Stránka 2 z 2
Napsal: 06.11.2006 20:00
od jenda
Já jsem taky povoloval origo klíčem hliníkáče a nejradši bych ho hodil z mostu, co je to za ksindl. Nejde to a ještě to odírá díru v hliníkáči jak to má na sobě ostrý hrany a tlustej vořech. Kvůli tomu jsem si musel koupit standart "T"-čko a je to v poho.
Napsal: 06.11.2006 21:50
od Stenly
"přiložený klíč" bylo první, co jsem z auta vyhodil. Mám tam z Kauflandu výsuvný "trhák" na kola s oboustranným ořechem 17/19. Kdysi jsem to koupil za akční cenu okolo 150Kč a už to vydrželo i demontáž kola na traktoru.

Napsal: 06.11.2006 22:15
od pelen
Stenly píše:"přiložený klíč" bylo první, co jsem z auta vyhodil. Mám tam z Kauflandu výsuvný "trhák" na kola s oboustranným ořechem 17/19. Kdysi jsem to koupil za akční cenu okolo 150Kč a už to vydrželo i demontáž kola na traktoru.

Mam klasicke CZ goly z Tony, velkou i malou. S originalnimi klici jsem problem jeste nemel (S105, R19, Focus), jen tento rok s manzelcinou S105, kdy mi nepomohl ani trhak z goly (mam pres 90kg). Nechtel jsem si ho znicit, tak jsem na original klic z S105 nasadil trubku asi 40 cm, bohuzel ne az na doraz, nechal jsem cca 4 cm couhat, kdyz se zacal ohybat, tak jsem trubku posunul na doraz a pak jsem matici povolil.

Napsal: 07.11.2006 07:37
od Ferry 1.8/16v
Připojuji se do této diskuze, protože se mi v neděli stalo to co frostovi, dávám plecháče a ejhle urval sem také šroub, ale na zadku ale jelikož to tam je vše pěkně zadeklované, tak sem se do toho nepouštěl a opravu nechám na Fokiho
Jinak na předku sem měnil také všechny, když sem dával v létě alu, tak sem tři strhl a měnit na předku srouby je pohoda, nemusí se nic vymontovávat, je tam pěkně místečko aby se šroub vyklepl a zas nasadil nový......
Napsal: 07.11.2006 09:59
od Frost
Ferry 1.8/16v píše:Připojuji se do této diskuze, protože se mi v neděli stalo to co frostovi, dávám plecháče a ejhle urval sem také šroub, ale na zadku ale jelikož to tam je vše pěkně zadeklované, tak sem se do toho nepouštěl a opravu nechám na Fokiho
Jinak na předku sem měnil také všechny, když sem dával v létě alu, tak sem tři strhl a měnit na předku srouby je pohoda, nemusí se nic vymontovávat, je tam pěkně místečko aby se šroub vyklepl a zas nasadil nový......
Jako fakt? Ještě jsem to neskoumal a duševně se připravuju na anabázi se sundaváním čičurek až k poloose. Jestli se tam jde dostat skrze nějakou dirku tak super....za chvilku jedu do forda pro ten šteft a večer se na to asi vrhnu.
Toho zadku se neboj, je to dost jednoduché, sundáš kolo, povolíš velkou matku držící ložisko s bubnem a je to dole...práce max na 30minut. Hlavně si při tom nenech zataženou ručku

Napsal: 07.11.2006 19:26
od pelen
Kdyz to tady procitam, tak jen koukam

. Do te doby jsem neslysel o zadnem utrzenem nebo strzenem sroubu na kola. Mezi nami je tu nekolik, co pracuji v pneuservisech, ti se uz s tim setkali?

Napsal: 08.11.2006 09:43
od Frost
Tak hotovo, výměna byla fakt v pohodě.... cca 10minut práce. Nějak jsem si vsugeroval, že jsou štefty zezadu zakrytované, ale naštěstí nejsou.
Chtělo by to vytvořit nějaký FAQ všech závad FoFo a k ním samozřejmě psát jednoduchá řešení. Jen z hlavy vyjmenuji "zatékání ke spolujezdci skrze pyl. filtr" "volnoběžný ventil u 1.6ky" "lámání šteftů

".
Napsal: 08.11.2006 09:46
od chmelko
frost:super nápad, určite by to pomohlo viac, ako rozklucovavat nekonecne diskusie

Napsal: 09.11.2006 19:38
od pelen
chmelko píše:frost:super nápad, určite by to pomohlo viac, ako rozklucovavat nekonecne diskusie

Uz jsem neco podobneho navrhoval Jasiovi. Pro jednoho je to opravdu hrozna prace, casove narocna. Vysledkem by mohlo byt nejake CD s navody a zkusenostmi.

Napsal: 27.12.2006 17:29
od tapa
ahoj fokusaci!nevite nekdo jestli jsou na zadni naprave stejny rozmery steftu jak na predku ale na zadku mam kotouce!
Napsal: 27.12.2006 17:40
od pelen
tapa píše:ahoj fokusaci!nevite nekdo jestli jsou na zadni naprave stejny rozmery steftu jak na predku ale na zadku mam kotouce!
pokud mas i vzadu kotouce, tak tipuju, ze rozmery budou stejne.