Stránka 2 z 2

Napsal: 23.10.2006 06:07
od zirafak
Poistenie nieje o poistovni,ale o tom,ake kontakty v nej mas :wink:

Napsal: 23.10.2006 12:56
od misoo
Jasio píše:Tak to se mám na co těšit, když mám havarijní u koo*******y 8O
v tvojom hlase citim strach z faktu ze ide o koo*******u, ale aj nadej, ze ju nebudes potrebovat... nechcem ta strasit, ale tu nadej ze nebudem potrebovat poistovnu som mal aj ja... :wink:

Napsal: 23.10.2006 12:56
od misoo
zirafak píše:Poistenie nieje o poistovni,ale o tom,ake kontakty v nej mas :wink:
tak to je potom ina vec :D :wink:

Napsal: 23.10.2006 20:08
od Jasio
misoo píše:
Jasio píše:Tak to se mám na co těšit, když mám havarijní u koo*******y 8O
v tvojom hlase citim strach z faktu ze ide o koo*******u, ale aj nadej, ze ju nebudes potrebovat... nechcem ta strasit, ale tu nadej ze nebudem potrebovat poistovnu som mal aj ja... :wink:
Zatím šlo vždy jen o korektní chování s čímž jsem byl vždy spokojen. Ale když člověk platí, tak je příjemce vždycky "milius". Jednám vždy s jedním konkrétním člověkem, ne u přepážky ale v kanceláři, tak jsem snad na dobré cestě k zirafakově variantě. Přesto určitě má každý naději, že nebude pojišťovnu potřebovat, bez ohledu na to jaký má rating. :wink:

Napsal: 26.10.2006 10:30
od misoo
tak tak, nadej zomiera posledna :wink: :D
tiez dufam a drzim palce, ze to mas co najblizsie k zirafakovej variante !! :)