1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 04.05.2012 19:58
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Je to přesně ono, je to asi dáno tím, že vzduch když je chladný má menší objem a tím pádem, se dostane více kyslíku do válce. Já mám teorii, že je to nějaký vstřik. On dá třeba moc benzínu, lambda ho přiškrtí, pak je ho málo, tak se přidá a tak dokola a jelikož ten vstřik nedávkuje správně tak se motor rozkmytá a při chladném počasí se to vyrovná velkým množstvím kyslíku, tak to líp spaluje.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Podobnej problem pred lety u Escorta - utrzenej kabel od cidla chladici kapaliny, po oprave problem zmizel. A jeste kdysi davno mi tohle delavala dieselova Corsa (problem se objevoval jen za studena, po zahrati motoru zmizel). Vzhledem k odlisny konstrukci a technice je to mozna mimo misu, ale tenkrat to byl falesnej vzduch (dirka v hadicce)...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 04.05.2012 19:58
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
To čidlo kapaliny mě taky napadá a když jsi ho měl špatný, ukazovalo to na palubce teplotu dobře? Protože, by asi musela ručička lítat nebo ukazovat haluze.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Ukazovala dobre
Ale otazkou je, jestli tam tech cidel nebylo tenkrat vic - uz si to moc nepamatuju. Zkus kouknout jeste po tech hadickach, falesnej vzduch je svine 


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 04.05.2012 19:58
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
No to je to, že nevím, jestli je tam jenom jedno, u citroena doma máme čidla na teplotu tři. Hadice jsem procházel už snad stokrát. Ještě mi radili čidlo klikový hřídele, ale nemám ponětí, jak to ověřit.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Hm, to bych asi uz nechal proverit servis. Bud znackovej, ale tam to bude drahy, nebo sikovnyho garazistu - ten bude spis hledat, nez aby vymenil pulku auta
Jestli ses z Prahy, tak mi kdyztak hod SZ - o jednom vim a je to kouzelnik 


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 04.05.2012 19:58
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Jak mě řekl jeden automechanik, tak to vypadá na chybně chodící egr ventil, auto na volnoběh třepalo a pak přestalo a skočila chyba p0400.
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 04.05.2012 19:58
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Tak ani egr to není, ať ho odpojím, nebo zaslepím, tak to pořád dělá naprosto stejně, pod 15 stupňů venku to jede, ale jak je tepleji tak hrozný. Podezření padá na cívky/svíčky nebo prý vstřik, všechno je dost drahé na to, to jen tak zkoušet kupovat a měnit. Nemá někdo nápad, jak rozpoznat vadný vstřik?
- rony27
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11.09.2014 19:24
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
aliks: Podařilo se nějak odstranit to chcípání po startu? Mám stejný problém, šlápnu na plyn a zdechne, počkám minutku a relativně ok
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11.06.2013 16:38
- Bydliště: SK
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Tu Jirka Brno pise prispevok o 1.6, ale symptomy su moc podobne, a kludne by to sedelo aj na 1.8
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 7#p1003897
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 7#p1003897
Focus II FL 2008 Combi Duratec HE 1.8 PFI (125/130PS) + LPG
- Druss
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11.10.2014 13:46
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
stejny problem jako ostatni, kdyz se do 10ti sec po nastartovani dotknu plynu jdou otacky dolu a chcipne to ... motor 1.8 92kW FoFo 2, poFL.
je: Ford Focus kombi 1.8i 92kW Black Magic r.v. 2009
bylo: Ford Mondeo kombi 1.8i 85 kW r.v.2000
bylo: Ford Escort kombi 1.6i 66kW r.v. 1996
bylo: Ford Mondeo kombi 1.8i 85 kW r.v.2000
bylo: Ford Escort kombi 1.6i 66kW r.v. 1996
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti