Stránka 2 z 26

Re: FF2 1.4 benzin DURATEC - rozvody

Napsal: 18.09.2011 22:13
od czBartolomej
Tak rozvody nakonec stáli 5600Kč a vodní čerpadlo 1600Kč..

Re: FF2 1.4 benzin DURATEC - rozvody

Napsal: 29.09.2011 11:02
od foki
czBartolomej píše:Tak rozvody nakonec stáli 5600Kč a vodní čerpadlo 1600Kč..

normalne 4500

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 13.03.2012 22:23
od lalinek
Tak dnes mi konečně vrátili mého mazla a rád bych se s vámi podělil možná pro někoho o užitečné informace. Nechtěl jsem zakládat nové téma tak to střelím tady, protože se to týká rozvodů a výměny VCT. Nevím kolik lidí už to má za sebou ale myslím si že spoustu z vás co vlastní VCT a potýká se s tímto problémem, to v brzké době čeká taky. Začlo to tím takovým zařachtáním při startu (VCT) už se tady toho o tom psalo dost!

Udělal jsem nějaké fotky aby jste byli i v obraze. Výměnu dělali přímo ve Fordu MaV v Opavě. Technik při demontáži rozvodových kol zjistil, že kola jsou zanesená nějakým tmelem :nixw: takové slizké hrudky, které ucpaly odtokové kanálky kudy se tlakuje olej do VCT. Museli to komplet vyčistit ( asi hodina práce)
Tady pro informaci přikládám na kolik mě tahle sranda přišla. Můj názor je ten, že ačkoliv nejsem příliš movitý a obracím každou korunu abych uživil všechny 3 ženské v baráku tak zase tak drahý to nebylo!
Rozpis dílů:
1700011 řetězové kolo - vačkový hřídel 1ks - 1224,- kč
1700007 řetězové kolo - vačkový hřídel 1ks - 1129,- kč
1004299 řemen 1ks - 638,- kč
1406755 šroub klika 1ks - 91,- kč
1345739 zátka 2ks - 296,- kč

práce 2700,- kč
celkem 6078,- kč

Musím podotknout že nebyla měněna napínací kladka na rozvodu neboť jsem rozvody měnil před 3 měsíci takže se dal jen nový řemen.

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 14.03.2012 18:55
od foki
a tobe nemenily kladku a vodni pumpu ?

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 14.03.2012 21:27
od lalinek
Vodní pumpu měnili a to udělali dobře. Ještě jsem to tu nestihl hodit ale ne jenomže se už se přidíralo ložisko v pumpě ale chyběli 2 lopatky. Viz foto. napínací kladku neměnili jak jsem psal. Rozvody byli dělány cca 3 měsíce zpět. + navíc měnili řemeny.

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 14.03.2012 22:02
od Klvys
Všichni to měnite ale nikde jsem nečetl že by se někomu něco stalo u těchto motoru stím cvakaním tak proč to za každou cenu měnit??když kolika lidem se něco kvuli tomu stalo něco??

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 14.03.2012 22:14
od lalinek
Já myslím že tady jde o výkon kamaráde. To cvakání samotné ani tak nevadí, jen tě to upozorňuje na to, že něco není v pořádku ale poznáš to když chceš předjet nějakého víkendového dědulu a ty šlápneš na plyn a najednou nic. Auto nejdříve zrychlí ale pak jekoby když tě někdo chytí za prdel a řekne ti "pojď sem kam jdeš" !!!! A to je docela provar a hlavně trapas. A od toho si myslím že jsme si koupili VCT a ne obyč 77 KW. Nevím ale samotnému motoru to asi nevadí že to nefunguje a nic se přitom neničí ale když ti neustále vyskakují kontrolky motoru tak je něco špatně.

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 14.03.2012 22:24
od Klvys
Tak mě nic nevyskakuje a ani nedokažu to poznat jestli něco cvaka trošku meně trošku vice stoho motora rachoti všechno :-D

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 14.03.2012 22:47
od lalinek
Hmmm :totlsmile: A jezdí ti to vůbec a nebo to pouštíš jenom na neutrál z kopce ?

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 15.03.2012 09:14
od Nepér
lalinek píše:Já myslím že tady jde o výkon kamaráde...
Je to tedy znát? Výkon? Spotřeba?

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 15.03.2012 09:16
od masky
zatím žádné cvakání nepozoruji, ale je fakt, že oproti klasické 1.6, kterou má taťka se mi zdá ten motor trošku přislápnutý, takže je možné, že jednou mě to taky bude čekat. Dokud ale nic nesvítí ani nerachtá, není potřeba se v tom hrabat ;) Ale ta změna výkonu by mě také zajímala.

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 15.03.2012 09:44
od lalinek
Na spotřebě to jde poznat brutálně ale nemohu říct jestli to nemá souvislost i s výměnou termostatu který byl K.O. ale jedno s druhým dává dohromady celkovou úsporu ve spotřebě.
Co se týká výkonu tak tam to jde poznat každopádně. Těžko říct v jakém stádiu to máte vy ale když se podíváte na moje fotky tak ty kanálky byly ucpáné nějakým bordel tudíž se tam netlakoval olej jak má a při sešlápnutí plynu si to cukalo protože olej tam chvíli tlačil a chvíli ne. Já už to měl v takovém stádiu že se s tím opravdu nedalo jezdit. Když jsem chtěl předjíždět a přtlačil na plyn někde kolem 3 500 ot. tak to začlo dělat paseku neboť spínalo VCT ale ne tak jak mělo. Navíc to snímalo čidlo na vačce, které hlaásilo závadu. Takže asi tak.
Po výměně žádné řachtání a motor se mi zdá celkově takový klidnější. Ale možná si to jenom namlouvám :-)

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 15.03.2012 21:21
od masky
A můžu vědět kolik ti to tak na tý spotřebě udělalo? že bych při dnešní ceně benzínu zainvestoval do výměny vct koleček, aby to míň papkalo :mrgreen:

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 15.03.2012 21:40
od lalinek
No tak kvůli tomu si to určitě vymeň :totlsmile: Před výměnou jsem jezdil tak za 8.5 l a níž ani prd. Od výměny tam mám 6.9 l Ale ber to s rezervou. Měnil jsem i termostat a navíc jde o styl jízdy. Teď budu hodně jezdit po městě takže to půjde zase nahoru.

Re: Výměna rozvodů 1.6 ti-vct

Napsal: 15.03.2012 22:57
od Nepér
Hm, to nám tedy oběma cpeš brouky do hlav... spotřebu máme hodně podobnou a to VCT nám někdy cvakne. Stále si ale myslím, a vlastně to tvůj případ potvrdil, že pokud by to nefungovalo za jízdy, rozsvítí se chyba.