1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

aliks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 04.05.2012 19:58

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od aliks » 17.10.2013 12:07

Je to přesně ono, je to asi dáno tím, že vzduch když je chladný má menší objem a tím pádem, se dostane více kyslíku do válce. Já mám teorii, že je to nějaký vstřik. On dá třeba moc benzínu, lambda ho přiškrtí, pak je ho málo, tak se přidá a tak dokola a jelikož ten vstřik nedávkuje správně tak se motor rozkmytá a při chladném počasí se to vyrovná velkým množstvím kyslíku, tak to líp spaluje.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od C4R3W » 21.10.2013 20:59

Podobnej problem pred lety u Escorta - utrzenej kabel od cidla chladici kapaliny, po oprave problem zmizel. A jeste kdysi davno mi tohle delavala dieselova Corsa (problem se objevoval jen za studena, po zahrati motoru zmizel). Vzhledem k odlisny konstrukci a technice je to mozna mimo misu, ale tenkrat to byl falesnej vzduch (dirka v hadicce)...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

aliks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 04.05.2012 19:58

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od aliks » 26.10.2013 10:04

To čidlo kapaliny mě taky napadá a když jsi ho měl špatný, ukazovalo to na palubce teplotu dobře? Protože, by asi musela ručička lítat nebo ukazovat haluze.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od C4R3W » 31.10.2013 15:15

Ukazovala dobre :) Ale otazkou je, jestli tam tech cidel nebylo tenkrat vic - uz si to moc nepamatuju. Zkus kouknout jeste po tech hadickach, falesnej vzduch je svine :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

aliks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 04.05.2012 19:58

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od aliks » 03.11.2013 00:03

No to je to, že nevím, jestli je tam jenom jedno, u citroena doma máme čidla na teplotu tři. Hadice jsem procházel už snad stokrát. Ještě mi radili čidlo klikový hřídele, ale nemám ponětí, jak to ověřit.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od C4R3W » 03.11.2013 16:00

Hm, to bych asi uz nechal proverit servis. Bud znackovej, ale tam to bude drahy, nebo sikovnyho garazistu - ten bude spis hledat, nez aby vymenil pulku auta :) Jestli ses z Prahy, tak mi kdyztak hod SZ - o jednom vim a je to kouzelnik ;-)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

aliks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 04.05.2012 19:58

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od aliks » 05.12.2013 23:22

Jak mě řekl jeden automechanik, tak to vypadá na chybně chodící egr ventil, auto na volnoběh třepalo a pak přestalo a skočila chyba p0400.

aliks
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 04.05.2012 19:58

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od aliks » 10.09.2014 09:57

Tak ani egr to není, ať ho odpojím, nebo zaslepím, tak to pořád dělá naprosto stejně, pod 15 stupňů venku to jede, ale jak je tepleji tak hrozný. Podezření padá na cívky/svíčky nebo prý vstřik, všechno je dost drahé na to, to jen tak zkoušet kupovat a měnit. Nemá někdo nápad, jak rozpoznat vadný vstřik?

Uživatelský avatar
rony27
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 11.09.2014 19:24

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od rony27 » 01.10.2014 11:20

aliks: Podařilo se nějak odstranit to chcípání po startu? Mám stejný problém, šlápnu na plyn a zdechne, počkám minutku a relativně ok

cencul.sk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11.06.2013 16:38
Bydliště: SK

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od cencul.sk » 05.10.2014 22:30

Tu Jirka Brno pise prispevok o 1.6, ale symptomy su moc podobne, a kludne by to sedelo aj na 1.8

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 7#p1003897
Focus II FL 2008 Combi Duratec HE 1.8 PFI (125/130PS) + LPG

Uživatelský avatar
Druss
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 11.10.2014 13:46

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře

Příspěvek od Druss » 16.10.2014 17:43

stejny problem jako ostatni, kdyz se do 10ti sec po nastartovani dotknu plynu jdou otacky dolu a chcipne to ... motor 1.8 92kW FoFo 2, poFL.
je: Ford Focus kombi 1.8i 92kW Black Magic r.v. 2009
bylo: Ford Mondeo kombi 1.8i 85 kW r.v.2000
bylo: Ford Escort kombi 1.6i 66kW r.v. 1996

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti