Tahle verze uz se radnou dobu nenabiziFLA píše:92kW
1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
- bobanHTP
- Nováček

- Příspěvky: 22
- Registrován: 21.02.2014 12:10
- Bydliště: Třinecko
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Díky chlapi za názory. Ježdění bude: 4xtýdně 2x30km okreka plus cca 20km popojíždění po městě a okolí. Jednou až dvakrát týdně dálnice max do 150km. Jezdím vklidu, pravda je, že nejvíce s tím bude jezdit manželka a ta také nezávodí 
Ecoboost 1.0 ten slabší jsem si projel v nové Fiestě Titanium a auto na volnoběh docela vibrovalo, ale jak se rozjelo, tak tichoučko a bez vibrací. Doma mám Focus II 2009 1.6 74kw a naprosto vyhovuje, ten Ti-VCT vůbec neznám, ale snad je podobný starému Duratecu ?
Asi máte pravdu, určitě si auta vyzkouším...
Ecoboost 1.0 ten slabší jsem si projel v nové Fiestě Titanium a auto na volnoběh docela vibrovalo, ale jak se rozjelo, tak tichoučko a bez vibrací. Doma mám Focus II 2009 1.6 74kw a naprosto vyhovuje, ten Ti-VCT vůbec neznám, ale snad je podobný starému Duratecu ?
Asi máte pravdu, určitě si auta vyzkouším...
-
kimic
- Nováček

- Příspěvky: 145
- Registrován: 09.03.2015 23:07
- Bydliště: Praha
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Pujc si na zkusebni jizdu 1.0 s 125HP! ( ta slabsi verze neni moc dobra) a muzes porovnat. Osobne jsem mel pujcenou pouze tu 1.6 Ti-VCT na tyden jako nahradni auto. Driv jsem uvazoval o novem focusu s timhle motorem, ted vim ze bych si ho uz nikdy nekoupil. Je to hrozne line a zadna radost z jizdy. Asi uz jsem namlsany z 1.5EB ale i stary FF1 1.8 co jsem mel roky byl nekde jinde..
Minimalne za test jizdy te 125hp to stoji, recenze na to byly pekne at uz v revue nebo na foru od majitelu.
Minimalne za test jizdy te 125hp to stoji, recenze na to byly pekne at uz v revue nebo na foru od majitelu.
Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24901
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
pokud budes kupovat nove, tak se podivej na cenovy rozdil, jestli Ti ecoboost za to stoji ... nedelej si hlavu s tim, ze je to line - bezna zena nadupany motor neoceni
1.6 je zastaraly motor, ale vis, ze to opravi skoro kazdy ... a nema turbo
1.6 je zastaraly motor, ale vis, ze to opravi skoro kazdy ... a nema turbo
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
Tomiiiiiiiiiii
- Nováček

- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
som bol na dovolenke aj s 1,6 atmo a tu istu trasu aj s 1,0 ecoboost, trasa 1100 km, atmo nema sancu.. podla mojho nazoru trojvalec je lepsia volba aj na kratke aj na dlhe trasy, len nanho treba davat pozor.. jedina vec v com je atmo lepsi je rozbiehanie a cuvanie, kde ecoboost treba trochu viac vytacat, inac motor zdohne..
ked nevadi vyssia cena za trojvalec, tak jnednoznacne odporucam (samozrejme 125 taltosov pod kapotu!!)
ked nevadi vyssia cena za trojvalec, tak jnednoznacne odporucam (samozrejme 125 taltosov pod kapotu!!)
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
- bobanHTP
- Nováček

- Příspěvky: 22
- Registrován: 21.02.2014 12:10
- Bydliště: Třinecko
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Díky chlapi, projedu se v tom a uvidím
Jinak poměrně částo jsou u nás zácpy a pak člověk popojíždí i 20 minut, takže někdy línější atmosféra může více sedět 
- jack-3d
- Pokročilý

- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Jeden kamarád, co má MK3 1.6 TI-VCT není moc spokojený s výkonem motoru a tak jsem domluvil zkušební jízdy s MK3 FL 1.0 EC 125k. Smekám, auto jelo parádně i se čtyřmi dospělými chlapy v autě. Tím jeho Focusem MK3 77kW jsme pak odjeli z autosalonu a to byl v porovnání s Ecoboostem neskutečný chcípoš. Já myslím, že má jasno a TiVCT půjde dříve či později z domu.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- Cernoch-L
- Nováček

- Příspěvky: 192
- Registrován: 01.03.2009 21:45
- Bydliště: Děčín
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Rozdíl je také projíždět se s novým autem a s autem, co už má něco najeto... Já mám ted na 1.6 77kw aktuálně najeto 17 tis km, z toho byl cca 5 tis km na dálnici... a je to něco jiného, než když byl novej... Osobně nemám zkušenost s 1.0, ale nemyslim si, že by byla 1.6 úplnej lenoch... na dálnici si rychlost v klidu drží a oproti 1.6 v FFII má i nižší otáčky... já jsem s tímto motorem spokojenej... 1.0 je dražší než 1.6 a kdybych si měl připlácet za lepší výkon, tak už snad radší tedy aktuálně 1.5 EB
Byl: FF3 po faceliftu combi 1.6 Ti VCT 77kw Trend+ modrá Blazer
Byl: FF2 po faceliftu 5dv. 1.6 16v 74 kw Trend béžová Chill
Byl: FF2 po faceliftu 5dv. 1.6 16v 74 kw Trend béžová Chill
- jack-3d
- Pokročilý

- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Ten lenoch, který jsem osobně zkoušel je 1.6 77 kW a má 25 tisíc přičemž ten ukázkový Focus s 1.0 EB měl asi 4 tisíce. Pokud nemáš zkušenost s 1.0 EB (125k), tak ti doporučuju tu zkušenost získat. Já jsem do té doby o 1.0 EB nikde nic nepsal, pač jsem do té doby měl osobní zkušenost pouze s 1.6 Ti-VCT 85 kW, 1.8i 85 kW a 1.6 EB. EB už bych za nic slabšího nevyměnil ;o) Ale protože kamarád brečel, že mu ta 1.6ka nejede, tak jsem si jí vyzkoušel ve stejnou dobu co 1.0 EB a je to fakt rozdíl třídy.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Hlavně kdo vyzkoušel kterejkoli turbobenzín tak se mu všechno atmosférický bude zdát slabší ikdyž to třeba nebude pravda.Atmosféra se musí držet pod krkem,aby něco předvedla a spousta lidí na tohle zapomíná,když ty turba zabírají tak vocpodu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- jack-3d
- Pokročilý

- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Atmosférický motore se mi nezdá slabší, on prostě slabší je. Není to pocit ani sugesce, je to realita. Mě nikdo nemusí učit znát atmosféry, před EB jsem měl dvě, 1,8 85 kW a 1,6 TiVCT 85 kW a oba to byly dobré motory. EB je ale jinde a je na každénm, aby si auta osobně projel a zvolil, co mu lépe vyhovuje. Mě osobně vyhovoval v porovnání 1,6 Ti-VCT 77 kW a 1,0 EB vyhovoval lépe EB motor.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- finsa
- Pokročilý

- Příspěvky: 659
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Jak jsem už jednou psal, není to o maximálním výkonu, ale o jeho průběhu, v otáčkách kde je atmosféra ještě chcíplá tam už má malej turbobenzín maximální točivý moment a ten si drží až do vysokých otáček, aby to jelo srovnatelně tak musíte s atmosférou neustále držet poměrně vysoké otáčky, a to nikdo nikdo doprovolně dělat nebude.
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5325
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Mě bavíte
1.0EB je jenom o malinko menší chcípák, než ta 1.6 atmosféra. 1.0EB je jen čertík v krabičce a je jedno kolik vyhrál cen za motor roku.
1.0EB je jenom o malinko menší chcípák, než ta 1.6 atmosféra. 1.0EB je jen čertík v krabičce a je jedno kolik vyhrál cen za motor roku.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Výkonově jsou podobný k 1,6 atmosféře,ale spotřeba při normální jízdě je menší.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


