Stránka 2 z 10
					
				
				Napsal: 23.10.2006 20:11
				od pelen
				to Ahmed:
Jsem na tom zase stejne jako ty. Shanim 4ks zhavicu. Zadny odber, nekonecny odpor. Minulou zimu jsem s nejvetsi pravdepodobnosti startoval bez zhavicu a do -17°C. 
 
   
  
 
			
					
				
				Napsal: 24.10.2006 19:33
				od Ahmed
				Uz jsem to nekde psal jedna zhavka 480,- Vymenit si je muzes i sam. Vyrobce nevim, stare byly NGK, nove mam jine a zhavi to az moc  

 
			
					
				
				Napsal: 02.11.2006 14:28
				od Obake
				Je to čím dál tím horší  

 čím větší je chlad tím neochotnější je motor  

  jedu sí zítra pro žhaviče, snad se to vylepší  

 lejete někdo něco do nafty na lepší start?  

  používám Shell V-pover Diesel  

 díky za rady  

 
			
					
				to Obake
				Napsal: 02.11.2006 16:25
				od Noah
				Co ti to dela?Chytne a hned chcipne?treba 3 krat po sobe?jako je fakt ze ted cim vetsi zima je tech spatnych startu vicero.Ze zacatku 2 az 3 ted uz treba 6.No svicky uz mam objednany tak uvidim.Jen pro info..zakladni diagnostika 1485 Kc  to je super kdyz vezmu ze bracha na Mazdu za 500. 

 
			
					
				to Obake
				Napsal: 02.11.2006 16:27
				od Noah
				Co ti to dela?Chytne a hned chcipne?treba 3 krat po sobe?jako je fakt ze ted cim vetsi zima je tech spatnych startu vicero.Ze zacatku 2 az 3 ted uz treba 6.No svicky uz mam objednany tak uvidim.Jen pro info..zakladni diagnostika 1485 Kc  to je super kdyz vezmu ze bracha na Mazdu za 500. 

 
			
					
				
				Napsal: 02.11.2006 18:06
				od Obake
				svíčky už jsem koupil v autorizovaném servisu  

  297 CZK  

 za kus  

 ale jestli to pomůže tak to za to stojí  

  Dnes jak ráno mrzlo tak naskočil až napošestý  

 sere mě  

  taková mašina a nechá se takhle přemlouvat  

 
			
					
				
				Napsal: 02.11.2006 19:20
				od Ahmed
				Obake píše:Je to čím dál tím horší  

 čím větší je chlad tím neochotnější je motor  

  jedu sí zítra pro žhaviče, snad se to vylepší  

 lejete někdo něco do nafty na lepší start?  

  používám Shell V-pover Diesel  

 díky za rady  

 
Jestli te zajima, co kdo lije do nafty, tak je na to tady otevrene vlakno. Treba zkus napsat do vyhledavani "aditiva"  

 Ja taky beru jenom Shell V-Power Diesel a mam novy palivovy filtr, tak si v duchu rikam, ze by to zamrznout nemelo, az to zamrzne, tak budu davat aditiva. Pelen tam treba lije pripravek od Hekry, ale to se vsechno doctes...
 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2006 11:53
				od Dala
				Nazdárek, připojuji mu malou skromnou poznámku. 
Ty žhaviče určitě skontroluj, případně vyměň. TDCI žhaví při každém studeném startu, ale doba žhavení se prodlužuje s klesající teplotou motoru.   
Při zapnutí klíčku se nachvíli rožne kontrolka žhavení, ale to neznamená že po zhasnutí kontrolky je dostatečně nažhaveno. Žhavení probíhá dále, a až po cvaknutí relátka (je slyšet-vypnuté rádio, větrák) přestává žhavit, v ten okamžik začít starovat. Lepší a spolehlivější start, v případě většího mrazu před startováním žhavení zopakovat.
			 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2006 17:14
				od jenda
				Tohle jsem měl to samý před dvěma lety, když jsem si fofa přivezl domů. Od prodejce výmluvy, že mu to tam dva měsíce stojí atd... Půjčil jsem to jednomu technikovi a on to vzal na diagnostiku a byly svíčky v pr.... . Jinak jsem stál na parkovišti třeba čtvrt hodiny a chytlo to třeba až na  pošestý. Mám to vyměněný a je po problému. Už jsem s tím žádný problém neměl.  

 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2006 17:16
				od Noah
				Jeste se vas zeptam..koupil sem svicky NGK   Y-524J   udajne to na focuse je ale nikde nemuzu najit zda to tak skutecne je,nemate nekdo prehled o tomhle? Dikes
			 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2006 18:01
				od pelen
				Noah píše:Jeste se vas zeptam..koupil sem svicky NGK   Y-524J   udajne to na focuse je ale nikde nemuzu najit zda to tak skutecne je,nemate nekdo prehled o tomhle? Dikes
Potvrzeno z mnoha stran:
http://www.denals.lv/100/Iskra%202006.xls
http://www.ngk.se/upload/Dokument/Ford_Y-524J.pdf
http://www.auto-mix.com.pl/product_info ... 4237cbf1aa 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2006 19:33
				od lopatalo
				Do pr....! Dneska u nás 3 pod nulou a nenastartoval jsem vůbec. Takhle mě auto zklamalo poprvé(1,8di). Jěště, že mám u baráku traktory, tak jsem mu musel trochu pomoct. Doufám, že to jsou jenom žhaviče. Startoval jsem vždy bez problému
			 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2006 19:42
				od petulka
				
			 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2006 20:46
				od Noah
				No na to se da odpovedet ze benzin zase do zapalovace 

 Brecime ale fakt je ze problemy v zime nema asi jenom Ford ale tech znacek je vicero.Nez sem koupil focuse tak sem brouzdal po fanforech a nestacil sem se divit  a to sou nova auta no hruza 

 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2006 20:53
				od pelen
				Ja zatim startuji normalne na prvni sup a bez zhavicu, bylo u nas -6°C. Minulou zimu pri -15°C na potreti, pri -17°C na po seste a pri -20°C jsem uz nepohl s motorem, ale to mohlo byt motorovym olejem 10W40. 
