Stránka 2 z 4

Napsal: 02.09.2007 16:38
od Jari
V pondělí tam zajedu,uvidim jestli tam májí volno.V kufru mám pro jistotu 1,5l. na dolejvání,Dnes jsem taky radši 3x stavěl a kontroloval stav.Bojim,bojim :cry: :cry: Lepší dát teď desítku za opravu(ikdyž to nasere),než padesát za motor :lol: :lol:

Napsal: 02.09.2007 16:43
od Kóťa
Pravda.A hlavně se pak už nikdy pořádně nesvezeš,když budeš po 10 km stavět a se strachem kontrolovat olej :?

Napsal: 02.09.2007 17:35
od couddy
2 Jari:
chlape zkousel jsi to kontrolovat dle stylu jizdy?? na tom vlakne, ktere ti doporucil Kaplis, jsem to popisoval, taky jako by se to vyparilo... takze jestli to rad prozenes muze to byt tim... jeste na tom to zkus pozorovat. Jestli jezdis porad stejne a spis klidne.. tak nevim. :cry:

Napsal: 02.09.2007 17:38
od Jari
JJ.moje slova.Doufám,že na mně budou mít ve fordu čas.Slovensko zaplacený,dálniční známky koupený,navigace mně má přijít v úterý(už je zaplacená)-těď kdyby to nevyšlo,tak mně drahá polovička snad ................ani na to snad ani nechci myslet :lol: :lol: To by mně i Ježíšek nasral,a že mám pro něj velkej soupis :D :D

Napsal: 02.09.2007 18:54
od Jiri02
2 Jari :
Doufam, ze Ti je jasne, ze kdyz se Ti rozsviti "konvicka", tak okamzite :!: zastav motor! Za 15 - 20 vterin bys mel po nem! Podle Tveho prvniho prispevku usuzuji, ze bys mel v tom smyslu poucit manzelku. To, ze Ti (Vam) konvicka jen problikne, je nejspis tim, ze v zatacce nebo na hrbu si cerpadlo jen chvilkove chlastne vzduchu pri odlivu hladiny oleje. Tehdy bezpodminecne dolit a jet maximalne soustredene na nove bliknuti. Doporucuji koupit 5 l kanistrik oleje - co nenalejes po ceste se Ti jiste hodi na vymenu. Nema asi cenu kupovat po litrech. Ve Tvem pripade s ohledem nadelsi doporucuji vetsi rezervu oleje.

Napsal: 02.09.2007 19:02
od Jari
Uvidim jak dopadnu zítra ve Fordu.Jestli špatně,tak to 5l.budu kupovat.Sice mám 1,5l.,ale jistota je jistota.Jedu s prckem(25.9. mu budou 4roky),ten čůrá,snad na každým odpočívadle,tak aspoň budu mít čas na kontrolu.

Napsal: 03.09.2007 19:20
od Jari
Tak dnes návštěva ve Fordu,bohužel jeden mechanik nemocnej,druhej zavalenej prací po dovolených až nad hlavu.Takže sem byl koupit 5l.ojlu a budu to muset risknout.Je zajímavý,když sem to kupoval po 1l.na benzínce,tak mě to vyšlo na 201,-/L. Teď sem kupoval 5l./1319,-=263.80,-a to ve spec.obchodě na autopotřeby.Pak,že sou benzinky drahý.

Napsal: 03.09.2007 19:31
od Kóťa
Hazardér!A jinej servis tam nemáš?Mrknout ti na to můžou i v neautorizovaném,ne?

Napsal: 03.09.2007 19:38
od Jari
Ve Fordu mě řekli,že i kdyby na to měli čas,tak to do pátku nestihnou.Demontáž motoru objednání dílů v praze či jinde v EU,čekání na dodáni,a zpátky montáž.Prostě na nich bylo vidět,že čekaj,jestli přilítne nějakej" kapřík"bokem.A na to já jim seru :twisted: :twisted: .Nevim,mě pořád nejde do hlavy,že nic nezjistili na těch emisích,vždyť sem tam byl dva dny před tím,než jsem to zjistil :?: :?: :?:

Napsal: 03.09.2007 20:06
od pelen
Kdyz to na emisich nezjistili, tak:
1) to zacalo az po emisich
2) unik oleje neni pres motorovy prostor a do vyfukove soustavy, ale jinde

Napsal: 04.09.2007 11:12
od Jari
1/ po emisích najeto 12km
2/kurňa a kde :?: :?:
3/ještě jedině,že by na těch emisích bylo už tak málo oleje,že to ani nešlo do výfuku
Jinak jak píšů motor suchý,parkuji v garáži,tam taky sucho.

Napsal: 04.09.2007 14:22
od Jiri02
Jari píše:že by na těch emisích bylo už tak málo oleje,že to ani nešlo do výfuku...
To asi tezko, to bys tam mel tak malo oleje, ze bys to spis zadrel. Je pravda, ze moc oleje je spatne, ale to neni Tvuj pripad.
Pokud Ti to bude zrat olej pres valce a spalovat, bude Ti to hulit sedomodrym kourem. Toho by sis asi vsiml, kdyby to nejak narazove zahulilo, ne?
Koukni, zda nekde neni auto vespod nebo kod haubnou poblite od oleje, ze by to nejak narazovite vyplivlo olej? To by ale muselo byt jedine pres oddech motoru nebo kolem merky (anebo nalevaci dirou). Napada mne jedine, ze kdybys mel ucpany (spis se obcas ucpavajici) oddech klikovky, tak zvysenim tlaku v karteru by se olej mohl vyfouknout rourkou merky ven a presne v nejnizsim bode hladiny (tam, do rourka konci v karteru) by to prestalo - jen by to foukalo. To by mohlo odpovidat tomu, co pises. Takze: prover, zda moje silena hypoteza nahodou nezafunguje. Nevim, jak je delany oddech karteru, ale pokud nekam pod filtr vede nejaka hadice, tak ta klidne muze mit uloupnutou nejakou vrstvu a ta muze treba zaklapnout prichod a je to ... Nebo tak neco podneho.
Kazdopadne je to zahada! :!:
... Ze bys mel v motoru "cernou diru"? :idea:

Napsal: 04.09.2007 16:07
od Jari
Díky za info - půjdu to omrknout.

Napsal: 04.09.2007 20:07
od Kóťa
Teď jsem si vzpomněl,že moje starý polo plivalo olej ven přes měrku,ale už nevim čím to bylo.....Něco ucpanýho,ale bylo to vidět...Celá měrka poblitá olejem... :idea:

Napsal: 04.09.2007 21:04
od Jiri02
RopakKota píše:Něco ucpanýho,ale bylo to vidět...Celá měrka poblitá olejem... :idea:
Urcite to oddech motoru. Jedine tak si vysvetluji, ze v karteru vznikl pretlak. Nemohl ven, kudy mel, tak hledal cestu jinudy. :idea: Jenom neumim poradit, kde tu hadici oddechu najit. Nemam FF I.