Stránka 2 z 2

Napsal: 06.11.2006 20:00
od jenda
Já jsem taky povoloval origo klíčem hliníkáče a nejradši bych ho hodil z mostu, co je to za ksindl. Nejde to a ještě to odírá díru v hliníkáči jak to má na sobě ostrý hrany a tlustej vořech. Kvůli tomu jsem si musel koupit standart "T"-čko a je to v poho.

Napsal: 06.11.2006 21:50
od Stenly
"přiložený klíč" bylo první, co jsem z auta vyhodil. Mám tam z Kauflandu výsuvný "trhák" na kola s oboustranným ořechem 17/19. Kdysi jsem to koupil za akční cenu okolo 150Kč a už to vydrželo i demontáž kola na traktoru. :wink:

Napsal: 06.11.2006 22:15
od pelen
Stenly píše:"přiložený klíč" bylo první, co jsem z auta vyhodil. Mám tam z Kauflandu výsuvný "trhák" na kola s oboustranným ořechem 17/19. Kdysi jsem to koupil za akční cenu okolo 150Kč a už to vydrželo i demontáž kola na traktoru. :wink:
Mam klasicke CZ goly z Tony, velkou i malou. S originalnimi klici jsem problem jeste nemel (S105, R19, Focus), jen tento rok s manzelcinou S105, kdy mi nepomohl ani trhak z goly (mam pres 90kg). Nechtel jsem si ho znicit, tak jsem na original klic z S105 nasadil trubku asi 40 cm, bohuzel ne az na doraz, nechal jsem cca 4 cm couhat, kdyz se zacal ohybat, tak jsem trubku posunul na doraz a pak jsem matici povolil. :wink:

Napsal: 07.11.2006 07:37
od Ferry 1.8/16v
Připojuji se do této diskuze, protože se mi v neděli stalo to co frostovi, dávám plecháče a ejhle urval sem také šroub, ale na zadku ale jelikož to tam je vše pěkně zadeklované, tak sem se do toho nepouštěl a opravu nechám na Fokiho 8)
Jinak na předku sem měnil také všechny, když sem dával v létě alu, tak sem tři strhl a měnit na předku srouby je pohoda, nemusí se nic vymontovávat, je tam pěkně místečko aby se šroub vyklepl a zas nasadil nový......

Napsal: 07.11.2006 09:59
od Frost
Ferry 1.8/16v píše:Připojuji se do této diskuze, protože se mi v neděli stalo to co frostovi, dávám plecháče a ejhle urval sem také šroub, ale na zadku ale jelikož to tam je vše pěkně zadeklované, tak sem se do toho nepouštěl a opravu nechám na Fokiho 8)
Jinak na předku sem měnil také všechny, když sem dával v létě alu, tak sem tři strhl a měnit na předku srouby je pohoda, nemusí se nic vymontovávat, je tam pěkně místečko aby se šroub vyklepl a zas nasadil nový......
Jako fakt? Ještě jsem to neskoumal a duševně se připravuju na anabázi se sundaváním čičurek až k poloose. Jestli se tam jde dostat skrze nějakou dirku tak super....za chvilku jedu do forda pro ten šteft a večer se na to asi vrhnu.

Toho zadku se neboj, je to dost jednoduché, sundáš kolo, povolíš velkou matku držící ložisko s bubnem a je to dole...práce max na 30minut. Hlavně si při tom nenech zataženou ručku :-)

Napsal: 07.11.2006 19:26
od pelen
Kdyz to tady procitam, tak jen koukam 8O . Do te doby jsem neslysel o zadnem utrzenem nebo strzenem sroubu na kola. Mezi nami je tu nekolik, co pracuji v pneuservisech, ti se uz s tim setkali? :roll:

Napsal: 08.11.2006 09:43
od Frost
Tak hotovo, výměna byla fakt v pohodě.... cca 10minut práce. Nějak jsem si vsugeroval, že jsou štefty zezadu zakrytované, ale naštěstí nejsou.

Chtělo by to vytvořit nějaký FAQ všech závad FoFo a k ním samozřejmě psát jednoduchá řešení. Jen z hlavy vyjmenuji "zatékání ke spolujezdci skrze pyl. filtr" "volnoběžný ventil u 1.6ky" "lámání šteftů :D ".

Napsal: 08.11.2006 09:46
od chmelko
frost:super nápad, určite by to pomohlo viac, ako rozklucovavat nekonecne diskusie :lol: 8)

Napsal: 09.11.2006 19:38
od pelen
chmelko píše:frost:super nápad, určite by to pomohlo viac, ako rozklucovavat nekonecne diskusie :lol: 8)
Uz jsem neco podobneho navrhoval Jasiovi. Pro jednoho je to opravdu hrozna prace, casove narocna. Vysledkem by mohlo byt nejake CD s navody a zkusenostmi. :wink:

Napsal: 27.12.2006 17:29
od tapa
ahoj fokusaci!nevite nekdo jestli jsou na zadni naprave stejny rozmery steftu jak na predku ale na zadku mam kotouce!

Napsal: 27.12.2006 17:40
od pelen
tapa píše:ahoj fokusaci!nevite nekdo jestli jsou na zadni naprave stejny rozmery steftu jak na predku ale na zadku mam kotouce!
pokud mas i vzadu kotouce, tak tipuju, ze rozmery budou stejne.