Stránka 2 z 3

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 24.10.2014 12:37
od Johny181
Čím více pročítám sekci MK2 tím více mi připadá že benzínové motory trpí stejnými problémy jako u MK1 :-( A to jsem si chtěl nějakou dvojku v benzínu po FL pořídit.No nwm ještě si to hodně rozmyslím.

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 04.11.2014 07:34
od zahri
tak moja skusenost.. po 10tis km a precitani par diskusii a rad som kupil origo FoMoCo sviecky za 12e 4ks a cukanie je prec.. takze sa priklanam k vacsine ze sviecky iba original.. zbytocne spekulovat nad super znackami s cenou niekolkonasobne inde ako originaly ked aj tak to ide najlepsie s originalmi.. ja som tam mal konkretne BOSH

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 04.11.2014 08:43
od fofok
Originál FoMoCo jsou přeznačený Bosch.Pokud maj stejnej bosch kód chyba bude jinde.

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 04.11.2014 15:16
od Johny181
Mě třeba na FoFo1 výměna svíček pomohla jen na chvíli a to jsem dal origo.Potom pomohlo až vyměnit kabely a víc jak 8000km je zatím klid.A to jsou kabely Tesla za necelých 5kil.

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 17.11.2014 19:20
od jarous350
Ja mam doma FF1 i FF2. FF1 mi cuka. Dokud pridavam plyn pozvolna, tak OK, ale jakmile na to vic slapnu treba pri predjizdeni, tak spatny. Ve tme, kdyz jsem kabely navlhcil, tak bylo videt, jak probijeji. Tak jsem zkusil kabely s FF2 prohodit a cukani je pryc. Tzn. zitra si jdu koupit novy, taky od Tesly - v Elitu za 531Kc.

Kontrola zapalovacích kabelů

Napsal: 05.12.2015 15:35
od mobil-man
Zdar,

jak je možné ověřit, že zapalovací kabely jsou v pořádku? Lze to nějakým měřením odporu (ev. co jsou normální hodnoty)?
Teď se mi párkrát stalo, že při udržování konstantních otáček (2,5-3 tis) a rychlosti cítim velmi slabé cuknutí. Je to jakoby se na mžik vypnul motor (nebo jen válec). Žádná chyba v diagnostice.
Svíčky jsem měnil před 10 tis. km za originální, kabely a cívku ale nemohu posoudit, takže chci vyzkoušet nejdřív ty kabely.
Při akceleraci to jede na 100 %, stejně tak volnoběh, benzin stále stejný. Kabely na první pohled nepoškozené, akorát jsem si všiml, že jsou namazané nějakou bílou pastou tam, kde se dotýkají svíček.

Díky


Sloučeno. lucky.jack

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 06.12.2015 18:03
od pilot205
cuknutie citim nad 2000 otacok aj ja, take uplne slabunke jemne...idem do servisu v tyzdni takze mozno necham vycistit skrtiacku klapku. Takze jeden vymenil sviecky za origo- OK, druhy vymenil kable- OK , tak teraz cim to skutočne je... ale vyzera to tak, že to ma skoro každý.

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 09.12.2015 01:18
od Johny181
Tak je potřeba to vzít od nejlevňejšího první svíčky,pak kabely a když nepomůže ani to tak pak cívka.Já vyměnil svíčky za origo před tím byly taky origo a pomohlo to na chvílu.Pak jsem vyměnil kabely a už skoro 2roky si to necukne v žádné situaci.Takže špatné byly kabely, nové svíčky jen dočasně snížili odpor a proto to na chvíli pomohlo než se trochu zanesli a celkový odpor se zase zvýšil,nové kabely pak vyřešili vše.Tak bych to viděl že to bylo u mě.A pozor špatné svíčky či kabely prej můžou odrovnat i cívku.

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 09.12.2015 11:01
od mobil-man
Svíčky mám 10t km a jsou jak nove,takze začnu kabelama.
Jakou značku doporučíte? Bosch má být jako originál, ale četl jsem i o NGK a Tesla.
Dekuji

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 09.12.2015 17:08
od Johny181
Já mám Tesla a jak říkám už skoro 2 roky a 30tis km bez jediného cuknutí.Vůči originálu jsou o nějakej centimetr delší ale v pohodě.

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 09.12.2015 19:23
od mobil-man
Tak já je zkusím objednat, líbí se mi, že to je česká výroba a jsou za poloviční cenu oproti Bosch. Kdyžtak se dají vrátit při nákupu přes internet. 8)
Poslední otázka - má smysl kontakty opatlávat nějakou vodivou pastou? Zrovna na těch mých předchozí majitel nešetřil a jsou tam vidět zbytky nějaké pasty.

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 10.12.2015 00:17
od Johny181
Tak s tím zkušenosti nemám nikdy jsem nic takového nepoužíval.

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 15.12.2015 22:46
od mobil-man
Pro informaci - byly to kabely. Jeden byl nakousnuty, coz bylo poznat az po jejich vyndani. Po provizornim zaizolovani je to ok, ani skubnuti, ale uz mam koupenou novou sadu, kterou prehodim co nejdrive.

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 16.01.2016 14:54
od mobil-man
Tak po měsíci ježdění s novými kabely se bohužel musím ozvat s žádostí o radu.
Příznaky jsou takové, že při zahřátém motoru (aspoň 15km), jízdě okolo 3tis. otáček a velmi jemném přídávání plynu se sporadicky objeví cuknutí.
Je to velmi podobné cuknutí, jaké mi to dělalo při jízdě s poškozenými kabely, nicméně tam to blblo i na volnoběh, to nyní ne. Nestane se to za studena a nestane se to pod plynem, ale typicky na rovině při těch 100 km/h. Chyba motoru nesvítí.

Napadá někoho, co by to mohlo způsobovat? Mám podezření na cívku nebo nějaké čidlo, ale proč se to objeví jen v těchto podmínkách a až cca 4 týdny po výměně kabelů...Díky

Re: Zacukani nad 2000rpm

Napsal: 26.02.2016 22:59
od bluk
Mel jsem velmi podobny problemy jako v prvnim prispevku. Tj. Skubani pri pridani plynu v nizsich otackach nebo pri rozjezdu motor jako kucknul. Mechanik zkusil vymenit svicky a nic (-600 kc za ngk :nixw: ) ale pak prisel na to ze je kousek rozhozena klikovka a vacky. Udelal nove serizeni ( ze pry tam neni klinek ale je to jenom dotazene) a motor jede zase super.