Životnost motoru a jeho komponent

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od vita_k » 26.05.2013 14:18

Stanley_vy píše:Jestli je to někde popsané nevím , ale jednoduše:

1) Vyšroubuješ dva torxy, které jsou v madlech v tapecu 5. dveří
2) S přiměřeným násilím vycvakneš tapec (neboj se zabrat)
3) Povolíš čtyři zevnitř čtyři matky (když nebudou zarezlé), které drží lištu a je venku
No tak jo, dve matky se utrhly v liste - kvuli korozi a dve vnitrni sly povolit. Taky je mohly udelat z neceho korozi odolnejsiho...
pod listou se uz delaji bublinky na laku, ale shnile jsou hlavne ty srouby... Ta jedna lampicka byla zkorodovana kvuli tomu, ze tam nateklo zhora nejak a ne zespoda, tj. nevim, jestli mi silikon pomuze. Pod listou to aspon natru tlumexem, bude to aspon jeden dalsich marnych pokusu, jak bojovat s korozi na fordech.

btw: muze prijit silikon na lak? trochu se bojim, co s nim udela...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5820
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Stanley_vy » 26.05.2013 14:24

Mně už se loupe lak a pár bublinek se rozjíždí i nad lištou, takže dveře půjdou do laku celé.

Na silikonem jsem dřív taky uvažoval, ale dočetl jsem se, že ne každý je vhodný, ty levnější jsou prý moc kyselé a laku nesvědčí.

Za cca 170 Kč se dá objednat těsnění na poFL model, které se lepí zevnitř lišty (v pátek jsem ho objednával).

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od stano. » 26.05.2013 16:51

Ja by som pouzil tu pasku, ktora sa lepi medzi predne sklo a torpedo. Uz sa na to chystam aj na mojom. Tecie mi na lampicky.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od vita_k » 26.05.2013 17:11

Ja jeste s lakovanim pockam, ale uz se to asi zacina rozjizdet. Je to fakt tak blbe jak u eskorta, jen doufam, ze povrchova uprava je u focusu lepsi. Na liste mi ted schne lepidlo a diry na lampicky v patych dverich mam zamazane tlumexem... dam sem nejake foto - je to jak kdyz vlastovky lepi hnizdo:)

pouziju oboustranne lepici pasku, ktera je penova - mohla by to vytesnit.
Přílohy
IMG_20130526_164233.jpg
IMG_20130526_164213.jpg
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od paranmax » 28.05.2013 21:27

ten můj. 212000 km vše kromě rozvodů a pumpy origo. (motor je jinak panna :-) ) Jinak jsem na autě kromě brzd a stabilizátoru zadní nápravy nic neměnil maximalně baterku ale ta už po 7 letech na to nárok měla.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5820
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Stanley_vy » 29.05.2013 21:22

vita_k píše:Ja jeste s lakovanim pockam, ale...
Fotky mých pátých dveří jsem uploadnul k sobě do galerky.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od vita_k » 29.05.2013 22:24

No je to sila... a to mame stejne stare auto a v zime jezdim vcelku dost - najeto kolem 160 zhruba.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5820
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Stanley_vy » 30.05.2013 09:18

Letošní zima tomu dala zabrat. Já mám najeto 98 tis. km (z toho 55t mnou). Loni mi lampičky vydržely od lednové výměny přesně rok, letos vyhnili dvakrát v rozmezí leden - březen, tak mě to donutilo kouknout i pod lištu. :blee:

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od vita_k » 30.05.2013 10:02

v jedne lampe mi uhnil kontakt dole v plexisklu v ohybu, tak jsem prihnul ten na druhe strane, tim padem zarovka ma kontakt i na tom druhem uhnilem plisku. Drzi to od te doby. Barva svetla uz ale neni zluta, ale narezavela...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Sagic » 30.05.2013 20:28

Za me mohu rict podfoukly vstrik v cca 100 tis. Ted mi huci nejspis lozisko v 111 tis.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od vita_k » 30.05.2013 21:49

podfoukly vstrik taky 140000 (cca 160 realne) spraveno za 200 korun
loziska predni obe vymeneny - jedno cca 115 a druhe 140 tkm
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Klvys » 31.05.2013 16:42

přidám svoji zkušenost
1.8 TDCi 2008
27500km v háji čerpadlo
27500km v háji 2 vstřiky

Focus 1.6 Ti-VCT 120000km čídlo na zpáteční rozsvícení světla.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od lucky.jack » 31.05.2013 16:47

Tohle je ale poněkud vytržený z kontextu...U tebe to bylo zcela určitě z nějakýho důvodu u předchozího uživatele a ne součástek jako takových.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Sagic » 31.05.2013 18:00

klvys kazdy kdo procetl tvoji galerku tak jako ja tak ma svuj nazor a to co jsi sem napsal sem nepatri :wink:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Kombík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 102
Registrován: 02.01.2009 18:42
Bydliště: Přerov

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Kombík » 31.05.2013 21:15

Koupeno v 90000 km ve 100000 km měněny ložiska zadních kol, jinak jen běžná údržba, ve 125000 km LPG ujeto 80000 km ťukám na dřevo.Motor nebere olej od výměny po výměnu 5 l oleje.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host