Stránka 2 z 3
Napsal: 31.07.2007 23:31
od vcedula
ja som svoje fofo zabehaval tak, ze som postupne pocas prvych 1500 km zvysoval otacky, do ktorych som sa obcas pozrel. Vraj prave tychto prvych zopar 100 km ma vplyv na vytvorenie vole (medzery) medzi castami motora. Ked tato medzera nebude dostatocna, tak bude vznikat vacsie trenie, tym sa zvysi spotreba (len minimalne samozrejme) a motor sa bude viac zahrievat. K maximalnym otackam 6.500 som sa dostal az pri 1500 km. Potom bolo este obcas pocut, ze ventily este nie su na svojom mieste ale tak sa mi zda, ze teraz po 5000 je uz vsetko ok. Takze z mojej skusenosti, treba postupne viac a viac zatazovat.
Napsal: 15.08.2007 23:11
od Eidos
Ferino píše:petulka píše:Víte vůbec, jak se ve fabrikách nebo u prodejců chovají k autům když s nimy pojíždí po place nebo z místa na místo? Gumovačka, za jedna a plnej atp. A nový majitel si to pak hejčká a myslí si , jak nedělá dobře.

Můžu potvrdit, v zimě jsem byl na garanče a zrovna přivezli na kamionu fungl novej zmrzlej Fofo ropák. Borec gumoval už na zpátečku z kamionu a pak i cestou na parking. Rychleji parkovat Fofo jsem od té doby neviděl.

ahoj,
bydlim v kolebce skodovackych vozu, vite jak se testuji vozy nez jdou do auta? po dobu 75 sekund se toci na haranici cerveneho pasma na motorovy brzde

po teto zkusenosti jiz nema cenu motor nijak vyrazne trapit nizkymi otackami

Napsal: 15.08.2007 23:18
od Tudy
Na autě jsem natočil zatím cca 1 400 km, ale už se občas dostávám i lehce nad 5 500 ot./min (samozřejmě tohle zkouším až po cca půlhoďce normální jízdy)
Napsal: 15.08.2007 23:30
od vcedula
Eidos píše:
ahoj,
bydlim v kolebce skodovackych vozu, vite jak se testuji vozy nez jdou do auta? po dobu 75 sekund se toci na haranici cerveneho pasma na motorovy brzde

po teto zkusenosti jiz nema cenu motor nijak vyrazne trapit nizkymi otackami

no, tak to je sila. Uz som o niecom podobnom pocul ale nechcel som tomu verit.
tak to som si 1500 km neuzil svoj motor !!!! Musim to dobehnut....

Napsal: 15.08.2007 23:33
od Eidos
to se jeste schvalne prohazuji tridy krouzku: treba beckovy krouzky do a pistu

Jo brigada, tam se clovek naucil veci, lepsi je ani nevedet co se s tim deje

Napsal: 16.08.2007 17:40
od Damon
Dal jsem mu do těla od začátku a udělal bych to i u soukromého.
Dokonce to říkaly i při předání u Forda.
A musím říci že ví moc dobře co je 7000ot. Je pěkně rozjetej.

Napsal: 16.08.2007 17:49
od chmelko
vo fabrike sa to robí kvoli tomu, že ked niečo prdne, kružky a pod, tak je omnoho lacnejsie a hlavne bez posramotenia povesti to spravit este vo fabrike..
inac niektore fabriky (Ford Kolin)maju dost tazku testovaciu jazdu, kde sa nahodne vyberaju auta, či všetko drži ako ma a samozrejme sa tie auta predavaju koncovym zakaznikom..
inac Damon,ty si ho vytočil na 7tis? me niekde za 6tis zasiahol prave včera omezovač a je to hooodne divny pocit
Napsal: 16.08.2007 17:56
od Damon
Mluvím o fofoII, při 6,5t jsou teprve přerušované červené čárky,před 7t se rozsvítí kontrolka před omezovačem. Pak už jsem přeředil. Vždy při nájezdu na dálnici vyženu saze z výfuku.

Napsal: 16.08.2007 18:01
od vcedula
Damon píše:Mluvím o fofoII, při 6,5t jsou teprve přerušované červené čárky,před 7t se rozsvítí kontrolka před omezovačem. Pak už jsem přeředil. Vždy při nájezdu na dálnici vyženu saze z výfuku.

tak tak, tu cervenu sipku vidim velmi rad....

Napsal: 16.08.2007 18:09
od Damon
Je dobré že šipka upozorní ale ještě nevypíná jako omezovač.
Napsal: 16.08.2007 18:52
od Ahmed
Ja bych si s tim hlavu moc nedelal. Treba i u Transitu v manualu pisou, ze pokud chces otestovat stav palivoveho filtru, tak mas na minutu seslapnout pedal az nadoraz, pokud mas omezovac a kdyz ne, tak mas mit ot. pres 4500, coz by asi nikdo neudelal uz jenom kvuli tomu zvuku

V papirech by to asi napsali, kdyby se k tomu mel clovek nejak zvlast slusne chovat.
Napsal: 17.08.2007 08:37
od silverwolf
Souhlasím s Damonem a u všech aut, která jsem měl možnost zajíždět, se vyplatí od samého začátku často střídat otáčky - naložit mu plnou zátěž, pak povolit a tak dál a nebát se toho. Mám zkušenost, že dobře zajetý motor 1,4 je pružnější a výkonnější, než špatně zajetý 1,6

Napsal: 18.08.2007 21:36
od Damon
JJ je to tak pak když to člověk potřebuje podržet tak to jede v tahu pořád. Dnes jsem potřeboval předjet rychle dvě auta do kopce u nás mezi dvěmi přejezdy tak jsem dal za 2 a podržel jsem jí k 7000ot a měl jsem tam skoro 100km/h a nádherně jsem je vzal.

Napsal: 20.08.2007 14:02
od Damon
Jo a ještě doplnění dnes jsem koukal a 7000ot na 3 jde přes 140km při předjíždění to jde.

Napsal: 28.08.2007 21:40
od Fredie
Tak toto som ešte neskúšal, ale pravda je, že obieham väčšinou na pätka alebo na štvorke, je to dosť pružné, asi je to dobre zajazdené
