
Prosim o radu s baterii
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8457
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Prosim o radu s baterii
Ceny repasovaných alternátorů a startérů mají být v dohledné době od Forda z důvodu konkurenceschopnosti mnohem nižší. Od kdy přesně ale netuším 

Naposledy upravil(a) lucky.jack dne 26.01.2012 19:43, celkem upraveno 1 x.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 14.02.2011 17:41
Re: Prosim o radu s baterii
foki píše:aby regulator za 1700 fungovaljan.novak2 píše:Tak dneska jsme dal auto autoeletrikari, a ten my potvrdil to ze alternator malo dobiji (ve fordu ho merily 2x a pokazde rekly ze je OK).
Bude tam menit regulator, ze je spatnej.
Regulator 1700 + prace.
A 1700 je malo ?? nevim kolik se cena pohybuje.. Ale to bude objednavat on, takze na vyber nemam..
Ford focus II , 2008 , 1,8tdci , hatchback. Elektronická cigareta
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
- xkubik
- Nováček
- Příspěvky: 116
- Registrován: 12.01.2011 19:40
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Prosim o radu s baterii
Každopádně doporučuji změnit tvůj Ford servis.....když neumí odhalit takovou jednoduchost jako malé dobíjení, zajímalo by mě, jak by asi zjišťovali závadu něčeho složitějšího... 

Ford Focus II 1.6TDCi 80kw, 05´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´
-
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 14.02.2011 17:41
Re: Prosim o radu s baterii
omlouvam se za droubnou mýlku 
Nebyl to regulátor ale relé...
Tedka jsem zas nenastartoval uz me to do slova se*e:-)
Zase se rozsvitilo ABS, ESP, baterie a navic po nastartovani nesel ani posilovac, ten se po chvily rozjel. Dojel jsem dom, a tedka uz nenastartoval
(pritom jsem jel domu delsi cestou aby se dobyla baterie)
Kolik má dávat alternátor napětí ?
Hnedka po nastartovaní, bez přidání plynu a pak s přidáním plynu, chcu to zkusit, a dyžtak to jet reklamovat k autoeletrikarovi

Nebyl to regulátor ale relé...
Tedka jsem zas nenastartoval uz me to do slova se*e:-)
Zase se rozsvitilo ABS, ESP, baterie a navic po nastartovani nesel ani posilovac, ten se po chvily rozjel. Dojel jsem dom, a tedka uz nenastartoval

Kolik má dávat alternátor napětí ?
Hnedka po nastartovaní, bez přidání plynu a pak s přidáním plynu, chcu to zkusit, a dyžtak to jet reklamovat k autoeletrikarovi
Ford focus II , 2008 , 1,8tdci , hatchback. Elektronická cigareta
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Prosim o radu s baterii
Min. 14.2 V
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8457
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Prosim o radu s baterii
Ihned po výměně při prvním nastartování může dávat kolem 12, ale jakmile přidáš plyn měl by se "zaktivovat" a dávat zhruba těch 14,2V, což by měl potom dávat už pořád.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 14.02.2011 17:41
Re: Prosim o radu s baterii
jo presne takhle to udelalo, kdyz to tam nandaly a nastartovaly "poprve".... prvne 12 a po pridani plynu 14...lucky.jack píše:Ihned po výměně při prvním nastartování může dávat kolem 12, ale jakmile přidáš plyn měl by se "zaktivovat" a dávat zhruba těch 14,2V, což by měl potom dávat už pořád.
A kdyz rano nastrartuju auto a bez pridani plynu, ma dodavat alternator hnedka 14,2V ?? nebo dodava mene ? a po seslapnuti plynu zacne dodavat 14V ?
Ford focus II , 2008 , 1,8tdci , hatchback. Elektronická cigareta
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosim o radu s baterii
pro start PCM alternator odpoji a i na volnobeh postupne nabiha na cca 14-14,5 V .
PS : asi bych zmenil i elektrikare .
PS : asi bych zmenil i elektrikare .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- L_u_k_y_n
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 10.04.2009 14:26
- Bydliště: Praha-východ
Re: Prosim o radu s baterii
to zmiňované "dožhavování", jak dlouho to cca může v těhle mrazech (-10°C) trvat? Popř. dá se pomoc baterce, že hned po zhasnutí žhavení ještě chvíli počkám?
Jen že teď startuju tak na podruhý.
Jen že teď startuju tak na podruhý.
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8457
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Prosim o radu s baterii
Baterce nepomůžeš tím, že budeš čekat nějakou dobu po zhasnutí kontrolky žhavení. Startuj jakmile zhasne. Trvá dokud PCM nevyhodnotí chod motoru jako dobrý bez žhaviček. Třeba půl minuty, záleží na okolnostech. Každopádně nevytáčej motor, mimojiné protože po překročení cca 2300ot/min PCM žhavičky automaticky odpojí.
Zkontroluj žhavičky, nabití baterie, startér atd. To že startuješ na podruhý může mít několik příčin. Takže začít tím nejjednodušším(to je hrozný slovo
).
Zkontroluj žhavičky, nabití baterie, startér atd. To že startuješ na podruhý může mít několik příčin. Takže začít tím nejjednodušším(to je hrozný slovo

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 14.02.2011 17:41
Re: Prosim o radu s baterii
Tak, dneska my eletrikar vymenil diodovej blok, prace nastesti gratis.
Ale problem pretrvava, po nastartovani bez spotrebicu ma 12,3V, po cca 3-5minutach se vysplha pomalu az na 14,3V pak se tam drzi, ale po zapnuti spotrebicu klesna, ale uz se nevrati na 14V.
Priklad:dobiji 14,3 zapnu klimu vyhrivani oken, ted doboji 12, a te by PCM jednotka by se mela spojit s regulatorem a zvysit napeti na 14, ze??
Byl jsem u Fordu a tam my rekl, ze se regulator zrejme nespoji s jednotkou, ze meli obdobnej pripad.
co si o tom myslite? menil jste nekdo regulator na fofo co mam v poppisu? jakej jste davaly...
Ale problem pretrvava, po nastartovani bez spotrebicu ma 12,3V, po cca 3-5minutach se vysplha pomalu az na 14,3V pak se tam drzi, ale po zapnuti spotrebicu klesna, ale uz se nevrati na 14V.
Priklad:dobiji 14,3 zapnu klimu vyhrivani oken, ted doboji 12, a te by PCM jednotka by se mela spojit s regulatorem a zvysit napeti na 14, ze??
Byl jsem u Fordu a tam my rekl, ze se regulator zrejme nespoji s jednotkou, ze meli obdobnej pripad.
co si o tom myslite? menil jste nekdo regulator na fofo co mam v poppisu? jakej jste davaly...
Ford focus II , 2008 , 1,8tdci , hatchback. Elektronická cigareta
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8457
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Prosim o radu s baterii
Znám naprosto totožnej případ. Zákazníkovi bylo líto dávat peníze za nový(rep.) altík, tak vysolil peníze u podobnýho elektrikáře a taky mu to nedobíjelo. Tak přijel, dali jsme nový altík a vítězoslavně odfrčel spokojenej.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 14.02.2011 17:41
Re: Prosim o radu s baterii
Jaky je rozdil mezi novym a repasovanym ?
Jak se pohybujou ceny ?
Jak se pohybujou ceny ?
Ford focus II , 2008 , 1,8tdci , hatchback. Elektronická cigareta
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8457
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Prosim o radu s baterii
Nový je nový přímo z výroby.
Repas je opravený již jednou použitý(nějakým způsobem poškozený)alternátor.
Záruka je 2 roky na oba. Jen ta repasy bohužel někdy tolik nevydrží...
Ceny jsou dost rozdílný. Dej VIN. Zjistíme.
Repas je opravený již jednou použitý(nějakým způsobem poškozený)alternátor.
Záruka je 2 roky na oba. Jen ta repasy bohužel někdy tolik nevydrží...
Ceny jsou dost rozdílný. Dej VIN. Zjistíme.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 14.02.2011 17:41
Re: Prosim o radu s baterii
Vin:WF0PXXGCDP8G13164
Ford focus II , 2008 , 1,8tdci , hatchback. Elektronická cigareta
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti