Stránka 2 z 3

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 26.05.2013 14:18
od vita_k
Stanley_vy píše:Jestli je to někde popsané nevím , ale jednoduše:

1) Vyšroubuješ dva torxy, které jsou v madlech v tapecu 5. dveří
2) S přiměřeným násilím vycvakneš tapec (neboj se zabrat)
3) Povolíš čtyři zevnitř čtyři matky (když nebudou zarezlé), které drží lištu a je venku
No tak jo, dve matky se utrhly v liste - kvuli korozi a dve vnitrni sly povolit. Taky je mohly udelat z neceho korozi odolnejsiho...
pod listou se uz delaji bublinky na laku, ale shnile jsou hlavne ty srouby... Ta jedna lampicka byla zkorodovana kvuli tomu, ze tam nateklo zhora nejak a ne zespoda, tj. nevim, jestli mi silikon pomuze. Pod listou to aspon natru tlumexem, bude to aspon jeden dalsich marnych pokusu, jak bojovat s korozi na fordech.

btw: muze prijit silikon na lak? trochu se bojim, co s nim udela...

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 26.05.2013 14:24
od Stanley_vy
Mně už se loupe lak a pár bublinek se rozjíždí i nad lištou, takže dveře půjdou do laku celé.

Na silikonem jsem dřív taky uvažoval, ale dočetl jsem se, že ne každý je vhodný, ty levnější jsou prý moc kyselé a laku nesvědčí.

Za cca 170 Kč se dá objednat těsnění na poFL model, které se lepí zevnitř lišty (v pátek jsem ho objednával).

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 26.05.2013 16:51
od stano.
Ja by som pouzil tu pasku, ktora sa lepi medzi predne sklo a torpedo. Uz sa na to chystam aj na mojom. Tecie mi na lampicky.

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 26.05.2013 17:11
od vita_k
Ja jeste s lakovanim pockam, ale uz se to asi zacina rozjizdet. Je to fakt tak blbe jak u eskorta, jen doufam, ze povrchova uprava je u focusu lepsi. Na liste mi ted schne lepidlo a diry na lampicky v patych dverich mam zamazane tlumexem... dam sem nejake foto - je to jak kdyz vlastovky lepi hnizdo:)

pouziju oboustranne lepici pasku, ktera je penova - mohla by to vytesnit.

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 28.05.2013 21:27
od paranmax
ten můj. 212000 km vše kromě rozvodů a pumpy origo. (motor je jinak panna :-) ) Jinak jsem na autě kromě brzd a stabilizátoru zadní nápravy nic neměnil maximalně baterku ale ta už po 7 letech na to nárok měla.

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 29.05.2013 21:22
od Stanley_vy
vita_k píše:Ja jeste s lakovanim pockam, ale...
Fotky mých pátých dveří jsem uploadnul k sobě do galerky.

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 29.05.2013 22:24
od vita_k
No je to sila... a to mame stejne stare auto a v zime jezdim vcelku dost - najeto kolem 160 zhruba.

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 30.05.2013 09:18
od Stanley_vy
Letošní zima tomu dala zabrat. Já mám najeto 98 tis. km (z toho 55t mnou). Loni mi lampičky vydržely od lednové výměny přesně rok, letos vyhnili dvakrát v rozmezí leden - březen, tak mě to donutilo kouknout i pod lištu. :blee:

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 30.05.2013 10:02
od vita_k
v jedne lampe mi uhnil kontakt dole v plexisklu v ohybu, tak jsem prihnul ten na druhe strane, tim padem zarovka ma kontakt i na tom druhem uhnilem plisku. Drzi to od te doby. Barva svetla uz ale neni zluta, ale narezavela...

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 30.05.2013 20:28
od Sagic
Za me mohu rict podfoukly vstrik v cca 100 tis. Ted mi huci nejspis lozisko v 111 tis.

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 30.05.2013 21:49
od vita_k
podfoukly vstrik taky 140000 (cca 160 realne) spraveno za 200 korun
loziska predni obe vymeneny - jedno cca 115 a druhe 140 tkm

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 31.05.2013 16:42
od Klvys
přidám svoji zkušenost
1.8 TDCi 2008
27500km v háji čerpadlo
27500km v háji 2 vstřiky

Focus 1.6 Ti-VCT 120000km čídlo na zpáteční rozsvícení světla.

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 31.05.2013 16:47
od lucky.jack
Tohle je ale poněkud vytržený z kontextu...U tebe to bylo zcela určitě z nějakýho důvodu u předchozího uživatele a ne součástek jako takových.

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 31.05.2013 18:00
od Sagic
klvys kazdy kdo procetl tvoji galerku tak jako ja tak ma svuj nazor a to co jsi sem napsal sem nepatri :wink:

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Napsal: 31.05.2013 21:15
od Kombík
Koupeno v 90000 km ve 100000 km měněny ložiska zadních kol, jinak jen běžná údržba, ve 125000 km LPG ujeto 80000 km ťukám na dřevo.Motor nebere olej od výměny po výměnu 5 l oleje.