Stránka 2 z 3

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 26.02.2014 21:47
od Achiler
No supr, já teda taky doufal, že s toudle spojkou už auto dožije. Jen mě právě znepokojilo, že zabírá opět celkem nahoře.

Jinak nemohl by jste se někdo z Vás vyjádřit k tomu klepání u 1.6?
Kdyžtak do půjdu natočit, ale ten zvuk mám fakt podobný ale zatím se nad tím nikdo nepozastavil, to jen mě se to nelíbí a nezdá.

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 26.02.2014 21:52
od 321910336
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yb5YDEx20p8[/youtube]
tady jsou hezky slyšet vstřikovače
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mCb3JiTdsOI[/youtube]
tady míň ale taky

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 26.02.2014 22:40
od yeaah
Smoulo diky za post videa.
Muj focus, vcera sem si ho privezl. Z Italie mam telefonicky ze servisu overene, ze to melo v listopadu 143tkm (servis), stejne info rekla firma, kde to auto jezdilo. Bohuzel nemam zadne dukazy ze servisu ani firmy. Vse sdelili pouze telefonicky cloveku, ktery pracuje v italii a zjistoval mi to.
Ted mam 139... s tim, ze sem vcera pri prevozu auta najel asi 380km.
Auto sem pred koupi proveril v autorizaku ford, kde rekli, ze kilometry odpovidaj stavu. a ze je tam sporadicka zavada na skrtici klapce=rekli vycistit. Rekli mi, ze kdyby to melo tech 143najeto, ze to stejne nepoznaj..
Udelal sem chybu, ze sem to auto zarezervoval jen po projeti stejdy s jeho mechanikem, ale vlastne rekli, ze auto jede pekne, stejne jak to rekl i servis a jak i pusobi na me za jizdy. Mel sem tam nevratnou zalohu 5000Kč a az potom sem zjistil nasledne vetsi najezd o 5tkm, tak sem se rozhodl to jet vyresit.

Potom sem jednal s prodejcem o tom, ze mam info o vetsim najezdu a pozadoval jsem korekci ceny i kvuli klapce a nakym drobnostem.. Pak sme auto projeli cca 10km a vse se zdalo byt okej.. Slevu sem nakonec dostal. Tak sme si placli, ale pri ceste domu sem zacal pozorovat, ze pokud stojim na miste na neutral, tak se auto chova divne.. viz video. Za jizdy jinak vse bez problemu at uz na plyn nebo benzin.
Mam za to, ze je potreba auto trochu vic prohrat a ujet trosku delsi vzdalenost na plyn to potom dela ten hrozny zvuk. Kdyz sem jel z prace za lukasem (do 5km) tak se preplo na plyn, ale neklepalo to jak ve videu. To az po spolecne delsi zkusebni jizde.
Rano se tomu moc nechtelo nastartovat, az po druhem natoceni se to chytlo a potom mi to asi po 1km chciplo na svetlech. Zatim sem teda hodne nastaven, co sem to vybral..a chci to co nejdriv vyresit.

Je mozne, ze v italii vedeli proc se toho zbavili, ale to by do telefonu asi nikdo nepriznal..
Na druhou stranu rekli, ze tam v prosinci menili i zarovku. Pry i v te firme byli hodne sdilni a rikali, ze to mel nekdo na jezdeni domu a sluzebni cesty.

Vic uzivatelu mi tu psalo, ze jim spojka taky zabira spis vys, jak u meho.. :nixw:

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 27.02.2014 06:39
od V12
Mne tiez berie az hore, auto ma k dnesnemu dnu cca 116 tisic km, z toho prvych 90 tisic jazdilo po Bratislave. Za tych 26 tisic km co s nim jazdim sa to neposunulo ani o milimeter, takze to neriesim. Spojka moze byt ale klamliva, ked praskne pruzina na pedali, co je aj moj pripad. Ani toto neriesim, auto nema tempomat, ktory by sa nizsou polohou pedalu mohol vypinat.

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 27.02.2014 09:35
od smoula
Mě bere úplně, ale úplně dole :nixw:

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 27.02.2014 14:46
od _eXplorer_
Ahoj problém se studeným startem mám úplně stejný, ráno naskočí na po druhé a nejde za plynem. Na diagnostice to háže škrtící klapku, vyčištění nepomohlo 0 efekt... a nechce se mi jí měnit... Problém vyřešil částečně BA98 a je to. To klepání jsou podle mne vstřikovače od plynu, jsou to slenoidy mimo motor tak samo že dělají zvuk. Nepovažoval bych to za závadu. Schválně vyzkouším můj a zítra se na ně koukneme. Jinak jak někdo psal o ŘJ od plynu tak tam je problém, Ford servis jsou v ČR úplně mimo a nic na tom neumí a BRC servis mi zase řekli, že tam je od Forda ochrana a přes tu se do ŘJ nedostanou, takže až s ní bude trouble tak budu muset do německa na servis, nebo někdo zná servis kde to znají.

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 27.02.2014 19:07
od jimm
_eXplorer_ píše:Ahoj problém se studeným startem mám úplně stejný, ráno naskočí na po druhé a nejde za plynem. Na diagnostice to háže škrtící klapku, vyčištění nepomohlo 0 efekt... a nechce se mi jí měnit... Problém vyřešil částečně BA98 a je to. To klepání jsou podle mne vstřikovače od plynu, jsou to slenoidy mimo motor tak samo že dělají zvuk. Nepovažoval bych to za závadu. Schválně vyzkouším můj a zítra se na ně koukneme. Jinak jak někdo psal o ŘJ od plynu tak tam je problém, Ford servis jsou v ČR úplně mimo a nic na tom neumí a BRC servis mi zase řekli, že tam je od Forda ochrana a přes tu se do ŘJ nedostanou, takže až s ní bude trouble tak budu muset do německa na servis, nebo někdo zná servis kde to znají.
Skus dát zap.svíčky z odtrhem 1.2 a výš.

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 27.02.2014 19:10
od _eXplorer_
Diky za radu, vyzkouším

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 28.02.2014 09:11
od stano.
Nemusis menit sviecky, staci upravit odtrh na existujucich. Mas tam originalky?

jimm: LPG ma mat 0.8mm, nie?

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 28.02.2014 10:46
od yeaah
Nevite proc mi to chcipa?? Vcera rano mi to chciplo studeny asi po 1km na a vecer zase ohraty :nixw: ??

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 28.02.2014 14:28
od foki
yeaah píše:Nevite proc mi to chcipa?? Vcera rano mi to chciplo studeny asi po 1km na a vecer zase ohraty :nixw: ??
reklamovat u prodejce at to odstrani .

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 28.02.2014 19:22
od jimm
stano. píše:Nemusis menit sviecky, staci upravit odtrh na existujucich. Mas tam originalky?

jimm: LPG ma mat 0.8mm, nie?
To jo ale musíš udělat kompromis,lpg ti z menším odtrhem problém dělat nebude naopak benzín jo a ten potřebuješ na starty.Já měl svíce z menším odtrhem a na benzín jsem se pomalu ani nerozjel,pak jsem se naštval a koupil svíce beru a paráda,akorát hovno vydržej pač zase měli odtrh větší a ten nedělal dobře lpg,ale zase 10000km vydržely,teď mám bosch odtrh 1.2 a dobrý,motory duratech jsou citlivky na zapalování a ještě větší citlivky na lpg.Ale já jsem z motorem spokojenej,hold svíce měním častěji ale mě to nevadí :)

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 28.02.2014 20:00
od stano.
Na Zetecoch 1.4/1.6 je 1.3mm a na 1.8/2.0 je 1.0mm. Takze 1.0-1.1mm na Duratec by mohol byt dobry kompromis benzin a LPG, nie?

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 28.02.2014 22:19
od jimm
pokud ti to dobře startuje,motor nevynechává ani na benzín ani na lpg tak je to v pořádku.Přiznám se že nejsem takový odborník ale mě to s tím odtrhem opravdu pomohlo :nixw:

Re: Klepání motoru - 2.0i LPG

Napsal: 01.03.2014 21:58
od yeaah
Spatny studeny starty by teoreticky mohly poresit novy svice, zkusim jeste treba palivovy filtr a pak asi filtry na lpg, pro zacatek. Stalo se mi, ze pri prepinani na plyn mi to za sebou 3x chciplo, tak uz sem na to nemel a jel jen na benzin. Bude to jeste asi zajimavy..