Re: Tláky ve válcích motoru
Napsal: 29.07.2011 02:34
kaminek, precti si muj prispevek na zacatku... vse nad 10% neni normalni.. tesneni by mu neprdlo napric hlavou
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
ZonixX píše:kaminek, precti si muj prispevek na zacatku... vse nad 10% neni normalni.. tesneni by mu neprdlo napric hlavou
ZonixX ,čtu tvůj příspěvek ze začátku horem dolem a to ,že mi kritizuješ pasklé těsnění pod hlavou které jsem si dovolil napsat jako příčinu poklesu tlaků u tří válců ,sám v tom příspěvku jako jeden z důvodů uvádíš a potom ještě ta komprese ,já jsem napsal 11 až 13 a ty 12 +- 10% ,kolik to asi je těch +- 10% z 12 když to zaokrohlím na celý? A když má v jednom válci o 3 bary míň třeba 9 místo 12 ,tak to nepoznáš ,u staršího auta je to celkem normální, ikdyž vyjímky určitě jsou ,takže pokles o víc ja 10% není žádná tragedie ,pokud nejsi na závodní drázeZonixX píše: jelikoz ale mas ztratu komprese na vice valcich, vidim to spis na prdle tesneni pod hlavou (
..jo a komprese na tvem motoru by mela byt snad kolem 12 +- 10%... ..
Ventily se otevřou dřív,než dojde ke kompresi,tím pádem jsou tlaky v pr..miki21 píše:Mohlo povolit těsnění pod hlavou.Nemáš vodu v oleji?(takový mazlavý šlem na víčku)nesmrdí z nádržky chladící kapaliny výfukové plyny?Ventil neodejde ze dne na den.Nepřeskočil rozvoďák?Nech skontrolovat jeho správné nastavení.Jinak bude muset hlava dolů a pak budeš chytřejší.
Ty kilometry...máš ho od nového,nebo jsi koupil starši?Pokud starší,tak může mít klidně i 186 , 286 tis.km.