Stránka 2 z 4

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 14.01.2011 20:33
od JanyD
V12 píše: Kolko mas na tom nabehane ?
Najeto mám 166000 a auto jsem přivezl se 158000. A rovnou nechal měnit i olej.

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 14.01.2011 23:32
od foki
JanyD píše:Sundat vanu a komplet vyčistit. Vyndat to sítko a následně zkontrolovat správné množství průtoku oleje do turba. Nasadit turbo. .
jo kdyby to bylo tak jednoduchy :

tady mas vse co se musi menit , pokud se to neudela (nemyslim jen vycistit ) je riziko ze se to zadre znovu . a prosim nereagovat stylem "vzdyt to staci vycistit " kdyby to stacilo tak by to ve fordackem navodu nepsaly .

tady jsem vypsal co se vse musi menit :

UPOZORNĚNÍ: Každý krok těchto servisních pokynů je nutné provést přesně. Jinak může dojít k chybné diagnostice a opakovani zavady

110PS

Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 055 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 839 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 838 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1


90PS

Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 523 337 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 479 840 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 90 k) 1 360 277 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1

jenom dily jsou cca 36000kc .

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 15.01.2011 08:59
od V12
Nech ziju jazdene diesle ! :mrgreen:

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 15.01.2011 09:11
od foki
V12 píše:Nech ziju jazdene diesle ! :mrgreen:
jak kdysi bylo v jedne totalitni soutezi

stokorunačka za najlepší vtip putuje na slovensko :totlsmile: :hah:

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 15.01.2011 10:23
od Sobull
V12 píše:Sobull :
Sluzobny P307SH 1.6 HDI 80 kW bez FAP si uz tiez pyta vymenu turba. A to ma slabych 120 tisic. Samozrejme bez stacania.
No jo, i to se stává :( . Jenže fámy o tom jak ty motory nic nevydrží vznikají přesně jako v tom příběhu od tvého známého... Kolik asi ta 407 měla nalítáno nebo jak musela dostávat po držce, když se potkal motor. A pak třeba řekne v hospodě "za*raný žabožrouti 80000km a dvě turba pryč..."

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 15.01.2011 19:34
od V12
Sobull :
Mne bolo jasne, ze ten 407 ma minimalne 200k. Inak by nestal v totalnej plnke s rokom vyroby 2007 iba okolo 8000 €, to da rozum. No ked niekomu ten rozum chyba, tak neda vymenit rozvod a ide stale s plynom na podlahe. S nejakym dochladzovanim turba po rychlej jazde si nikdy tazku hlavu nerobil. Docela by ma zaujimalo, ci to turbo ktore menil 1.krat (par stovak km po havarii motora) bolo na tom aute naozaj prve. Druhe, ktore tam mal, odislo z dovodu chyby mechosa, vid vyssie. A co je s tretim, neviem, auto radsej predal. Teraz jazdi s nejakym benzinovym baworakom a nemoze si ho vynachvalit. Aj sa po par pokutach umravnil, takze spotrebu stalcil pod 10/100 :mrgreen: .
Na mojom Plechaci zacalo turbo tlacit olej do sania po realnych 137 tisic km. V okoli mam dalsich zopar aut s repasovanymi / menenymi turbami po nabehu 120 - 150 tisic km a to aj takych, co boli kupene v SK (takze 100% overena servisna historia a kilometre), jedno ci Peugeot, Ford (hlavne 1.6 TDCI) alebo Citroen. Takze ja jednoducho HDI uz neverim. Na druhu stranu kolegynka ma P207 1.4HDI s viac ako 200k km a bez jedinej zavady a tiez ho velmi nesetri.

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 15.01.2011 19:37
od V12
foki píše:
V12 píše:Nech ziju jazdene diesle ! :mrgreen:
jak kdysi bylo v jedne totalitni soutezi

stokorunačka za najlepší vtip putuje na slovensko :totlsmile: :hah:
Cislo uctu posielat nebudem, vyska poplatku za prevod by presiahla moju vyhru :(

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 15.01.2011 20:06
od Sobull
No já s tebou v podstatě souhlasím. Jen chyci říct, že s jiným dieselem by sis o moc nepomohl. Ani s modlou TDI. Éra nesmrtelných motorů je zkrátka pryč a nákup dieselu by si každý měl dobře rozmyslet z pohledu nákladů.

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 15.01.2011 21:02
od V12
Sobul :
Bohuzial mas 100% - nu pravdu :(

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 15.01.2011 21:52
od tomason
Vyste kecálisti znáte Cimbu motorsport :?:
Tak ten pán řekl zajímavou větu:ZA ZBYTEČNĚ VYMĚNĚNÉ TURBA BYCH MOHL LÉTAT DO KOSMU.
Tím to nechci nijak zlěhčovat,ale turba neodchází ze dne na den,nebo lusknutím prstu.
A ti co si koupí olítanej pekáč z DE kde je neomezená rychlost na dálnici a nikdy neví kdo sním,jak zacházel a ten motůrek navíc je jen převrtaná 1,4.
Vždit všichni chcete supermoderní motor bez,turboefektu.
http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq& ... avia_103kw

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 16.01.2011 11:03
od V12
tomason píše:...ale turba neodchází ze dne na den,nebo lusknutím prstu.
Ale odchadzaju. Staci pridrete ovladanie wastegate / VGT, plny plyn, k tomu trocha nesikovnosti a vrtula turba vyskoci zpod kapoty :mrgreen: Alebo dlllllho nemeneny vzduchovy filter, z ktoreho sa oddeli zopar kuskov filtracnej latky alebo ine cudzie castice preniknu k vrtuli kompresoru tociacej 100k rpm. A turbo je v sekunde v tahu.
tomason píše:olítanej pekáč z DE kde je neomezená rychlost na dálnici
Fiiiha, takze sa zda, ze plny plyn motorom naozaj skodi. Ja to tvrdim uz davno, no zopar jedincov sa mi za to vysmievalo :mrgreen:

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 16.01.2011 22:50
od foki
tomason píše:A ti co si koupí olítanej pekáč z DE

s dovolenim bych doplnil ze koupi olitanej pekac z DE importovany z italie za co nejnizsi cenu s tim ze samozrejme ma co nejmin km takze je to skoro funglovka ( nechapu proc tam teda pise "pekáč "?) a pak prijde probuzeni do reality .

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 26.01.2011 19:01
od xkubik
Oživím toto téma, abych nezakládal zbytečně nové.

Motor (1,6 Tdci 80kw) mi ožívá až při cca 3500 otáčkách a pak už valí, ale do té doby jakoby bez turba......diagnostika psala hned několik chyb (EGR, váha vzduchu a pak nějaké drobnosti)
-> vyměněna váha vzduchu - žádná změna
-> následovala výměna EGR - žádná změna 8O
-> ve Fordu řekli, že to je turbo -> výměna turba - žádná změna, auto stále nejede :wallbash:

a teď pozor - diagnostika ani po ujetí 600 km neukazuje žádnou chybu! :)

Auto nemá DPF (euro 3)

Poradí někdo na co se ještě zaměřit? :?:

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 27.01.2011 14:01
od V12
Podtlakove cidlo ovladania VGT, podtlakova hadicka alebo podobna somarina. Ist spat do Fordu a oplieskat o hlavu. Pozri http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 48#p575448

Re: 1,6 TDCI přestalo táhnout

Napsal: 10.02.2011 16:17
od Mitili
Ahoj. Mám svůj FF combi 1.6 Tdci 66kw (PSA) r.v. 2oo6 téměř rok. Zatím jezdil bez chyby (teď 108000km), ale najednou ztratil výkon a na 4. vstřiku se objevil olej. Nevydává žádné podezřelé zvuky. Nasměruje mě prosím někdo? Nevím jestli je s DPF. Jak to poznám. Děkuju za pomoc. 8O