Stránka 2 z 2

Napsal: 23.12.2006 09:54
od libe
Uz jsem se dlouho tak nezasmal, kdyz jsem videl ten "zaruceny recept", nalit to do forda, ktery je tak citlivy na kvalitu nafty, tak to je jistota..... :lol:
Presto pokud to nekdo vyzkousi, tak zalozime sazkovku, kolik km (m) fofik ujede do cile!? 8)

Napsal: 23.12.2006 17:46
od lahvacek
Pánové děkuji všem za názory, nejsem blázen, abych toto lil do svého fofo. Na tento recept jsem narazil v diskusním foru na stránkách oleje.cz a chtěl jsem pouze zjistit zda tvrzení, že složení tohoto "aditiva" je shodné nebo podobné běžně kupovaným je pravdivé.

Re: dotaz pro znalce

Napsal: 26.12.2006 00:27
od kmichal
lahvacek píše:dostal se mi do ruky recept na domácí výrobu aditiva do nafty, prosím o vaše názory :
1/2 lt M2T - motorový olej do dvoutaktů
2 dcl bezaromatiku - ředidlo S 6006D bez aromatických přísad
tímto se má zvýšit cetanové číslo nafty a zvýšit mazivost, pokud chceme i čistit, přidáme 1 dcl ředidla S 6001, ředí se 1:400 t.j. 1dcl na 40 lt nafty
údajně stejného nebo podobného složení jsou běžná aditiva kupovaná např. u benzínek.
tak to je hustý,no,přeji hodně úspěchů,ale já si to do nádrže asi nedám.

Napsal: 26.12.2006 09:24
od lopatalo
pelen píše:M2T je previt i do dvoutaktu. Do motorove pily ho zasadne nepouzivam. Pokud by benzin v pile s M2T delsi dobu stal, tak tento olej zelatinuje a muze zalepit membranu "leteckeho" karburatoru. :wink:
Dnešní pily točí 12-14tis. otáček. Některé i více. M2T se tam nemá dávat, protože na takové otáčky není dělaný.

Napsal: 29.12.2006 22:28
od Stenly
lopatalo píše:
pelen píše:M2T je previt i do dvoutaktu. Do motorove pily ho zasadne nepouzivam. Pokud by benzin v pile s M2T delsi dobu stal, tak tento olej zelatinuje a muze zalepit membranu "leteckeho" karburatoru. :wink:
Dnešní pily točí 12-14tis. otáček. Některé i více. M2T se tam nemá dávat, protože na takové otáčky není dělaný.
M2T do pily? NIKDY!! A origo oleje míchat s benzinem před použitím! Když to necháš namíchané déle jak měsíc, tak se olej rozloží a NEMAŽE :!: Soused takhle udělal pilu a Simsona, kterému dopřál zbylou fajnovou směs z pily :(

Napsal: 07.01.2007 23:12
od Fireice
Kluci,nelejte tam žádnej hampejz.....Mrkněte sem: http://www.upmas.cz/include.php
Ústav paliv a maziv.Spoustu típků se tam ptá na podobné věci :wink:

Napsal: 07.01.2007 23:19
od pelen
Stenly píše:
lopatalo píše:
pelen píše:M2T je previt i do dvoutaktu. Do motorove pily ho zasadne nepouzivam. Pokud by benzin v pile s M2T delsi dobu stal, tak tento olej zelatinuje a muze zalepit membranu "leteckeho" karburatoru. :wink:
Dnešní pily točí 12-14tis. otáček. Některé i více. M2T se tam nemá dávat, protože na takové otáčky není dělaný.
M2T do pily? NIKDY!! A origo oleje míchat s benzinem před použitím! Když to necháš namíchané déle jak měsíc, tak se olej rozloží a NEMAŽE :!: Soused takhle udělal pilu a Simsona, kterému dopřál zbylou fajnovou směs z pily :(
To plati u bezolovnatych benzinu, starsi olovnate tekovy problem nemely. :wink: