
Bílý kouř po studeném startu
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.08.2011 16:52
- Bydliště: Ostrava
Re: Bílý kouř po studeném startu
Díky alespoň trochu za ukidnění, že by to čerpadlem být nemuselo... Na diagnostiku se chystám co nejdřív. A budu doufat, že by to mohly být pouze ty žhavičky místo vstřiků, které byly kontolovány v létě, přičemž 2 byly vadné a jsou vyměněné a zbylé 2 jsou OK...
Ford Focus II Combi 2006, 1,6 TDCi 66kW/90HP
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Bílý kouř po studeném startu
Můžu potvrdit a zároveň nás pochválit - pokud zbytek auta (aku, filtr, nafta, startér) jsou OK, tak s 3 mrtvými žhavícími svíčkami jsem tak do -5C nastartoval. Já tedy na 2 pokusy, ale nemám nervy točit moc dlouho. Kolem 0C jsem startoval na 1 pokus, ale poslechem to nebylo moc přesvědčivé. A se snižující teplotou se to zhoršovalo.lucky.jack píše:Taky se mi vyvalí po prvním startu oblak modrošedivýho kouře, kterej smrdí po naftě. Dneska jsem měřil žhavičky a 3 jsou úplně po smrti. Nenaměřil jsem odpor a ani když jsem je vyndal nenažhavily na baterce. Ale starty i při -5 byly na drc
. I když se to teda prvních 5s trochu houpalo, tak spokojenost
Nicméně mažu koupit nový žhavky, abych jednoho rána nebyl nemile překvapenej.
Pak výměna žhavících svíček a pohoda.
2 Mara66: Proč proboha, při ceně cca 300 - 500 Kč/kus žhavicí svíčka, jsi tam 2 staré nechal? Jako výměna není složitá, ale když odejde jedna, tak zbytek bude žít o to déle? Je to spotřební zboží, tak bych k tomu tak přistupoval...
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 24.08.2011 16:52
- Bydliště: Ostrava
Re: Bílý kouř po studeném startu
Ne to ne, nemluvil jsem o žhavičkách, ale o vstřikovačích, ty byly měněny pouze 2. Sice v té době fofík ještě nebyl můj, ale mám jej od svého dobrého souseda, takže výměnou jsem si 100% jist. Žhaviče bych samozřejmě měnil všechny... 

Ford Focus II Combi 2006, 1,6 TDCi 66kW/90HP
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Bílý kouř po studeném startu
Tak dneska žhavičky vyměněny za nové originál od forda(jinak je to BERU), takže si může začít mrznout
Závity jsem si stříknul keramickou pastou do 1200°C což se mi už jednou osvědčilo.

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti