Stránka 2 z 2

Napsal: 16.05.2007 20:46
od speedy
Tak to je pěkný výkon....to by ještě v bazaru stáhli tak na 150t km :lol: :lol:
To je výhoda že to jezdilo dlouhé trasy, tak to cyklické namáhání nebylo takový. Něco jiného jezdit denně do práce 15km a zpět, to dostane motor víc zabrat.

Napsal: 17.05.2007 00:46
od Stenly
Obake píše:Je to obyčejný špinavý konkurenční boj :cry: asi byla sestrojena z jiných materiálů než běžný automobil :lol:
Bohužel ne :cry: Šéfova první OI šla do světa s 340000 km, druhá měla 330000 a tu si vzal budoucí zeťák(raději prodal pažouta).Servisácká-combi má 360000 a musí ještě chvíli vydržet. Kamarád má jednu z prvních 1,8 (ještě bez turba), sice mu už hnije, ale výfuk má ještě ORIGO 8O - najeto 420 000km - měl ji jako firemní, při odchodu ji koupil. Všechny jen s pravidelnou údržbou (rozvody desky, kotouče, tlumiče, ložiska) 8O 8O 8O

Napsal: 17.05.2007 20:47
od Obake
Pak nechápu, proč se nevyrábějí jenom škodovky :cry: když jsou nezničitelný 8O

Napsal: 25.07.2007 01:50
od Kóťa
Mohu potvrdit...Kámoš měl seata ibizu,sice byla rezavá úplně všude,ale měla najeto 450 000 km a otočil klíčem a jela....A že je to pilot a nešetřil jí.(Nafta placená :wink: ).Prodal jí a přesedlal do octávie s 220 000 a dotáhl jí taky ke 430 000 km,ale pak jí totálně zrušil na slovensku.Ale taky by ještě jezdila.....Oboje to byla nafta...Jsem zvědavej na fofo... :)