Stránka 2 z 2
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 17.10.2013 12:07
od aliks
Je to přesně ono, je to asi dáno tím, že vzduch když je chladný má menší objem a tím pádem, se dostane více kyslíku do válce. Já mám teorii, že je to nějaký vstřik. On dá třeba moc benzínu, lambda ho přiškrtí, pak je ho málo, tak se přidá a tak dokola a jelikož ten vstřik nedávkuje správně tak se motor rozkmytá a při chladném počasí se to vyrovná velkým množstvím kyslíku, tak to líp spaluje.
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 21.10.2013 20:59
od C4R3W
Podobnej problem pred lety u Escorta - utrzenej kabel od cidla chladici kapaliny, po oprave problem zmizel. A jeste kdysi davno mi tohle delavala dieselova Corsa (problem se objevoval jen za studena, po zahrati motoru zmizel). Vzhledem k odlisny konstrukci a technice je to mozna mimo misu, ale tenkrat to byl falesnej vzduch (dirka v hadicce)...
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 26.10.2013 10:04
od aliks
To čidlo kapaliny mě taky napadá a když jsi ho měl špatný, ukazovalo to na palubce teplotu dobře? Protože, by asi musela ručička lítat nebo ukazovat haluze.
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 31.10.2013 15:15
od C4R3W
Ukazovala dobre

Ale otazkou je, jestli tam tech cidel nebylo tenkrat vic - uz si to moc nepamatuju. Zkus kouknout jeste po tech hadickach, falesnej vzduch je svine

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 03.11.2013 00:03
od aliks
No to je to, že nevím, jestli je tam jenom jedno, u citroena doma máme čidla na teplotu tři. Hadice jsem procházel už snad stokrát. Ještě mi radili čidlo klikový hřídele, ale nemám ponětí, jak to ověřit.
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 03.11.2013 16:00
od C4R3W
Hm, to bych asi uz nechal proverit servis. Bud znackovej, ale tam to bude drahy, nebo sikovnyho garazistu - ten bude spis hledat, nez aby vymenil pulku auta

Jestli ses z Prahy, tak mi kdyztak hod SZ - o jednom vim a je to kouzelnik

Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 05.12.2013 23:22
od aliks
Jak mě řekl jeden automechanik, tak to vypadá na chybně chodící egr ventil, auto na volnoběh třepalo a pak přestalo a skočila chyba p0400.
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 10.09.2014 09:57
od aliks
Tak ani egr to není, ať ho odpojím, nebo zaslepím, tak to pořád dělá naprosto stejně, pod 15 stupňů venku to jede, ale jak je tepleji tak hrozný. Podezření padá na cívky/svíčky nebo prý vstřik, všechno je dost drahé na to, to jen tak zkoušet kupovat a měnit. Nemá někdo nápad, jak rozpoznat vadný vstřik?
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 01.10.2014 11:20
od rony27
aliks: Podařilo se nějak odstranit to chcípání po startu? Mám stejný problém, šlápnu na plyn a zdechne, počkám minutku a relativně ok
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 05.10.2014 22:30
od cencul.sk
Tu Jirka Brno pise prispevok o 1.6, ale symptomy su moc podobne, a kludne by to sedelo aj na 1.8
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 7#p1003897
Re: 1.8 16V 92kW - Teplé počasí nedělá dobře
Napsal: 16.10.2014 17:43
od Druss
stejny problem jako ostatni, kdyz se do 10ti sec po nastartovani dotknu plynu jdou otacky dolu a chcipne to ... motor 1.8 92kW FoFo 2, poFL.