Stránka 2 z 6

Napsal: 16.07.2007 21:13
od chmelko
hmmm, nesuhlasil by som, jak v KA tak v tranzite si to ukazovalo dost často ako chcelo,..napr.:klasika: ides mas taku dobru stvrtku, vypnes motor, vratiš sa a kričí to na teba, že tam nemáš ani kvapku...myslim, že to bude plavakom a naslednou elektrikou

Napsal: 16.07.2007 21:24
od Skubi
po pár tankováních už stejně každý ví kolik mu to ujede i podle toho, jaké dělá trasy, takže už ví kdy zhruba tankovat. tak to aspoň dělám já, že se spíš orientuji podle denního počítadla a navíc, jak říkal pelen, dneska je pumpa na každém rohu, takže proč ryskovat vyjetí nádrže do sucha :!: :wink:

Napsal: 16.07.2007 21:27
od pelen
chmelko píše:hmmm, nesuhlasil by som, jak v KA tak v tranzite si to ukazovalo dost často ako chcelo,..napr.:klasika: ides mas taku dobru stvrtku, vypnes motor, vratiš sa a kričí to na teba, že tam nemáš ani kvapku...myslim, že to bude plavakom a naslednou elektrikou
Pokud je nadrz delena podobne jako u S105, tak mezi vypnutim a znovuzapnutim muze dojit k vyrovnani hladin v obou polovinach nadrze.

Napsal: 16.07.2007 21:38
od misakxt
co mám zkušenosti z tranzita tak tam to blblo úplně stejně.ale pořád lepší než v corse Bčku.tam to lítá plus mínus půl nádrže v závislosti na tom jestli brzdíš nebo přídávaš nebo jestli jedeš do leva nebo do prava.no prostě mazec.a nejlepší na tom je že to nemá kontrolku rezervy.asi věděli proč jí tam nedávaj protože by to akorát pořád problikávalo :roll:

Napsal: 17.07.2007 14:49
od vencaxxx
misakxt píše:co mám zkušenosti z tranzita tak tam to blblo úplně stejně.ale pořád lepší než v corse Bčku.tam to lítá plus mínus půl nádrže v závislosti na tom jestli brzdíš nebo přídávaš nebo jestli jedeš do leva nebo do prava.no prostě mazec.a nejlepší na tom je že to nemá kontrolku rezervy.asi věděli proč jí tam nedávaj protože by to akorát pořád problikávalo :roll:
tak to je drsny :-)

Napsal: 17.07.2007 22:20
od martinsk
Ja sa na palivomer vo fofe nemôžem sťažovať ukazuje dobre. A tak ako písal Skuby a Pelen pumpa na každom roku, načo skúšať.

Napsal: 17.07.2007 23:46
od Skubi
teď jsem jezdil jenom delší trasy a z poloviny po dálnici, takže mám najeto 710 km a kontrolka stále nesvítí ( a to poslední dobou pořád používám klimu ). ale jindy, když jezdím jen do práce cca 10 km tam a 10 km zpátky a do toho jednou Brno tam a zpět a jednu dvě delší jízdy do 50 km, tak mě začne kontrolka otravovat na cca 650 km a většinou ještě méně :wink:

Napsal: 18.07.2007 03:38
od misakxt
podle mě neexistuje focus s přesnim a hlavně lineárně ukazujícím palivoměrem..

moje výsledky

Napsal: 21.07.2007 12:45
od chose65
Tohle mě taky zajímalo, tak si postupně dělám průzkum. Vždy tankuji do plné nádrže - už mám takový zvyk - člověk stejně nic neušetří a můžu alespoň sledovat spotřebu. Naftu liju vždy stejně na druhé cvaknutí pistole.

Zkoušel jsem doplňovat nádrž když byla ručička palivoměru vždy přesně na určité čárce ukazatele a pak když se rozsvítilo hladové oko. Protože mám focuse teprve krátce, tankování na čárkách jsem zkoušel vždy 1x, takže přesnost nebude bůhvíjaká. Hladové oko 3x s velmi podobnými výsledky (+- 0,2l). Na obrázku je vidět, kolik nafty se mi povedlo dolít.

Takže bych si dovolil tipnout asi toto: na ukazatel plné to sleze po ujetí cca 100km jak píšete. Mám to taky tak, takže by z nádrže tou dobou mohlo zmizet cca 7l nafty. Podle mých pokusů znamená každá další čárka přibližně 10 litrů pryč. Až po konečných 45,9 vyjetých litrů. To při celkovém využitelném objemu 52,5l u naftové verze (než začne cukat) znamená rezervu 5,6 litrů.

Napsal: 21.07.2007 15:48
od Stava
Taky se pridam, jelikoz jako cerstvy majitel rucicku sleduju a je to trochu nervak :lol: Tankuju na prvni klepnuti pistole. Prvni nadrz u OMV, druha u Shellu.

Osobne mam zkusenosti:

1. ukazatel ma k linearite sakra daleko
2. po natankovani dokazu dle rucicky jet i 100km zadarmo :wink:
3. at jezdim jak chci, po 6l/100km jsem se jeste nedostal

Zatim jsem tankoval 2x, pokazde kdyz zacalo svitit "zebravy voko". Pokazde 50l +/-0,5l. Pokazde ujeto 800km +/- 15km.

Dneska me asi ceka tankovani, tak uvidim. Diky kartam na naftu zdarma budu brat u Benziny :roll:

Stava

Napsal: 06.08.2007 14:53
od misakxt
co teď sedlám jako druhý auto Pumu 1.7 tak musim říct že tam ten palivoměr jde pěkně lineárně.ale co mě zarazilo že za 1000Kč je plná nádrž..

Napsal: 14.09.2007 00:10
od callete
No mě se dneska povedlo natankovat 54,07 litru a to jsem od rozvícení hladového oka najel nákejch cca 30 km.Jindy beru tak těch 47 až 50 litru.

Napsal: 14.09.2007 00:15
od pelen
A to jsi tankoval u stajneho stojanu nebo u jine pumpy? Treba maji jinak nastavene pocitani.

Napsal: 14.09.2007 00:19
od callete
jojo stejná pupma.docela mě to vyděsilo když jsem viděl jak to tam teče.

Napsal: 14.09.2007 18:47
od hami
U firemnej fabie sa nam obcas podarilo natankovat za tych istych podmienok o 5 l viac. Servisak nam vravel, ze je tam nejaka zvlastna rezerva a ked sa snazis tankovat na vela cvaknuti (az pokial nevyteka palivo) zaplni sa aj ta rezerva. pri normalnom tankovani na prve cvaknutie sa tam palivo nedostane ... .