Stránka 2 z 6
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 13:36
od Karel2
MikoMk píše:I v autorizaku kam mě odtáhli stačilo otočit klíčkem a servisák věděl která bije. Prede mnou už dotáhli turneo se 100 000 na tachometru a focus se 120 000. Oprava na turneo 120 000 a focus 150 000. Oba rok od sebe 2014 resp 2015.
Ja myslel tyhle auta co mely za motory. Po zdejsi "hadce" v tematu
viewtopic.php?f=3&t=49335 a nekterych nazorech, ze je to minimum motoru podle kterych se to neda posuzovat.

Bohuzel se uz i u benzinu ukazuje, jen novy auto a s co nejvetsi zarukou. Co bude Tvoje dalsi auto a stari? Ford to urcite nebude.

Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 13:58
od stano.
Pred cca rokom som riesil zadrene turbo na 1.6TDCi. Dovod: maly prietok oleja. Zaroven uz zacalo jemne klepat na kluke alebo/a aj v piestnom cape. Neskor zistene, ze tiez kvoli slabemu prietoku. Kontrolka tlaku nesvietila, bol este ako-tak dostatocny. Nie, nebol to karbon. Po zhodeni olejovej vane a sacieho kosa bolo viditelne v sacom kosi vidno nejaky sliz, maz, v opisnom vyzname ako keby tam niekto nachrachal. To obmedzovalo prietok oleja a sposobilo dost vazne skody na motore a priamo aj znicilo turbo. Na rozbory to neslo, ale podla vsetkeho k tomu pomohlo pouzivanie lacneho oleja, predposledna napln bola Starline. Po naliati poslednej naplne (sa mi zda, ze Total) to asi rozpustilo sliz aj v motore, zapchalo sitko a o par dni klaklo spominane turbo.
Neviem odkial bral servis olej. A ci tiez ten Castrol nebol "ruskej vyroby":
https://kosicednes.sk/styl-ine/odhalili ... mi-olejmi/
https://www.topspeed.sk/v-moskve-odhali ... rocne/9822
Lebo rozleptany remen a pripchate sitko tomu nasvedcuju.
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 14:01
od Ma.rt
Minimum bych netvrdil. Ale mensina, to jo
Taky ted slychavam o mrtvych 1.0..drive toho tolik nebylo, tykalo se to hodně 1.6ek.
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 14:50
od ballu
Již přišla jejich doba. U atmosfér se udělaly rozvody , ventily a jelo se dál. U těch nových to nehrozí , za 150 táců nový motor. To se pak rodinný rozpočet prodraží.
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 14:56
od fofok
Naštěstí u nových litrů EB už není řemen ale řetěz.V tomhle případě bych řekl,že je na vině olej.
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 16:54
od ballu
Ano, v tomto případě to odnesou rozvody, vytáhaným a prasknutým řemenem. Žádné ucpané sítko olejového čerpadla. Když to nemaže, tak se ozve kontrolka tlaku oleje. Když se neozve, olej natlačí, ale je tak ekologicky lechkoběžně řídký, že neumaže. Jeho tlak narůstá otáčkami, ale vlastník vozu se kochá zátahem od 2 tisíc otáček, což tento olej neumaže. Proto chtějí el. olejové čerpadlo. A další kurvítko na motoru máme na světě......
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 19:19
od MikoMk
Karel2 píše:MikoMk píše:I v autorizaku kam mě odtáhli stačilo otočit klíčkem a servisák věděl která bije. Prede mnou už dotáhli turneo se 100 000 na tachometru a focus se 120 000. Oprava na turneo 120 000 a focus 150 000. Oba rok od sebe 2014 resp 2015.
Ja myslel tyhle auta co mely za motory. Po zdejsi "hadce" v tematu
viewtopic.php?f=3&t=49335 a nekterych nazorech, ze je to minimum motoru podle kterych se to neda posuzovat.

Bohuzel se uz i u benzinu ukazuje, jen novy auto a s co nejvetsi zarukou. Co bude Tvoje dalsi auto a stari? Ford to urcite nebude.

Koupil jsem ojetou i30 2015 s motorem 1.6 mpi a 80 000.
V tomhle případě vím že jsem po koupi focusu dal pokračoval v origo dílech i předepsaném oleji. Dokonce jsem ve 120 dělal rozvody. Podle mě se sešlo víc faktorů a motor doplatil na proměnlivé časování primy vstřik paliva rozvody v oleji a tak celkově. Jen jsem chtěl varovat všechny majitele trivalcu s turbem a dvouhmotou aby neztráceli obezřetnosti a jak se bude blížit 150 000 v tom lepsim případě pryč s tím. Ztratil jsem veškeré iluze. Rozpocer dostal na prdel a kdybych se s tím autem půl roku nesral mohl jsem mít i30 novou
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 19:45
od ballu
Za mne máš velké plus. Konečně zde po pravdě napsal majitel jak to s těma oturbovanýma babetami je, aniž by měl strach z přiblblých poznámek. Již při prvních náznacích poruch jsem věděl, že přijde lavina , a ta přijde.
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 21:00
od Stanley_vy
Tak hlavně aby Tě ta lavina nezavalila i s tou starou vranou, než ji skončí technická. Ballu, už jsi opravdu jen směšný. Byly časy, kdy jsi byl i vtipný a Tvoje názory se daly brát v potaz.
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 21:18
od MikoMk
ballu píše:Za mne máš velké plus. Konečně zde po pravdě napsal majitel jak to s těma oturbovanýma babetami je, aniž by měl strach z přiblblých poznámek. Již při prvních náznacích poruch jsem věděl, že přijde lavina , a ta přijde.
Já tomu vážně věřil před těma 2 rokama že to bude v pořádku. Věřil jsrm stejne jak spousty delších že se správným zacházením vydrží i trivalec s turbem. vypisování na netu mě neužije. Nejdříve jsem řešil problémy a až jsem věděl že je to v háji a auto prodal. Tak píšu svoje poznatky protože teď se 70% benzínu prodá s litrovym trivalcem. A o fordu ani nemluvím. S autem jsem najel 80tkm. Nejsem ťukan a autem jezdit umím. A to vážně. Nikdy jsem nejezdil pod 2000 otáček kruhace na dvojku, start stop jsem měl zablokovány a ve městě jezdím na trojku. Po nastartování čekám 5 minuty a přes 3000 otáček řadím až po 5 km. Občas to provetram a po zajetí do garáže si dám cigaretu nebo postavím na kafe než vypnu motor. Nejezdím přes 40tkm svým a 80tkm služebním autě. Liju tam magnetec podle výrobce a používám náhradní díly ford. Olej měním 3x ročně. Dvojkovy focus 1.6 duratec mi vydržel přes 300tkm s původní spojkou.
Neříkám že se to stane každému ale prede mnou byly v servisu dvě auta s trivalcem se stejnou závadou a servisem v autorizaku.
Motor je super, parádně jede ale můj rodinný rozpočet už další experiment nesnese a jdu do 1.6mpi
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 21:23
od fofok
Stanley_vy píše:Tak hlavně aby Tě ta lavina nezavalila i s tou starou vranou, než ji skončí technická. Válku, už jsi opravdu jen směšný. Byly časy, kdy jsi byl i vtipný a Tvoje názory se daly brát v potaz.
No IV cenová trollící.Už mě to taky nějak unavuje to číst stále dokola.
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 21:29
od Wolf78
ani si nenapsal co to vlastně bylo/je za auto ( předpokládám ,že když je to ve vlákně Focus , tak to bude nejspíše Focus ) , rok výroby ?? kolikátý majitel ( předpokládám podle nájezdu to bylo nějaký firemní auto ) a td .
Mám z toho to tématu tady nějaké smíšené pocity

(ani bych se nedivil ,že by si tady někdo z Brna založil nový profil a psal tady takové nesmysly

co se tady v tomto tématu píšou

)
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 21:37
od Wolf78
MikoMk píše:
Neříkám že se to stane každému ale prede mnou byly v servisu dvě auta s trivalcem se stejnou závadou a servisem v autorizaku.
můžeš napsat ve kterém to servisu bylo , rád si tam zavolám , či dojedu se informovat

protože mě to opravdu zajímá

Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 21:39
od MikoMk
Je to focus white snow kombi podzim 2013, registrace 2014. Kupoval jsem ve 120tkm 2017. Trollit nepotřebuju. Po koupi měněny rozvody, origo sada. Koupeno ve Ford Ostrava. Byl to službák ale s řádně vedenou servisní knihou a olej měněn co 10tkm na vše faktury.
Re: Zadřený motor 1.0 92kw
Napsal: 29.04.2019 21:40
od fofok
Teď když to čtu zpětně,tak bych to viděl podobně.Nic konkrétního nenapsal.To by se možná dalo vysledovat z jaký IP adresy to bylo psaný,jestli by to admin zvládl.Takovejch trollů už tu bylo.