Stránka 2 z 2
Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti
Napsal: 29.07.2012 19:10
od vítek
mě tyhle rány dělá občas spolujezdcův stěrač (záleží z jakého úhlu fouká vítr a vír udělá své), druhá věc, která mi to dělala byla krycí guma nad čelním sklem, vysokou rychlostí se prostě vytlačila a mlátilo to do kastle...
Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti
Napsal: 29.07.2012 23:49
od kiblik
No já vezl ženu a nákup z Kuaflandu. Nechtěl jsem to přehánět, aby neměla strach.
Každopádně při této rychlosti se nic neozvalo což jsem rád.
Ten chip ač je ho tvůrce deklaruje 102kW určtitě těchto hodnot nedosahuje. Síla tohoto kouzla je spíš v točivým momentu, asi od 1500RPM začíná zátah do sedaček a to opravdu znatelně.
Soused má ten samej motor v C-Maxu a když se sním vezu do práce tak mi to připadne jak 1.6 benzinák. Plynulej tah ale žádnéj kopanec.

Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti
Napsal: 30.07.2012 08:47
od V12
Daj to odmerat na brzde. Alebo urob skusku akceleracie napr. na trojke od 2000 do 4000 otacok. Ak mas niekoho s ELM327 a software ScanMaster, treba dat logovat otacky (log je presnejsi, ako log rychlosti), zaakcelerujes, spocitas rychlost pre 2000 rpm, potom rychlost pre 4000 rpm, dosadis do tabulky v prilohe a mas orientacne vykon.
Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti
Napsal: 30.07.2012 11:01
od kiblik
ELM mám ale teprve začínam objevovat jeho schopnosti. Tenhle test můžu určitě někdy vyzkoušet, jen nevím jak to snese ty 4000RPM

Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti
Napsal: 30.07.2012 18:31
od V12
Radsej nech vypluje ojnice vyfukom pri akceleracnom teste, ako pri predbiehani do kopca, ked sa spoza horizontu vynori nalozena tatrovka
