Stránka 2 z 11
alternator
Napsal: 14.04.2010 18:10
od jirik111
Ja vas tady zdravym mam ford focus 1,8 tddi 66kw a nevyte nekdo jestly neni alternator zapojen na rozvody?? predem diky a kdybyste nekdo mel treba schema pliss na emal predem diky
kobra.jirik111@seznam.cz
Alternator
Napsal: 07.06.2010 11:41
od Klodner
Zdrávím,při připojení plně nabité baterie se mi začne kouřit od alternatoru a během několika minut se baterie uplně vybije,prosím o radu.díky
Ford C-max 1,8 TDci 2005
Re: Alternator
Napsal: 07.06.2010 12:53
od Anndy
Len strielam, to vyzera na nejaky skrat, nie?
mas ju spravne priojenu, pripolovanu?
Re: Alternator
Napsal: 07.06.2010 13:21
od Klodner
baterie je zapojená správně,motor jde nastartovat a běží normálně,jen při nízkých otáčkách se ozívá hučení v oblasti altíku a hodně se zahřívá
Re: Alternator
Napsal: 07.06.2010 14:20
od miki21
Ložisko,uhlíky,skrat-dej to někomu,kdo se trochu vyzná.
Re: Alternator
Napsal: 07.06.2010 19:28
od santyr
Vyzkratovaná nějaká dioda (nebo diody) v alternátoru.
Re: Alternator
Napsal: 09.06.2010 21:01
od pelen
Mam stejny nazor jako santyr.
Vymena plocheho remena (alternator + klima) na FFII 2.0 TDCi
Napsal: 09.08.2010 17:51
od V12
Nemozem to sem nedat, poucte sa aj ostatni
Kód: Vybrat vše
http://www.fordclub.sk/forum/viewtopic.php?t=12357
alternator 105A vs 120A
Napsal: 12.10.2010 10:18
od loomy
Ahojte, chcem Vas poprosit o nazory ohladne vymeny alternatora. V autorizovanom servise mi menili alternator a dali tam 105A namiesto povodneho 120A. A zda sa mi ze to zacinam citit ked dam klimu na plny vykon alebo pri starte ako keby sa baterka nestihla dobit pri predchadzajucej jazde. Vedeli by ste mi niekto zistit v Microcate zistit aky typ tam ma presne ist? lebo neviem ci to je len moj pocit alebo im to mam ist do servisu otrieskat o hlavu. Dakujem
Re: alternator 105A vs 120A
Napsal: 12.10.2010 13:18
od miki21
Jel bych do toho servisu a požadoval výměnu za typ,co tam byl původně

Re: alternator 105A vs 120A
Napsal: 12.10.2010 19:59
od loomy
Tak sa mi moje patranie po spravnom altiku este viac skomplikovalo, kedze mi dnes v dalsom ford servise potvrdili, ze mi tam pasuje alternator s oznacenim dielu : 1496231 alebo 4M5T10300LC. Toto cislo mam aj na fakture od opravy a samozrejme aj na altiku. Dokonca toto cislo potvrdil aj "uzivatelsky" Microcat.
Ale ma to hacik, ze ten alternator je 105A aj ked som si isty ze povodny z prvovyroby bol 120A. Nedava mi to vobec zmysel, pripada mi to ako keby Ford skryte trval na sustavnom odbyte svojich vyrobkov..
Zajtra to pojdem este fyzicky predlozit do servisu kde bola robena vymena aj ked tusim, ze postupovali v sulade s "centralne nariadenym technologickym postupom", z coho sa zmensuju sance na uspesnu reklamaciu...
Re: alternator 105A vs 120A
Napsal: 12.10.2010 20:13
od miki21
...aneb další zkušenosti s autorizovanými servisy

Re: alternator 105A vs 120A
Napsal: 31.10.2010 15:22
od t.dudis
A v kolik najetých kilometrech ti odešel? Já mám 116 000 km a taky se mi teď rozbil.
Re: alternator 105A vs 120A
Napsal: 31.10.2010 17:34
od loomy
0dišiel mi pri 112 000km. Takže presne ako sa tu na fóre píše okolo stovky.
A s mojim problémom sa mi nepodarilo pohnúť lebo všetko sedí podľa Microcatu do bodky. Potvrdili mi to v troch Ford servisoch a vôbec im to nebolo divné. Ach jo, hlavne že písmenka a čísielka v databáze sedia... Ešte rozmýšľam napísať priamo do Ford Europe len sa mi zatiaľ nepodarilo nájsť nejaký relevantný kontakt na technical support.
Re: alternator 105A vs 120A
Napsal: 31.10.2010 21:32
od t.dudis
Tak to tedy sedí úplně přesně ty km. Já jsem nový nedával, takže ti taky neporadím s tvým problémem.