Stránka 2 z 3

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 04.03.2012 21:14
od MrMiG
ta druha uprava z plechu ma celkom zaujala 8O Podla mna to moze celkom slusne usmernit rozvireny prud vzduchu priamo do nasavaca. Zeby som pouzil toto zlepsenie :?:

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 05.03.2012 01:08
od abris
Jen nějak nechápu takovou úpravu u Kombi, ale zajímavé, ovšem nepoužitelné.

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 16.08.2012 21:27
od Dawyd
Já si vyrobil díl podle varianty 2.
Spotřeba mi šla z 5.6 na 5.1, při stejnym stylu jízdy a trasách. Docela mě to překvapilo.

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 17.08.2012 11:25
od Rumcajs1
Já jsem to vyřešil ještě trochu jinak ...

udělal jsem si "trychtýř" přesně na tvar a rozměr krajovýho nasávacího otvoru v RS paket nárazníku a aby to bylo připravený i na větší klapku, udělal jsem to celé v průměru 75mm. Na stejnej průměr jsem upravil i přívod do filtrboxu.

Ještě to na autě nemám, ale nedělám si iluze o snížení spotřeby, spíš jsem zvědav, co to udělá v kombinaci s K&N filtrem a v budoucnu s větší klapkou :twisted:

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 17.08.2012 17:42
od Dragic
Tak to vypadá velice povedeně :palec_nahoru:
Z čeho jsi to dělal?

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 17.08.2012 17:53
od Rumcajs1
Použitý materiály jsou úsměvný, ale je to pevný a účel to splní, tak co?! :-)

Kolínka který tvoří kříruby na filtrboxu i na nasávači jsou klasický novodurový kolena co používají instalatéři na odpady a to co bylo potřeba dotvarovat a vymodelovat jsem dělal z kitu, kde je to ve více vrstvách a mezi nimi vždy promotáno drátkem pro zpevnění celýho toho bazmeku.

Co jsem to všelijak řezal a brousil, tak se to tvářilo, že je to pevný dostatečně a nebojím se toho, že by se to někde uštíplo nebo rozlomilo.

Mám doma i nějaký foto nehotový věci, kdyby byl zájem ;-)

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 17.08.2012 18:10
od Dragic
Hod prosím nějaké foto.
Já sem si myslel že to vyrobím z laminátu.

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 17.08.2012 18:23
od Rumcajs1
Tak ono je celkem jedno z čeho to uděláš.
Ono z laminátu by to šlo možná i líp, ale já jsem na tohle prostě nějak zvyklej.

Myslel jsem, že mám fotky i z toho jak jsem to tvaroval, ale nemám :-(
Snad postačí tohle ...
IMG_5337.JPG
IMG_5340.JPG
IMG_5342.JPG
IMG_5343.JPG
IMG_5344.JPG
IMG_5346.JPG

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 18.08.2012 10:57
od petulak
No-když nemáš časovací, nebo ostré vačky+svody sání,tak toho tímhle moc nezmůžeš.
Motor si stejně veme tolik vzduchu,jen na co má. :D
Jen příklad motoru:Škoda
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=98
Tady jsem měl-320na 300 vačku.
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 18.08.2012 11:06
od Rumcajs1
Minimálně z toho budu mít dobrej pocit :-)

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 18.08.2012 11:25
od petulak
A to je to nejlepší. :hhura: :hhura:

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 19.08.2012 09:19
od Hal9000
abris píše:Jen nějak nechápu takovou úpravu u Kombi, ale zajímavé, ovšem nepoužitelné.
To je jako proč se chipuje diesel a má se to za trhače asfaltu a race car, když je nafta v autě pro zábavu nepoužitelná :nixw:

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 20.08.2012 18:26
od LukPe
V naftě není zábava? :nixw:

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 20.08.2012 20:49
od kozlow
řešte raději jak co nejlépe přivést čerstvý vzduch k filtru a jak jej náležitě odstínit, komplexy ze zelených naftových a všelijakých jiných věcí sem netahejte :mrgreen:


k tématu - bylo by fajn u všech metod změřit teploty nasávaného vzduchu a teploty v motorovém prostoru po zastavení. :palec_nahoru:

Re: Uprava saciho potrubi a privodu vzduchu

Napsal: 31.10.2013 11:42
od Cimi
hloupá otázka, čistili jste před úpravou sání škrtící klapku má to na dynamiku nějakej znatelnej vliv? Sice už je to trochu staré téma ale někde jsem tu četl že zetec 1.6 na větší dodávku vzduchu moc nereaguje. Máte někdo zkušenost jestli by seděla škrtící klapka z 2.0 nebo 1.8 na 1.6 co čidla a řídící jednotka? Mám verzi FYDD s váhou vzduchu a 2x lambda sonda nemůže to vyhazovat chyby když přivedu více vzduchu a použiju KN 57i?