Stránka 2 z 2
Napsal: 08.12.2006 20:07
od pelen
hami píše:To je jasne. Myslel som to tak, ze ak mi na kotuce nieco kvapne tak to ovela jednoduhsie ocistim ako bubon zvnutra.
V pripade kotoucu mas o starost mene. Nakonec je muzes uplne ocistit.

Napsal: 08.12.2006 21:39
od bocekr
z vlastní zkušenosti vím že na zarezlé lanka ruční brzdy celkem platí brzdová kapalina...

Napsal: 08.12.2006 21:48
od pelen
bocekr píše:z vlastní zkušenosti vím že na zarezlé lanka ruční brzdy celkem platí brzdová kapalina...

Brzdovka se vlastne odjakziva pouzivala i na zarezle srouby.

Napsal: 09.12.2006 10:03
od bocekr
přesně tak

Napsal: 11.12.2006 10:14
od hami
Stalo sa mi co som tak trochu predpokladal. Aj pri pouziti striekacky a injekcnej ihly sa mi odrezovac nepodarilo dostat do bouldenu. Mozno neviem ako na to. Vzadu kde je lanko pripevnene na brzdiaci mechanizmus som odobral gumovu krytku a pokusal som sa odrezovac natlacit do bouldenu. Vacsina (mozno vsetko) kvapaliny vytiekla mimo

.
Napsal: 11.12.2006 14:55
od bocekr
úplně nejlepší je ty lanka vytáhnout a rozhýbat je venku...
Napsal: 12.12.2006 12:05
od Magic
Jednoznačně vyměnit, ale ne ve Fordu - je to zbytečné. Je to docela pakárna měnit ty dlouhé lanka, pak s krátkýma (bubny) už je to snažší. Cena je oproti pocitu, že brzdím něčím v takovém stavu zanedbatelná.
Orig. Ford (bubny):
Dlouhé lanka - 1720,-
Krátké lanka - 400,-
------------------------
Celkem - 2120,- + práce
Měnil jsem zároveň i neorig. čelisti (cca 900,- bez dph) a je pokoj.
Napsal: 17.12.2006 17:58
od Baggio
Dnes jsem zjistil ,že mám prasklé táhlo ruční brzdy.Začal jsem podle návodu studovat ,jak ho demontovat.No je to docela pakec,ale nic složitého,akorát člověk musí sundat spoustu věcí kolem

Potřeboval bych poradit

Díval jsem se do katalogu Auto Kelly na orientační cenu,ale popisují tam táhlo na bubny a já mám vzadu kotouče.Tak právě nevim jestli se ty táhla rozdělují na bubny a kotouče nebo je to jedno

Napsal: 17.12.2006 18:41
od Magic
Baggio píše:Dnes jsem zjistil ,že mám prasklé táhlo ruční brzdy.Začal jsem podle návodu studovat ,jak ho demontovat.No je to docela pakec,ale nic složitého,akorát člověk musí sundat spoustu věcí kolem

Potřeboval bych poradit

Díval jsem se do katalogu Auto Kelly na orientační cenu,ale popisují tam táhlo na bubny a já mám vzadu kotouče.Tak právě nevim jestli se ty táhla rozdělují na bubny a kotouče nebo je to jedno

Tohle kup normálně ve Fordu, nevím zda u Kelly ušetříš. Tam to dle VIN rozkódují a myslím že se dělí.
Napsal: 17.12.2006 19:58
od Baggio
Jo asi to koupím ve fordu,ale já mám Forda 40km.Tak se na ně musím připravit abych tam nemusel třeba 2x.

Napsal: 17.12.2006 20:09
od Magic
Baggio píše:Jo asi to koupím ve fordu,ale já mám Forda 40km.Tak se na ně musím připravit abych tam nemusel třeba 2x.

Já kupoval na 2x k bubnům dlouhé a pak krátké lanka. Kdybych to věděl, že krátké stojí v porovnání ku velkému kus " jen ?!! " 200,- , tak to vezmu najednou. Prvně tam zavolej a řekni jim, co chceš a VIN. Jeď pouze tam, kde to mají skladem. Objednání trvá dle mých zkušenosti hrozně dlouho.

Napsal: 17.12.2006 20:24
od Baggio
Přesně toho bych se chtěl vyvarovat

Podle toho co se tady píše o značkových servisech se člověk chtě, nechtě musí připravit na nejhorší.To máš pravdu, prvně volat a pak teprve vyrazit
