Stránka 2 z 3
Napsal: 16.10.2006 17:30
od Ahmed
Vime to vsichni a ty bys to vedel taky, kdybys hledal

Ford rika, ze cca po 40-45t km. V nasich ceskych podminkach = 15 000km nebo logicky radeji pred kazdou zimou. Zbytecne kvuli 1000,- rocne riskovat, ze mi odejde cerpadlo za 20k nebo vstriky za jeste vice, se podle me nevyplati.
Napsal: 16.10.2006 18:42
od pelen
Nejlepe je, menit si filtr sam. U kazde vymeny se muzes podivat, jak je filtr zaneseny a pokud mas zaznamenano, kolik jsi na nej najel, tak muzes interval vymeny upravit.

Napsal: 24.10.2006 20:44
od firerescue
Ahmed píše:Vime to vsichni a ty bys to vedel taky, kdybys hledal

Ford rika, ze cca po 40-45t km. V nasich ceskych podminkach = 15 000km nebo logicky radeji pred kazdou zimou. Zbytecne kvuli 1000,- rocne riskovat, ze mi odejde cerpadlo za 20k nebo vstriky za jeste vice, se podle me nevyplati.
No to je hezké, ale já na taxíku 15000km najedu za 2 měsíce

Napsal: 24.10.2006 21:08
od Ahmed
Kdyz to nechas dele, tak se nic nedeje, to se spis tyka tech svatecnich ridicu, co to najedou za rok. Kdyz to vymenis ve 20 nebo 30, to mas jedno, zalezi, co to je za naftu. Jestli tam lijes neco z nakladaku za 15,- nebo tankujes u hypermarketu a v technickych sluzbach za 25 - 26,-/l tak bych to urcite moc neprotahoval tu vymenu.
Napsal: 24.10.2006 21:33
od pelen
firerescue píše:Ahmed píše:Vime to vsichni a ty bys to vedel taky, kdybys hledal

Ford rika, ze cca po 40-45t km. V nasich ceskych podminkach = 15 000km nebo logicky radeji pred kazdou zimou. Zbytecne kvuli 1000,- rocne riskovat, ze mi odejde cerpadlo za 20k nebo vstriky za jeste vice, se podle me nevyplati.
No to je hezké, ale já na taxíku 15000km najedu za 2 měsíce

Ja pristi rok na jare budu menit palivovy filtr cca po 30000km (1x filtr / 2x olej). Tak ho prostuduju, jak je zaneseny.

Napsal: 27.10.2006 12:55
od Obake
Tak palivový filtr pro TDci se dá sehnat original za 890 CZK což se myslím jako prevence vyplatí

Frolik a Rataj Horní měcholupy

Napsal: 28.10.2006 20:22
od Obake
Někdo mě měl varovat, jak je složitá operace vyměnit ten filtr

Napsal: 29.10.2006 18:09
od pelen
Obake píše:Někdo mě měl varovat, jak je složitá operace vyměnit ten filtr

Velmi jednoducha, protoze filtr je nahore, nemusis pod auto jako u benzinu.
Odpojis baterku (minus pol). Odpojis hadice (poznac si, kde ktera vede), pozor na plastnove pojistky, ulamuji se tam zobacky, povolis filtr v drzaku, vytahnes stary, novy zalijes az po vrch naftou, nasadis do drzaku, zapojis hadice, pak filtr dotahnes v drzaku, zapojis baterku a muzes startovat.

Napsal: 29.10.2006 20:11
od Obake
A to je ten problém

netušil jsem že se ten nový filtr musí nalít, tak jsem jej jen namontoval

a pak už se jen vztekal proč předtím tak poslušný automobil nepracuje

prostě chybami se člověk učí

Ale sehnat naftu na jeho naplnění to byl kumšt

moc mi nechutnala

Napsal: 29.10.2006 20:48
od pelen
Obake píše:A to je ten problém

netušil jsem že se ten nový filtr musí nalít, tak jsem jej jen namontoval

a pak už se jen vztekal proč předtím tak poslušný automobil nepracuje

prostě chybami se člověk učí

Ale sehnat naftu na jeho naplnění to byl kumšt

moc mi nechutnala

Ja si to odleji pri tankovani na benzince predem, abych ji nemusel natahovat hadickou a pak aby se mi nenatahoval zaludek.

Napsal: 29.10.2006 20:55
od Obake
Až to budu dělat příště, taky si to připravím

to je tak, když čin předchází myšlence

Napsal: 29.10.2006 21:00
od Ahmed
Tak to nevim no. Kdyz mi ho mechanik menil, tak mu to trvalo asi dve minuty, baterku neodpojoval a filtr taky nenapoustel, pokud jsem ho dobre sledoval. Odpojil hadice, pripojil, nastartoval a bylo.
Napsal: 29.10.2006 21:03
od pelen
Ahmed píše:Tak to nevim no. Kdyz mi ho mechanik menil, tak mu to trvalo asi dve minuty, baterku neodpojoval a filtr taky nenapoustel, pokud jsem ho dobre sledoval. Odpojil hadice, pripojil, nastartoval a bylo.
Odpojeni baterky je pro laiky. Take pri vymenen zhavicich svicek pisou odpojit baterku. Zaliti filtru naftou bych ale nevypoustel.

Napsal: 29.10.2006 21:07
od jenda
No, nevim, baterku bych moc neodpojoval, smažeš všechny kódy poruch, kódy rádia, ovládání stahování oken ....... Je lepší, když si to v servisu nahrajou a pak ti to tam šoupnou nazpátek. Nemusíš pak nic programovat.
Napsal: 29.10.2006 21:16
od Obake
Baterku určitě ne, ale filtr rozhodně dolít až nahoru

věřtě mi bez dolití tam zůstane spousta vzduchu a jakmile se nastartuje autíko spapá naftičku z dadiček a čerpadlo za tu chvilku nenačerpadlá plný filtr a jakmile začne čerpadlat vzduch je konec už to nechytí
