problem s tím ze ho nemuzes najit ?Elmartyn píše:tak_rele_je_nove_a_problém_nezmizel_nějaké_nápady_kde_by_mohl_být_problém?
relé žhavení focus Tdci
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: relé žhavení focus Tdci
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14.10.2010 15:53
Re: relé žhavení focus Tdci
Ne myslel sem si že to bude v tom relé že to nechce žhavit resp. že to žhaví asi tak vteřinu i když je pod nulou. Myslel sem kde by mohl být problém.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: relé žhavení focus Tdci
Vis urcite, ze tam opravdu zadny proud netece? Pokud to "naskoci" a hned vypne, melo by byt slyset zretelne cvakani rele. Zkus si sehnat klestovy ampermetr a zmerit proud privodem ke zhavicum. Ma to docela velky odber, je to dobre poznat na palubni siti - kdyz otocis klicek do 2. polohy, klesne napeti, ktere po nekolika sekundach skokove naroste (vypne zhaveni) - zkus treba na vnitrnim osvetleni. Kontrolka na palubce s dobou zhaveni nesouvisi.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: relé žhavení focus Tdci
No, o tom, že nesouvisí bych polemizoval, protože u mě vždy kontrolka žhavení svítí po určitou dobu (v závislosti na teplotě), pak zhasne a vzápětí potom cvakne relé.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: relé žhavení focus Tdci
Nevim jak FoFo2, ale FoFo1 to ma trochu jinak. Cas kontrolky se mozna v zime zmeni z 1s na 2s, ale to je asi tak vsechno. Skutecna doba zhaveni (dle doby trvani zateze) je odhadem tak 1s - 8s, podle venkovni teploty. Podle navodu k autu zhasnuti kontrolky znamena, ze je nazhaveno dostatecne na to, aby byl start uspesny, nicmene to neznamena, ze uz je dozhaveno.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: relé žhavení focus Tdci
Svit kontrolky žhavení se začne prodlužovat když je teplota tak pod -5°C. Když to klesne pod -10°c svítí žhavení nejdýl ze všech kontrolek (který po určitý době zhasínají).
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14.10.2010 15:53
Re: relé žhavení focus Tdci
tak konzultoval sem to s par lidma udělali pár testů a je v prdeli podávací pumpa v čerpadle tzn. nedostatečný tlak na vstupu do čerpadla při startu. Repase podle rozsahu poškození cca 10 000,-
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: relé žhavení focus Tdci
Jak souvisí to,že nejde proud na svíčky s čerpadlem?
Taky by si mohl napsat co konkrétně auto dělá špatně. Pokud je při startu nedostatečný tlak v railu,můžou bejt na vině i vstřiky. Může přes ně utíkat tlak do přepadu.
Taky by si mohl napsat co konkrétně auto dělá špatně. Pokud je při startu nedostatečný tlak v railu,můžou bejt na vině i vstřiky. Může přes ně utíkat tlak do přepadu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14.10.2010 15:53
Re: relé žhavení focus Tdci
no ono to právě spolu asi vůbec nesouvisí! Auto prostě žhavilo jak potřebovalo a mě se to zdálo divné to je vše. No vstřiky sme vyloučili zaškrtili sme hadice a tlak nespadnul. A když sme do čerpadla hnali naftu tlakem tak to chytlo na drc... ještě je šance že to někde cestou tahá luft poslední naděje.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.10.2010 16:05
Re: relé žhavení focus Tdci
zdravím,mám FF 1,8 TDCi 2006,při startu mi auto tak na 20 vteřin zakouří,pak je vše OK,spotřeba 5,2
dnes -14 st. nažhaveno,start,motor naskočí ale ihned zhasne,takže ani na 15tý pokus nic,odpo při -5 st jsem konečně nastartoval na 5tý pokus,auto hrozně kouřilo zhruba 2 min,může to dělat relé žhavení,nebo žhavící svíčky? Lehce zakouří při startu i v létě při prvním startu,další startování bez kouře. Auto jinak jezdí bez problému,před měsícem jsem udělal všechny výměny filtrů a oleje Motorcraft.
dnes -14 st. nažhaveno,start,motor naskočí ale ihned zhasne,takže ani na 15tý pokus nic,odpo při -5 st jsem konečně nastartoval na 5tý pokus,auto hrozně kouřilo zhruba 2 min,může to dělat relé žhavení,nebo žhavící svíčky? Lehce zakouří při startu i v létě při prvním startu,další startování bez kouře. Auto jinak jezdí bez problému,před měsícem jsem udělal všechny výměny filtrů a oleje Motorcraft.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.02.2022 18:32
Re: relé žhavení focus Tdci
Zdravím, po letech obnovím toto téma s otázkou. Mám motor 1.8 TDCi 85 kW. Snažím se přijít na příčínu špatných startování v zimě. Jdu po žhavicích svíčkách, tak si je chci změřit. Byl byste někdo tak ochotný a pokusil se mi vyfotit přívod a zapojení ampérmetru? Viděl jsem v tomto fóru i foto, ale chci si být jistý že měříme správně, protože ampérmetr úkazuje 0,14 A ihned po otčení klíčkem a po asi 5 sekundách 0.00. Tak kdybyste měli někdo čas, pomohlo by mi to. DÍky :
-
- Junior
- Příspěvky: 207
- Registrován: 12.05.2017 23:10
Re: relé žhavení focus Tdci
Pokud máš klešťák (DC), tak jednoduše zavřeš do kleští přívod ke svíčkam. Pokud se klešťákem dostaneš mezi jednotlivý svíčky, tak najdeš, která je vadná. Nevím, jaký proud poteče do každý svíčky, ale rozhodně víc než 20A.
Další možnost je svíčky vymontovat a vyzkoušet je pomocí drátu a baterky.
Další možnost je svíčky vymontovat a vyzkoušet je pomocí drátu a baterky.
Mondeo mk4 turnier 2.0 duratec LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti