Cavko,
presne ten isty problem som mal aj ja s mojim radiom. Snazil som sa najst info na NET-e a zaroven premeriavat napatia na jednotlivych (3) pinoch vzadu (zlty konektor). Vysledok je ten ze v Blaupunkt Travelpilot 170 tieto sluzia na ovladanie radia spod volantu, kdezto v Blaupunkt MP3 radiu, su externym vystupom na zosilnovac (subwoofer). Original som mal v aute Travelpilot 170, cize kabelaz som nemenil. Porovnaval som napatia s tym co ma otec vo svojom focuse so Sony mp3 radiom, ale medzi ziadnymi dvoma pinmi nebolo ustalene napatie. Nepametam si uz konkretnu hodnotu, avsak ta co som nameral na mojom radiu malo klesajucu tendenciu, teda ako keby zbytkove napatie, ktore po pripojeni meraku klesalo. Na otcovom udrziavalo konstantnu, tusim 3V. Samotne dialkove ovladanie sluzi len ako napatovy delic, podla toho ktore tlacitko zmacnes, tak sa pripoji prislusny odpor, to je cela veda. Odpory su vzdy nasobkom predchadzajuceho. Tusim 75ohm, 150, 300, 600 a 1200.
Asi som moc nepomohol, ale aj mna to hneva. Naco je take drahe radio ked nepracuje spravne. Menic pod sedadlom ide bez problemov.
Ak by si naodou prisiel k nejakemu konstruktivnemu rieseniu, poprosim o posunut aj ku mne.
