Stránka 2 z 10
Napsal: 19.02.2006 22:04
od driver
Focusini píše:A u pneumatik to je taky tak, že tvrdší jsou lepší ?

u tvrdších gum je horší přilnavost k vozovce.jak dostaneš smyk na tvrdých gumách tak už s tím nic neuděláš.
Napsal: 19.02.2006 22:15
od Focusini
Aha...tak to si asi nechám ty svoje, tvrdší mě moc nelákají.
Napsal: 21.02.2006 13:09
od Honza
No,s těma gumama,.....když je nižší profil a širší guma,tak přeci auto líp sedí,ne?
Napsal: 21.02.2006 22:49
od driver
Honza píše:No,s těma gumama,.....když je nižší profil a širší guma,tak přeci auto líp sedí,ne?
jj jako přibité
Napsal: 21.02.2006 23:05
od foki
ale kdyz se utrhne tk to stoji za to
Napsal: 22.02.2006 22:30
od Honza
No tak utrhnout by se nemělo,když nebudu posílat auto do zatáčky bokem jak psal Driver
Alu
Napsal: 23.02.2006 22:05
od Jasio
Jsem z toho ET docela zmatený. Chtěl bych při jarním přezutí přejít na alu kola. Díval jsem se na netu na nabídku kol pro Focuse, ale nikde jsem nenašel tak velký ET jaký mám v techničáku, tj. ET 52,5 (50 nebo 47,5) na kola 195/60...? Poradíte mi někdo do jakého rozpětí se musím vejít a jaké ET je nejvhodnější pro ráfek 6Jx15 H2. Dík

Napsal: 24.02.2006 00:06
od botsman
To Jasio. Laické vysvětlení rozměru ET - čím větší je hodnota ET, tím méně kola vyčuhují z karoserie. Pokud nebudeš kupovat originály Ford, tak by bylo dobré je nejprve zkusit na autě, jestli ti bude sedět i středová díra a jestli se ti do kol vejdou přední brzdy. Taky nezapomeň, že musíš koupit jiné matky než jaké jsou u plecháčů. Cena jedné matky se pohybuje kolem 200 kč.
Napsal: 24.02.2006 10:09
od Frost
Nevim kde nakupujete jednu matku za 200kč, ale je to hodně. Před 14ti dny jsem kupoval nová alu OZ a koupil si k nim i montážní kyt, který obsahuje vymezovací kroužky a 4 sady šroubů přímo pro kola OZ. Ten kyt mě stál 1000Kč a obsahoval 16 matek. Dát 3200Kč jen za matky je malinko úlet.
2jasio: Neměl by jsi se bát osadit Focuse koli které mají ET věčí než 40. Toto se tu řeší asi v 5ti threadech. Ohledně kontroli středové díry a brzdových třmenů s Botsmanem souhlasim i když by to museli bejt hodně zvláštní kolečka aby se tam ty třmeny nevešly. To by jsi musel mít STčko aby ti drhly. Jinak jsem slyšel, že dost zpřísnily STK, takže s koly co nemáš zapsaná přímo v TP by tě neměly pustit, ale to se dá jednoduše vyřešit tím, že TP projdeš se zimáky.
Napsal: 24.02.2006 10:59
od AdsBot [Google]
To Frost: Milý pøíteli, cenová politika automobilky Ford je složena ze samých "úletù". Cena 1 ks matky u Ford Rašíno v Brnì na Jihlavské je 226Kè vèetnì DPH. Mùžeš si to ovìøit.
Napsal: 24.02.2006 11:01
od botsman
Pardon, to jsem byl já, zapoměl jsem se přihlásit.
Napsal: 24.02.2006 11:11
od vilda
Zdravím proč sou potřeba na alu jine matky ja měl za to že tam šoupnu ty z těch plechu
Napsal: 24.02.2006 11:14
od Honza
Jsou jiné,na alu potřebuješ konusové
Napsal: 24.02.2006 11:36
od botsman
A aby to nebylo tak jednoduché tak jsou rozdíly i v úhlech těch konusů. Já jsem se setkal zatím s dvěma druhy, ale může jich být i více. Navíc Ford (pochopitelně nejenom Ford) dělá matice, které mají na dosedací ploše nalisovaný hliníkový dosedací kroužek, který by měl zabránit vymačkání disku při utahování matic. Pokud to někdo takříkajíc "zesalámuje" a nacpe tam něco jiného, tak hrozí vylámání elektronového disku kolem matic a to může být při vyšší rychlosti dost překvápko.
Napsal: 24.02.2006 13:30
od Mohi
botsman píše:a to může být při vyšší rychlosti dost překvápko.

ja by som skor povedal ze by tu slo o drzku.