opät tema dieslove motory

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
FMan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od FMan » 21.09.2007 16:05

Urcite by som nesiel pod volnobezne otacky motora co moze byt okolo 800-900 ot./min.
FoFo II Combi, 1.6 74kW, 7/2007, Collection X, Aquarius Blue
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 21.09.2007 16:34

No já myslím, že foki by se vyjádřil stejně jako asi před čtrnácti dny tady na foru, kdy někdo zhání auto a neby si jistý co Foki řekl když nový klidně naftu když starší spíš benzín, ale záleží na každým :wink: :lol: .

Uživatelský avatar
staroch
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1100
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od staroch » 22.09.2007 22:25

Poučné. Jó, každý si musí vybrat a to nikdy není jednoduché. Každý musí najít ty své priority.
Myslím, že my jsme si vybrali dobře, že jsme šli do fofa ať už do nafty, nebo do původně jejího odpadního produktu - benzínu :D.
Protože to vypadá, že v této kategorii vozů jsou náhradní díly poměrně nejlíp k sehnání i za slušnou cenu.
I když je pravda, že když odejde čerpadlo, je jedno, že je levnější než na fauvé (VW) peněz je to stejně hodně.
FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Obrázek
Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kóťa » 22.09.2007 23:26

Dudko píše:Volnobežné otáčky mám 800 ot. a ísť pod túto hranicu to si ani neviem predstaviť ako (?) Snáď len nechať zaradený 5 prev.stupeň a pritom brzdiť na semafóre (hi) Ale skúšal som pár krát ísť presne na hranici voľnobežných otáčok keď som sa dostal do veľkej kolóny v tiahlom stúpaní, tak som tam dal 1 prevodový stupeň a nohu dole z plynu a auto išlo pomaličky a bez šklbania vpred asi 3 km/hod takmer na voľnobeh bez problémov. Aj keď ráno vychádzam vonku z garáže tak plyn vôbec nestláčam, len pomaly pustím spojku a hotovo (?) Hovorím, pokiaľ je tam Diesel V-Power tak auto nikdy nešklbe.
Je to dobre, alebo takto ten motor trápim ?
Já když jedu se svym TDDi bez plynu,na 1.2. stupeň,tak je slyšet jak klepe klikovka.Malounko,ale tahá to za uši.Ale u otcového galaxy to jede jak popisuješ.Asi je to koncepcí motoru.Ty máš už Tédécéčko,ne?jinak já jsem zapřísáhlej nafťák.Prostě zvuk traktoru miluju.... :P
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
Partizan
Junior
Junior
Příspěvky: 314
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Viničné Šumice(Brno-venkov)

Příspěvek od Partizan » 23.09.2007 00:02

Super počtení.Nevím,jestli jsem špatně pochopil,ale z toho článku vyplívá,že TDDI je spolehlivější jak TdCI?.Opravte mě jestli jsem špatně pochopil
Focus 1.8 TDdi,r.v.2001,66 KW,tmavá modrá metal

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 23.09.2007 10:37

Partizan píše:Super počtení.Nevím,jestli jsem špatně pochopil,ale z toho článku vyplívá,že TDDI je spolehlivější jak TdCI?.Opravte mě jestli jsem špatně pochopil
Tak nejak. Na TDCI je mnohem vice veci, co se muze posrat, pak je to taky o dost drazsi. Ale jizdni vlastnosti jsou zase nesrovnatelne :wink:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 23.09.2007 11:03

a zasa napisal clanok nejaky zaryty benzinak :) Vsetko zavisi od toho ako sa kto o auto stara, ako na nom jazdi. Podla toho uja, co to pisal, si teraz asi mame nakupit vsetci stare MB Piana a jazdit na nich, alebo ich motory dat do novych aut a potom s krokom niekde v kopci plazit.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

pette
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od pette » 23.09.2007 12:11

já jsem byl taky zarytý benziňak,ale dneska se nebránim ničemu ,ale nejdřív se vtom musim kvalitně povozit a pak můžu hodnotit :wink:
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4

měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť

Uživatelský avatar
staroch
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1100
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od staroch » 23.09.2007 12:35

Jenže tak je to vždycky. Čím vyšperkovanější motor, tím více součástek atd, atd.
Každý se musí rozhodnout, co chce.
FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Obrázek
Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

pette
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od pette » 23.09.2007 15:21

to je hold riziko které za nás žádný testy ani hodnocení nevyřeší :wink:
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4

měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti