Stránka 2 z 2
Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 04.02.2017 20:56
od DanCZer
Takže další vývoj je následující:
Volal jsem opět do servisu, zda se něco děje a prý, že už si neví rady. Pořád že jednotka dostává chybný signál od spojky (či kde je to čidlo). Že i zkusili vyměnit čidlo a výsledek stejný. Že se prý točí v kruhu - mají pocit, že už zkusili všechno a to dvakrát.
Nemáte někdo odkaz na schéma motoru TDDi? Mi připadá, že se sakra vylučovací metodou přece musí přijít na to, kde je chyba. Auto už je v servisu tři neděle a výsledek nula!

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 04.02.2017 21:05
od vita_k
nightmare, co s tim?
Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 10.02.2017 14:54
od DanCZer
Tak uběhl další týden a auto stále v servisu. Další telefonát a nové info následující.
Čidlo získává impulzy ze setrvačníku. tyto impulzy jsou důležité pro předvstřik a z nějakého důvodu to nefunguje. Prý vyndali znovu vstřikovací čerpadlo a něco na něm štelují, aby předvstřik upravili...

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 10.02.2017 16:47
od pepannn
Jestli tvé auto,bere impulzy ze setrváku,tak asi při výměně spojky měli sundaný setrvák a vrátili ho nazpět jinak.Některé auta mají čidlo,které snímá,v jaké poloze jsou písty, přes setrvák,tak potom pomuže jedině vrátit setrvák na správné značky.Ale jak píšeš tak ,už se pohlo vším čím šlo, tak bude problém vrátit vše do puvodní polohy.
Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 10.02.2017 16:59
od DanCZer
Setrvák se měnil se spojkou.
Napsal: 10.02.2017 18:04
od vita_k
Hm, to by mohla být stopa

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 10.02.2017 19:31
od durika
Mne len nejde do hlavy že jak mohli tak šikovne dobabrat auto co šlapalo pri výmene spojky.Tak to som fakt zvedaví jak to dopadne.
Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 10.02.2017 23:25
od pepannn
Dokud nenastavi správně setrvák na klikovce,tak auto nikdy nepojede jak by mělo.
Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 13.02.2017 14:53
od DanCZer
Mně příjde fascinující, že správné nastavení předvstřiku při výměně spojky (setrvačníku) je závislé na kompetentnosti mechanika a jeho schopnosti si "udělat značku na klikovce", aby vše namontoval tak, jako to bylo před sundáním = tedy že pokud to neudělá, tak jsou pak odkázáni na metodu pokus omyl.
Popravdě bych očekával, že bude továrnou předepsaná nějaká hodnota úhlu natočení klikovky, kterou (když to přeženu) změřím od oka úhloměrem a pak podle hodnot vyzkouším a změním na finální za běhu motoru prostřednictvím změny příslušného parametru v řídící jednotce. Ale si jsem idealista...

Napsal: 14.02.2017 17:00
od vita_k
A je to teda tím?
Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 15.02.2017 13:53
od DanCZer
Poslední zprávy mám z pátku. Dnes později odpoledne, nebo zítra tam zavolám...
Edit: Dnes 17.2. jsem do Hale volal: Že prý měli čerpadlo už dvakrát venku a že diagnostika stále hlásí chybu komunikace mezi čerpadlem a jednotkou, tak že prý budou řešit kabeláž...

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 27.02.2017 15:52
od DanCZer
Takže dnes, 27.2. mám update:
Servis proměřil kabeláž mezi čerpadlem a řídící jednotkou a ta není vyzkratovaná. Vyměnil a nakonfiguroval jiný modul vstřikovacího čerpadla a situace je stále stejná - chyb akomunikace mezi čidlem na setrváku a řídící jednotkou.
Jediné řešení je vyndat převodovku a podívat se fyzicky na setrvák = jen na práci to obnáší 5500,-.
Nu, legrace pokračuje. Už si živě představuji, jak se zjistí, že tam je jiný setrvačník a já to u Valouška reklamuji...

Re: Hlučný a slabší motor po výměně spojky
Napsal: 27.02.2017 20:03
od pepannn
Od začátku bych to reklamoval u prvního servisu ,který to zprasil.Kolik tě to už stálo, nebo jak to řešíš.To si berou tolik za vytahnutí převodovky ?Asi se rekvalifikuji na automechanika.
I na blbé feldě 1,6, kde není čidlo na setrváku, jsem ho po sundání vrátil přesně jak byl.(pro pořádek)