Napsal: 14.11.2006 10:31
prosím ta, nedávaj to do každého fora, nikomu sa nechce čítat dokola stále to isté..neboj kto to bude vediet tak ti hned poradí 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Zdarec Galbasu,Galbas píše:hmm, Tak to jsem bohužel nevěděl možná bych si ušetřil starosti s nefunkčním turbem. A když se budou hadice nafukovat tak je problém v turbu?
Ne ze bych tomu nak extra rozumnel, ale nerek bych zrovna uplne odejit. Ale uz je urcite treba venovat mu pozornost (takhle ho treba nechat vycistit, loziska uz nemusi byt v super stavu, lopatky a tak).MartinFocus píše:Zdar chlapi, dneska jsem mluvil s jedním automechanikem a ten mi sdělil, že životnost turba je cca 90 000 km. Potom už vlastně může kdykoliv turbo odejít - neslyšeli jste někdy něco podobného ? Dík za odpovědi.
A ja ti reknu, ze kdykoliv po konci dvoulete zaruky ti muze odejit cokolivMartinFocus píše:Zdar chlapi, dneska jsem mluvil s jedním automechanikem a ten mi sdělil, že životnost turba je cca 90 000 km. Potom už vlastně může kdykoliv turbo odejít - neslyšeli jste někdy něco podobného ? Dík za odpovědi.
No asi tak.....nani to sice na Fordovi, ale mám ještě jedno Mitsubishi, najeto 245tis.km a při poslední kontrole mi mechanik řek že turbo je v super stavu!! To auto je z roku 87, atk předpokládám že technika pokročila a nevydrží jen 90tis.!!!Ahmed píše:A ja ti reknu, ze kdykoliv po konci dvoulete zaruky ti muze odejit cokolivMartinFocus píše:Zdar chlapi, dneska jsem mluvil s jedním automechanikem a ten mi sdělil, že životnost turba je cca 90 000 km. Potom už vlastně může kdykoliv turbo odejít - neslyšeli jste někdy něco podobného ? Dík za odpovědi.Kdyby turbo vydrzelo 90t km, tak by ve Fordu nedelali nic jineho, nez menili turba.
Jako že už tam žádný turbo nebylo jo???Ahmed píše:Sedel jsem v autech, co mely 500 - 800 000km na tachaci a o turbu ani rec.
no já měl ten samý problem a měl jsem povolenou jednu tlakovou hadicku i jsem někomu posílal fotky a tuším,že tu jsou někde vloženýa uz se to tu probíralo několikrát tak zkus hledatSinglemalt píše:Zdravím.Ohledně turba bych potřeboval taky radu.Začíná mi to zabírat někde při 3000 ot. a do té doby se celkem nic moc neděje. 1 a 2 celkem jdou, ale při řazení ze3 na 4 otáčky spdnou ke 2000ot a než se to vyhrabe k 3000 je to docela doba.Při diagnostice mi zjistili, že turbo tlakuje při 2800 otáčkách 0.2 něčeho a podle tabulek při 1800 už by toho něčeho mělo být 0.4. V čem může být problém?
1.8 DTCI 115 hp.
Díky.