Stránka 2 z 3
Napsal: 17.09.2007 16:33
od pelen
to XBD846:
Po prerazeni chvilku pockej a az potom pridej plyn. Je mozne, ze jsi rychlejsi nez sepnuti spojky.

Napsal: 17.09.2007 18:35
od XBD846
Diky! Dneska jsem s tim celej den jezdil "normalne" a zadny proklouzavani.. je pravda, ze se to stavalo kdyz jsem pridal max plynu ihned po spojce:) Takze snad zadna vymena spojky nebude:)
Napsal: 18.09.2007 07:09
od XBD846
Dneska se mi stalo, ze jsem mel normalne prerazeny na ctyrku a kdyz jsem pridal plyn (bez spojky) tak otacky letely rychle nahoru, pak trosku klesly (aniz bych sundal nohu z plynu) a to cele se pak opakovalo. V cem muze byt zakopany pes?

Napsal: 18.09.2007 07:26
od powermax
tak to bude predsa len ta spojka
Napsal: 18.09.2007 08:04
od Boban
Já to sázím na 99% sjetá spojka už je tak hotová, že jí utrhneš i na čtyřku. Kdyby to byl rozepínací mechanismus, poznal bys to při samotném řazení (šlo by hůř řadit ) a kdyby byla mastná lamela od oleje měl bys strátu oleje tudíž louži pod autem.
Napsal: 18.09.2007 10:03
od PePe_tdci
Mám taky menší problém s řazením..
Jde mi tam špatně jednička při stojícím autě.. Když někam pomalu dojíždim a dám jí tam za jízdy, tak je všechno v pohodě..
Čím by to mohlo bejt?
Jinak spojka má najeto 98tis. a žádný prokluzování nebo něco takovýho se neděje.. zabírá normálně.
Napsal: 18.09.2007 10:43
od XBD846
Boban píše:Já to sázím na 99% sjetá spojka už je tak hotová, že jí utrhneš i na čtyřku. Kdyby to byl rozepínací mechanismus, poznal bys to při samotném řazení (šlo by hůř řadit ) a kdyby byla mastná lamela od oleje měl bys strátu oleje tudíž louži pod autem.
Ale divny je, ze se mi to stava pouze kdyz dam plyn na podlahu. Kdyz jezdim "normalne" tak to slape jako hodinky...
Napsal: 18.09.2007 10:59
od Boban
Vím jak to myslíš, ale přece v souvislosti na sešlápnutí plynu ti vzrustá výkon který potřebuješ přenést z motoru na převodovku a následně kola.
Je pravda ta věc, že by se to projevilo spíš třeba když pojedeš do kopce na 2 nebo 3ku kdy má motor větší sílu než na tu čtyřku. To že to utrhneš za jízdy bez jakýhokoliv pohybu spojkového pedálu nasvědčuje tý spojce,

, mechanismus vylučuju z důvodu tohodle - spojkové ložisko funguje tak, že když sešlápneš pedál, brzdová kapalina tlačí ložisko od převodovky směrem k motoru, tím stlačí centrání pružinu a ta přes páku odtlačí přítlačák od lamely a setrváku, věř mi ta pružina je hodně silná a jen tak by to samovolně neklouzlo, lamela je už moc tenká nebo mastná obojí je špatný

spíš to první

kdyby to bylo jinak poškozený tak bys to poznal při rozjezdu kdy pouštíš spojku víc s citem, celý auto by cukalo.
Napsal: 18.09.2007 11:32
od XBD846
Boban píše:Vím jak to myslíš, ale přece v souvislosti na sešlápnutí plynu ti vzrustá výkon který potřebuješ přenést z motoru na převodovku a následně kola.
Je pravda ta věc, že by se to projevilo spíš třeba když pojedeš do kopce na 2 nebo 3ku kdy má motor větší sílu než na tu čtyřku. To že to utrhneš za jízdy bez jakýhokoliv pohybu spojkového pedálu nasvědčuje tý spojce,

, mechanismus vylučuju z důvodu tohodle - spojkové ložisko funguje tak, že když sešlápneš pedál, brzdová kapalina tlačí ložisko od převodovky směrem k motoru, tím stlačí centrání pružinu a ta přes páku odtlačí přítlačák od lamely a setrváku, věř mi ta pružina je hodně silná a jen tak by to samovolně neklouzlo, lamela je už moc tenká nebo mastná obojí je špatný

spíš to první

kdyby to bylo jinak poškozený tak bys to poznal při rozjezdu kdy pouštíš spojku víc s citem, celý auto by cukalo.
Diky za vyklad. Jeste dotazek, kolik si mam tak pripravit na opravu? Do Fordu ale asi nepujdu... tak cca od vodka.. Jestli mam zacit setrit..

Napsal: 18.09.2007 11:49
od Boban
Napsal: 18.09.2007 15:09
od maki
Tohle mě přesně dělala spojka ve 141 tis. km - pak už jsem se bál předjíždět a spojku vyměnil.
Napsal: 18.09.2007 18:50
od pelen
XBD846 píše:
Ale divny je, ze se mi to stava pouze kdyz dam plyn na podlahu. Kdyz jezdim "normalne" tak to slape jako hodinky...
Pri seslapnuti plynu uplne na podlahu se myslim nastartuje booster efekt - ridici jednotka kratkodobe zvysi moment a v tom ti sjeta spojka proklouzne.

Napsal: 18.09.2007 18:57
od XBD846
pelen píše:XBD846 píše:
Ale divny je, ze se mi to stava pouze kdyz dam plyn na podlahu. Kdyz jezdim "normalne" tak to slape jako hodinky...
Pri seslapnuti plynu uplne na podlahu se myslim nastartuje booster efekt - ridici jednotka kratkodobe zvysi moment a v tom ti sjeta spojka proklouzne.

Jeste mi akorat neni jasny, proc to dela jen obcas :/
Napsal: 18.09.2007 19:07
od chmelko
ved ti to tu Pelen celkom pekne vysvetlil..
ide o to,že pri plnej akceleracii nevladze spojka pritlačit tanier tak aby chytil hned a neprekluzoval..
ak to tam davas jemne, tak sa chyti..
Napsal: 18.09.2007 19:42
od XBD846
chmelko píše:ved ti to tu Pelen celkom pekne vysvetlil..
ide o to,že pri plnej akceleracii nevladze spojka pritlačit tanier tak aby chytil hned a neprekluzoval..
ak to tam davas jemne, tak sa chyti..
To jsem pochopil, ale mel jsem na mysli tu plnou akceleraci. Malo kdy to vypadne..