Stránka 2 z 2

Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti

Napsal: 29.07.2012 19:10
od vítek
mě tyhle rány dělá občas spolujezdcův stěrač (záleží z jakého úhlu fouká vítr a vír udělá své), druhá věc, která mi to dělala byla krycí guma nad čelním sklem, vysokou rychlostí se prostě vytlačila a mlátilo to do kastle...

Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti

Napsal: 29.07.2012 23:49
od kiblik
No já vezl ženu a nákup z Kuaflandu. Nechtěl jsem to přehánět, aby neměla strach. :totlsmile:
Každopádně při této rychlosti se nic neozvalo což jsem rád.

Ten chip ač je ho tvůrce deklaruje 102kW určtitě těchto hodnot nedosahuje. Síla tohoto kouzla je spíš v točivým momentu, asi od 1500RPM začíná zátah do sedaček a to opravdu znatelně.

Soused má ten samej motor v C-Maxu a když se sním vezu do práce tak mi to připadne jak 1.6 benzinák. Plynulej tah ale žádnéj kopanec. :hah:

Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti

Napsal: 30.07.2012 08:47
od V12
Daj to odmerat na brzde. Alebo urob skusku akceleracie napr. na trojke od 2000 do 4000 otacok. Ak mas niekoho s ELM327 a software ScanMaster, treba dat logovat otacky (log je presnejsi, ako log rychlosti), zaakcelerujes, spocitas rychlost pre 2000 rpm, potom rychlost pre 4000 rpm, dosadis do tabulky v prilohe a mas orientacne vykon.

Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti

Napsal: 30.07.2012 11:01
od kiblik
ELM mám ale teprve začínam objevovat jeho schopnosti. Tenhle test můžu určitě někdy vyzkoušet, jen nevím jak to snese ty 4000RPM :bebng:

Re: Rachot v kabině pri vysoke rychlosti

Napsal: 30.07.2012 18:31
od V12
Radsej nech vypluje ojnice vyfukom pri akceleracnom teste, ako pri predbiehani do kopca, ked sa spoza horizontu vynori nalozena tatrovka :twisted: