Stránka 2 z 2
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 21.02.2012 09:44
od chudas
Ahojte, mne sa občas stáva, ako som písal v iných príspevkoch že keď naštartujem niekedy ide to v nejakom divnom režime, nereaguje na šlapnutie plynu. Ked vypnem a znovu naštartujem, bez problémov. DPF nemám. Pri jazde to nikdy nerobilo a ani nerobí problém s nejakým cukaním alebo niečo podobné. naopak motor dobre ťahá a pod.
Ale.. rozmýšlal som nad tým že by som si tiež vyčistil EGR ventil... tak možno ak bude teplejšie sa na to dám, len dúfam že ako skúsený bankár to zvládnem..
Inak.. v nedelu sa mi stalo pri štartovaní vyššie zmienené, ono, jazdim cely mesiac iba po meste do tych 2500 otacok... tak som sa nasral, pekne pomalicky zohrial motor.. a ked bol na cca 90.. kym som dosiel na obchvat okolo BA, tak som si dal par sprintikov z krizovatiek.. a tocil az do cca 4500 - 5000 uz si nepametam, kazdopadne este nezasiahol obmedzovac..
takze som poriadne vypalil červa, pavuky v motore ci ako sa tomu nadava a cuduj sa svetu... pomohlo to a auto je zivsie...

Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 21.02.2012 12:26
od V12
Ja to tvrdim vzdy - na diesel velky bic a maly dvor

Aj komin treba pravidelne cistit, aj zenu treba pravidelne poriadne pomilovat, nie je teda dovod na aute nevyhanat pavukov z vyfuku. Skratka z casu na cas ho dobre prehnat, aby nezlenivel. Ja to robim minimalne raz za dva tyzdne (myslim teda to prehananie auta).
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 21.02.2012 12:59
od chudas
V12 píše:Ja to tvrdim vzdy - na diesel velky bic a maly dvor

Aj komin treba pravidelne cistit, aj zenu treba pravidelne poriadne pomilovat, nie je teda dovod na aute nevyhanat pavukov z vyfuku. Skratka z casu na cas ho dobre prehnat, aby nezlenivel. Ja to robim minimalne raz za dva tyzdne (myslim teda to prehananie auta).
no ešte že si sa doplnil, keby to malo bať aj s tým pomilovaním, no žena či priateľka by moc nebola nadšená.. teda výnimky existujú.
Uvidíme či to bude zase blbnúť, každopádne tým že vycistime komin, teda vyfuk a potocime motor trosku nikomu neublizime, pochybujem ze by poskocila spotreba nejak vysoko.. to urcite nie
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 21.02.2012 18:54
od chudas
Teraz som siel domov a stalo sa to o5.
Na prvy krat nenastartoval, novy poznatok... otacky sa drzia okolo 500 ked slapnem na plyn, nereaguje..
Dalsi poznatok je ten, ze vzdy ked pred startovanim nazhavim 2x, vzdy nastrartuje.. cize zhavice? vstreky??
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 22.02.2012 06:43
od V12
Diagnostika, zozbierat data zo skusobnej jazdy a preskumat.
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 22.02.2012 15:56
od chudas
V12 píše:Diagnostika, zozbierat data zo skusobnej jazdy a preskumat.
zvláštne ale je že mi to nehádže žiadnu chybovú hlášku, resp. nerozsvieti kontrolku motora..
aasi preventívne vyčistím ten EGR, asi je blbosť kupovať nový.
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 22.02.2012 22:12
od V12
Praveze chyba to este nemusi byt, iba sa niektore hodnoty dostanu na limit. A ked je toho na limite viac, uz sa to prejavi, ale chybu nevygeneruje.
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 25.02.2012 15:49
od chudas
Dnes som skusil najst cidlo na prevodovke, zatial bezuspesne ale ako som pozeral ze kde sa nachadza EGR, tak ako vidite na obrazku tak sam sa asi na cistenie nedam...
Ved ho tam ani nieje vidno...
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 25.02.2012 15:55
od chudas
pepa.marecek píše:pomohlo to

pepa a dal si dole aj stierace??? komplet? dik
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 01.03.2012 10:44
od chudas
pozeram ze tento problem je len moj a vediem tu monolog.. tak si trosku prispejem..
vsimol som si ze ked nazhavim 2x po sebe auto vzdy pekne nastartuje... zeby zhavice? vstrekovace???
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 01.03.2012 12:11
od V12
Pri akej teplote zhavis 2x ? Mne Fuckus s rovnakym motorom chytal aj pri -16 na jedno zhavenie. Trocha sa mu nechcelo, ale chytil. A to som ani nemusel pouzit hlasnu nadavku s vyhrazkou "Este raz a ides do AAA"

Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 01.03.2012 12:23
od chudas
V12 píše:Pri akej teplote zhavis 2x ? Mne Fuckus s rovnakym motorom chytal aj pri -16 na jedno zhavenie. Trocha sa mu nechcelo, ale chytil. A to som ani nemusel pouzit hlasnu nadavku s vyhrazkou "Este raz a ides do AAA"

No pnap. dnes rano... ono.. pridem do auta a normalne startujem a toci toci a nechyti.. startujem druhy krat a za milisekundu naskoci.. ale inak naskoci na prvy sup...
asi bude najlepsie ist na tu diagnostiku,a le nejak sa neviem dokopat...
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 01.03.2012 12:33
od V12
Tento problem som mal parkrat aj ja. Prejavovalo sa to este aj tak, ze po vytoceni motora cez 4k rpm auto trhlo a zahlasilo, ze ESP Malfunction. Po vypnuti a opatovnom natoceni motora chyba zmizla. Ked som na roznych forach zistoval, co to sposobuje bolo mi povedane, ze s najvacsou pravdepodobnostou za to moze zaneseny regulator tlaku paliva v raile. 2 alebo 3x som natankoval premiovu naftu a 3/4 roka pokoj.
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Napsal: 05.03.2012 13:57
od chudas
V12 píše:Tento problem som mal parkrat aj ja. Prejavovalo sa to este aj tak, ze po vytoceni motora cez 4k rpm auto trhlo a zahlasilo, ze ESP Malfunction. Po vypnuti a opatovnom natoceni motora chyba zmizla. Ked som na roznych forach zistoval, co to sposobuje bolo mi povedane, ze s najvacsou pravdepodobnostou za to moze zaneseny regulator tlaku paliva v raile. 2 alebo 3x som natankoval premiovu naftu a 3/4 roka pokoj.
ja som tankoval na shell.. ale zistil som ze to nieje nic extra..
Na Slovensku to ale nieje ruzove, teda ani v BA nie...
Rakusko mam sice co by som dohodil kamenom, ale ci tam na tych no name pumpach je lepsi diesel neviem..
skusim tiez nieco premiove...
a mne sa zda ze mi to zacalo robit ked mi menili palivovy filter , olej a pod...
ale teraz som ticho, takze vies asi co.....
a mne okrem spominaneho problemu nastastie nic nerobi ine, cize ak je v otackach, rychlost a pod.. OK