Tak dnes mi konečně vrátili mého mazla a rád bych se s vámi podělil možná pro někoho o užitečné informace. Nechtěl jsem zakládat nové téma tak to střelím tady, protože se to týká rozvodů a výměny VCT. Nevím kolik lidí už to má za sebou ale myslím si že spoustu z vás co vlastní VCT a potýká se s tímto problémem, to v brzké době čeká taky. Začlo to tím takovým zařachtáním při startu (VCT) už se tady toho o tom psalo dost!
Udělal jsem nějaké fotky aby jste byli i v obraze. Výměnu dělali přímo ve Fordu MaV v Opavě. Technik při demontáži rozvodových kol zjistil, že kola jsou zanesená nějakým tmelem

takové slizké hrudky, které ucpaly odtokové kanálky kudy se tlakuje olej do VCT. Museli to komplet vyčistit ( asi hodina práce)
Tady pro informaci přikládám na kolik mě tahle sranda přišla. Můj názor je ten, že ačkoliv nejsem příliš movitý a obracím každou korunu abych uživil všechny 3 ženské v baráku tak zase tak drahý to nebylo!
Rozpis dílů:
1700011 řetězové kolo - vačkový hřídel 1ks - 1224,- kč
1700007 řetězové kolo - vačkový hřídel 1ks - 1129,- kč
1004299 řemen 1ks - 638,- kč
1406755 šroub klika 1ks - 91,- kč
1345739 zátka 2ks - 296,- kč
práce 2700,- kč
celkem 6078,- kč
Musím podotknout že nebyla měněna napínací kladka na rozvodu neboť jsem rozvody měnil před 3 měsíci takže se dal jen nový řemen.