceleraci
Kdepak, pořád si pocukávám ...
Určitě dám vědět, jak se to zase někam pohne. V pondělí jedu za jedním elektrikářem ze "staré školy", tak se necháme překvapit ...
BTW: náhodou jsem si projel test palubovky a mám tam dva DTC kódy: 1. 160782, 2. C40168. Netušíte o co jde? Mám nějaké pdf se soupisem DTC kódů, ale jako na potvoru tam není ani jeden z nich ... Díky!
BTW: náhodou jsem si projel test palubovky a mám tam dva DTC kódy: 1. 160782, 2. C40168. Netušíte o co jde? Mám nějaké pdf se soupisem DTC kódů, ale jako na potvoru tam není ani jeden z nich ... Díky!
S-MAX 2.5T Titanium `07, 162kW, 320Nm, K&N, RS sparkplugs, RS clutch
- n8w
- Nováček

- Příspěvky: 59
- Registrován: 27.08.2010 10:36
- Bydliště: Praha
Re: "škubání" při akceleraci
hele neco sem nasel...(tady mas origo link(skopcarna blee): http://www.motor-talk.de/forum/obd-2-di ... 20635.html )geish@ píše:DTC kódy: 1. 160782, 2. C40168.
google trans ftw:))
- 160782 = key not recognized
- C40168 = engine failure
Focus ST 170 (2003)
-
geish@
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 01.11.2010 19:31
Re: "škubání" při akceleraci
Super, díky! V tom linku je dole na stránce ještě vysvětlení jak ty chybové kódy "dešifrovat", což je fajn! Jinak ty kódy tam budou zcela jistě od toho, jak jsem měnil čidlo teploty chladicí kapaliny a byla odpojená ECU, když jsem vyndával filtrbox ... 
S-MAX 2.5T Titanium `07, 162kW, 320Nm, K&N, RS sparkplugs, RS clutch
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

