Stránka 2 z 4

Napsal: 16.07.2007 12:01
od polkiboj
pelen píše:4 vteriny zpozdeni je pro predjizdeni hodne. Proto stlacuji jen, co motor zvladne a ne na podlahu.
Neviem ci si cital celi clanok. Ale ja som napisla, ze ked naraz zoslapnem plyn tak to trva cca 4s. Nemeral som to. Ale ked idem na 5ke 80km/h a plyn pridam citlivo tak to opre do sedadiel hned. ja som chcel len vyskusat to co sas tu popisovalo. A mam s toho taky pocit, ze ked clovek naraz prida plyn tak riadiaca jednotka bud 1s zaspi, alebo ten prival paliva sa nestaci tak naraz spalit a troska mu to trva. Ale isto by som nemenil za benzin. Aj keby mal taku istu vybavu a vsedko. Po prve benzin ide stale hore a nafta ked zdrazie tak max. 1x za mesiac aj to o 10halierova kdežto benzin aj 2 - 3x do mesiaca o 20 - 50halierov. Neviem ako v CZ ale tu je to strasne.

Napsal: 16.07.2007 12:07
od polkiboj
Ferino píše:Hlavně že je v autě spousta elektroniky, hromada prapodivných čidel, pojistek, drátků a kdoví co ještě, ale aby to po přidání plynu jelo, to ne.... :?
Ještě že mám benziňáka...
No je pravda, že benzinaky su na odozvu pritlačenia plynoveho pedala reaktivnejsie, ale jeden fakt je istí. Ak mas diesel treba sa stim naucit jazdit. Ak to vies tak 70% benzinakou nechavas za sebou a ked benzinak skapina a viac nevladze tak diesel stale taha lebo pracuje v nizsich otackach ako benzin. No a este nieco. Benzinaky dost papkaju narozdiel od dieslov a hlavne je to poznat teraz ked benzin stupa a nafta sa drzi.

Napsal: 16.07.2007 12:12
od mehturt
heh, toto vyzera na pekny flame ;)
inac aj kamos, co ma benzin sa stazoval (konstatoval) ze treba pridavat pomaly, nie az nadoraz

Napsal: 16.07.2007 17:15
od pette
záleží taky dost na naftě protože občas to frčí jedna báseň a někdy mě ta prodleva dost s... ale je pravda že se musí jezdit jinak než s benzínem před FoFo jsem měl 3 takže vim o co jde ale neměnil bych (5,3 l) :lol:

Napsal: 16.07.2007 17:25
od Ahmed
Kdyby naftak nemel kazici se EGR ventil, cerpadlo, vstriky a turbo, tak bych do neho sel znova :D Ta spotreba a lepsi cena nafty mi je na prd, pokud nenajezdim 50000km rocne.

Napsal: 16.07.2007 18:21
od karlik
A není tohle typické při nedostatečném tlaku turba?Nízké otáčky turbíny a prodleva v náběhu: že by netěsnost před nebo za ní?

Napsal: 16.07.2007 18:23
od polkiboj
Ahmed píše:Kdyby naftak nemel kazici se EGR ventil, cerpadlo, vstriky a turbo, tak bych do neho sel znova :D Ta spotreba a lepsi cena nafty mi je na prd, pokud nenajezdim 50000km rocne.
No pozeram ze mas motor TDDi. No s timito motormi je vraj dost problemov co sa tika vstrekova...Potom to troska upravili vylebsili dali tam common-reil a vzniklo TDCi. Ja osobne som s timto motorom nadmieru spokojni.Aj co sa tika vlastnosti a aj tahu. Ak by si trval na tom ze chces auto od forda tak ja osobne by som siel znova do focusa, ale nie do benzinaka lebo vraj na tom motore moc toho nevylebsili. Isto by som siel do 1.6 TDCi. uz som mal tu moznost sa v nom viest je to super vec. Vraj tento novy motor presiel zhruba 55% uprav a vylebseni. Ak najdem ten clanok (bohuzial je v NJ) tak ho sem isto prilepim.

Napsal: 16.07.2007 19:04
od pelen
Ja jsem z NJ. :lol:

Napsal: 16.07.2007 19:15
od polkiboj
pelen píše:Ja jsem z NJ. :lol:
Lenze musim na nete ten clanok najst potom ho sem na 100% dam

Napsal: 19.07.2007 23:05
od ferdys
Muzu potvrdit podobne chovani u meho Fofika. Nema smysl slapat na podlahu, ale jen tolik aby motor tahnul, prip. mirne vice. Ten pokles zatahu jsem nesledoval. Ve firme jezdim sluzebni Oktavkou TDI 81kW a mohu rici, ze ten motor se chova uplne jinak nez TDCI. Tam pokud chci poradne zrychleni napr. pri predjizdeni, tak plyn temer na podlahu jit musi, jinak ten pravy zatah do sedadla nepocituji. Jen me "mrzi" ta spotreba, pri stejnem stylu jizdy dokazu jet s Oktavkou pod 5l/100 a to nijak zvlast nesetrim s nohou na plynu. S mym Fikusem jezdim tak kolem 6l/100 km. A jeste pozn. k overboostu - nez jsem koupil 74kW TDCI, ktere overboost nema, svezl jsem se v 85kW a tam to funguje, ale myslim ze musi byt motor v okoli nejvyssiho krouticiho momentu, aby to zafungovalo ihned. Na dvojku jsem tehdy pri asi 1900 ot/min prudce slapl na plyn a byl to zatah "jako bejk", ale to vlastnici 85kW TDCI jiste znaji.

Zdar

Napsal: 19.07.2007 23:06
od ferdys
Muzu potvrdit podobne chovani u meho Fofika. Nema smysl slapat na podlahu, ale jen tolik aby motor tahnul, prip. mirne vice. Ten pokles zatahu jsem nesledoval. Ve firme jezdim sluzebni Oktavkou TDI 81kW a mohu rici, ze ten motor se chova uplne jinak nez TDCI. Tam pokud chci poradne zrychleni napr. pri predjizdeni, tak plyn temer na podlahu jit musi, jinak ten pravy zatah do sedadla nepocituji. Jen me "mrzi" ta spotreba, pri stejnem stylu jizdy dokazu jet s Oktavkou pod 5l/100 a to nijak zvlast nesetrim s nohou na plynu. S mym Fikusem jezdim tak kolem 6l/100 km. A jeste pozn. k overboostu - nez jsem koupil 74kW TDCI, ktere overboost nema, svezl jsem se v 85kW a tam to funguje, ale myslim ze musi byt motor v okoli nejvyssiho krouticiho momentu, aby to zafungovalo ihned. Na dvojku jsem tehdy pri asi 1900 ot/min prudce slapl na plyn a byl to zatah "jako bejk", ale to vlastnici 85kW TDCI jiste znaji.

Zdar

Napsal: 20.07.2007 17:12
od pette
ještě že je z čeho vybírat myslím motory ale problém je že většina z nás kupuje starší auta a tam se tak vybírat nedá .

Napsal: 20.07.2007 17:35
od Ferino
Chápu, že kdo to vyzkouší, tak se s tím pak naučí jezdit a zvykne si, ale v dnešní době mi přijde zvláštní, že to ta elektronika nepohlídá, aby se to nepřechlastalo. :?
Já být šéfkonstruktérem, tak takovej motor nepustím do výroby.
To pak někdo vymyslí brzdy, co brzdí nejlíp v půlce pedálu, ale při větším zašlápnutí to zase odbrzdí, nebo světla, co ve velké tmě budou zhasínat apod.

Napsal: 20.07.2007 19:29
od pette
to mě by se líbil motor 130- 150 kw spotřeba 4-5 l/100 :lol: :lol:
třeba časem dá Ford něco k lepšímu :cry:

Napsal: 08.08.2007 20:41
od johny_b
To ma dosť udivuje čo tu píšete o tom poklese pri maximálnom plyne. Uvažujem nad kúpou nového focusu a motor 1.8tdci by mal mať možnosť overboostu čo znamená krátkodobé zvýšenie krúťaku pri plnom zošliapnutí plynu, čiže je nelogické keď pri plnom plyne klesne ťah. Určite to bude jedna z vecí ktoré pojdem vyskúšať na testovacej jazde. :)