Stránka 2 z 18

Napsal: 23.07.2006 21:35
od Aki
bitpower je vseobecne jedna z nejserioznejsich firem u nas, ne-li nejserioznejsi, jenze uz jsem slysel spoustu negativniho na cip vs ford (focus), takze si to asi hodne rozmyslim..

Napsal: 25.07.2006 11:24
od Konik
Bitpower mi taky přijde jako solidní firma. Teď nabízejí jednu zajímavou věc. Je to taková krabička, která se připojí k řídící jednotce. Tam se můžou nahrát asi tři mapy, který si může řidič přepínat a snad i sám upravovat. Jmenuje se to Power Gate. http://beta.bitpower.cz/index.php?modul ... Power-Gate

Napsal: 25.07.2006 11:30
od ihrdlick
Po 1.7.2006 je stějně čipování "zbytečné" :D

Napsal: 25.07.2006 17:20
od vlko
ihrdlick píše:Po 1.7.2006 je stějně čipování "zbytečné" :D
Souhlasím, : vesnice-město 50km/h, mimo 90km/h a dálnice130km/h. A většinou samé omezení rychlosti :cry: Tak to není potřeba. 8)

Napsal: 25.07.2006 19:17
od pelen
vlko píše:
ihrdlick píše:Po 1.7.2006 je stějně čipování "zbytečné" :D
Souhlasím, : vesnice-město 50km/h, mimo 90km/h a dálnice130km/h. A většinou samé omezení rychlosti :cry: Tak to není potřeba. 8)
Ale ten, kdo chce předjíždět při výjezdu z města, ten přečipování potřebuje. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 25.07.2006 20:23
od petulka
:D vzhledem k těm štrůdlům na výjezdech z obcí by to muselo být čipnutý tak na výkon stíhačky :D

Napsal: 25.07.2006 21:19
od pelen
petulka píše::D vzhledem k těm štrůdlům na výjezdech z obcí by to muselo být čipnutý tak na výkon stíhačky :D
Slyšel jsem, jak si v dřívější době, kdy čipování nebylo, zajel jeden majitel starého Wartburga (číslo nevím, měl oblé tvary) do NDR a nechal si dát ve výrobním závodu na každý ze tří válců samostatný karburátor. Pak u nás předjížděl tatry 603. Dnes by se asi za benzín nedoplatil.

Napsal: 25.07.2006 22:03
od petulka
Warťasy se hodně používaly i na automobilový soutěže,Nevím jak ty starý třistadvanáctky tuším,ale upravovaly se třistapadesáttrojky.Snižovala se hlava válců, leštily se sací a přepouštěcí kanály ve válcích ,probrušoval jejich profil,karburátor Weber na válec byl samozřejmostí. Dále pak různé úpravy podvozku,tlumičů výfuku.Na seriových 37 kW to šlo v rámci povolených úprav zvednout snad dokonce o 12 kW, což je nářez.Spotřeba byla sportovní, nikoli však závratná. Snížena byla životnost motoru.Tu knížku nemám u sebe,takže se můžu mýlit, ale ne moc. Mimochodem jeden takovej Warťas tady u nás donedávna ještě jezdil.Ale majitel zemřel a kdoví, kde skončil. On ten pán jezdil do Eisenachu do té fabriky jako konzultant nebo tak něco. 8)

Tolik návrat do historie :D hodně jsem s Wartburgama najezdil tak vím o čem mluvím. Ikdyž se nad nimy mnozí pohrdavě pousmívají,tak to byly rozhodně propracovanější vozy než naše slavný "šáde". :!:

Napsal: 26.07.2006 02:44
od Jasio
Aki píše:bitpower je vseobecne jedna z nejserioznejsich firem u nas,
Souhlasím, ale asi lepší je firma VIRALCHART
http://www.metacafe.com/watch/28485/powerful_car/

Napsal: 26.07.2006 20:56
od Ahmed
Nemyslim si, ze chiptuning je jenom kvuli zavratnemu vykonu. Protoze kdyz se to chipne, tak vetsinou jde vetsi kroutak do nizsich otacek = mensi spotreba, ale kdyz ti upadne noha na plyn tak zase spotreba jde nahoru.

chip

Napsal: 28.07.2006 18:18
od klokec
Máte někdo zkušenosti s čipováním Focuse 1.8 TDCi 100ps?

Napsal: 30.07.2006 13:52
od eldestilator
Mé zkušenosti: jezdím dost svižně -i od 1.7.2006 :lol:

Spotřeba: zdá se mi stejná, pohybuje se 6.3-7.8 cca..
Výkon: úžasný, rozdíl je opravdu pekelný
Motor: byl jsem několikrát na kontrolu u známého v FORD DANKAR a pc hlásí vše ok i mechanik vše ok..
Zápor: zvedla se dost rapidně dýmivost..doporučuji nechat koncovku TD zahnutou dolů..po výměně za rovnou je to mazec..

výkon měřen na motorové brzdě:
Ford FOCUS 1.8TDDI bitpower 125HP/284 Nm

dle mého názoru se to vyplatí, ale samozřejmě je to jen můj názor..
nejsem mechanik jen lama kterou baví rychlejší jízda..
8)

Napsal: 30.07.2006 21:30
od Ahmed
Wow 8O To jsi mel puvodne 66kW? No ja nevim, ale mit spotrebu 7.8, tak jezdim autobusem, to to asi musis pekne honit :D V kolika tisicih km jsi to chipoval a kolik jsi za to dal? Ze ktereho roku mas auto?
Jestli se nepletu tak od FL nebo mozna drive, jsou motory DuratorQ TDDI, ja mam stary Endura DI, tak tam mozna bude rozdil!? Mozna by nebylo spatne si zmerit emise, co to s nema udelalo :) Kouri to vice porad, nebo jenom, kdyz to poradne prislapnes?

Napsal: 30.07.2006 21:43
od Radek 1.8 16V
Kurňa a jak se dá přečipovat 1.8 16V na 1.8 TDDI ?!?! - takovou spotřebu chci taky :P !!!

Napsal: 31.07.2006 00:50
od eldestilator
Ahmed píše:Wow 8O To jsi mel puvodne 66kW? No ja nevim, ale mit spotrebu 7.8, tak jezdim autobusem, to to asi musis pekne honit :D V kolika tisicih km jsi to chipoval a kolik jsi za to dal? Ze ktereho roku mas auto?
Jestli se nepletu tak od FL nebo mozna drive, jsou motory DuratorQ TDDI, ja mam stary Endura DI, tak tam mozna bude rozdil!? Mozna by nebylo spatne si zmerit emise, co to s nema udelalo :) Kouri to vice porad, nebo jenom, kdyz to poradne prislapnes?
je to rok 2001, čipek je v 44000km(kdy jsem ho přivezl z francie) teď to má 78000km najeto za 8měsicu..
čoudíky to dělá jen když na to šlápneš dá se říct na podlahu.. :-)
pokud jedu lehce tak jen sem tam obláček..
Jak jsem měl zlomenou nohu 14dnů mě vozil kámoš, který jezdí na spotřebu (hrůza :roll: ) a spotřeba vycházela pod 6l.. jinač čipek je od BITPOWERU a dal jsem za něj 7tis..měl jsem to přez známého co je zná.. jeden kluk s tunning klubu v ostravě..
Jak jsem už psal..nevím co to z motorem dělá špatného, ale zatím vše ok a autíčko jezdí opravdu denně a dost..takže zatím velká spokojenost..a ten nárust výkonu je opravdu pekelný..co můžu jen z doslechu říci, nenechal bych si to nikde jinde čipnout jen BIT nebo přímo FORD.. kamarád si teď nechal čipek od HELLERu v OV má GOLF5plus a taky nadšený..podle mě značkový technik je znát a tady asi tuplovaně..hlavně kontrolovat rozvody..teď tu jednomu na Focuskovi combi uletěl..má to dovoz DE a nezkontroloval si je.. au :?