Stránka 2 z 64
Napsal: 16.10.2007 20:40
od Boban
Napsal: 16.10.2007 20:55
od Wolf2
to Boban - Jojo ,máš pravdu ty tvoje světla jsou přesně taková co se budou vcelku dost zasírat

ostřikovače určitě budeš potřebovat .

Jinak mám origo xenony ,ale bez ostřikovačů a automatiky sklonu světel a vše je OK. Sklon si nastavuji tím samím kolečkem jako dříve ,(mám výbavu trend a prý jsou tam i tvrdší pružiny ,tak není až tak potřeba seřizovat ) . Jinak teďka si dělal přestavbu světel Vlko na xenony ,použil H.I.D xenony o teplotě světla 4300K (stejně mají i origo xenony) a zandal to do světel po FL. Tak se pak s váma podělí o to jak to svítí a td.

Napsal: 16.10.2007 20:59
od Boban
Máš pravdu v těch pérech sou opravdu tvrdší

, já mám taky tvrdší, mám auto ve předu o 45mm níž vzadu 40mm, mám to taky tvrdší, ale záleží hodně jestli vezu v zádu jen našeho pejska nebo ještě batožinu.jen zatím netuším kde zhánět to ostřikování?
Napsal: 16.10.2007 21:05
od jenda
Po xenonech už taky začínám pomalu pokukovat a myslím si, že teplota o 4300 K je naprosto v poho a tady jsem našel včera na netu ještě tenhle názor - je to ale o používání o teplotě 8000 K:
"8.000K je sice krásné modré světlo, ale xenon má nejvyšší účinnost a vyzáření světelného toku v oblasti od 5.000K - 6.000K, výše už světlo přechází do modrého (jakoby rentgenového spektra), které je sice efektní - modré, ale svítí méně!!! Pro srovnání, myslíte si, že byste si posvítili na cestu rentgenem?"
Napsal: 16.10.2007 21:15
od Wolf2
Boban píše:Máš pravdu v těch pérech sou opravdu tvrdší

, já mám taky tvrdší, mám auto ve předu o 45mm níž vzadu 40mm, mám to taky tvrdší, ale záleží hodně jestli vezu v zádu jen našeho pejska nebo ještě batožinu.jen zatím netuším kde zhánět to ostřikování?
Už se na těch ostřikovačích pracuje ,tak jak to dám dohromady tak se ti ozvu

Napsal: 16.10.2007 21:19
od Wolf2
jenda píše:Po xenonech už taky začínám pomalu pokukovat a myslím si, že teplota o 4300 K je naprosto v poho a tady jsem našel včera na netu ještě tenhle názor - je to ale o používání o teplotě 8000 K:
"8.000K je sice krásné modré světlo, ale xenon má nejvyšší účinnost a vyzáření světelného toku v oblasti od 5.000K - 6.000K, výše už světlo přechází do modrého (jakoby rentgenového spektra), které je sice efektní - modré, ale svítí méně!!! Pro srovnání, myslíte si, že byste si posvítili na cestu rentgenem?"
Jojo naprosto s tebou souhlasím ohledně požití xenonů 8000K a více.
Většinou se do origo xenon .světel dávají výbojky o teplotě světla 4300K a 5000K . Nejlépe je rozdíl ve svitu xenonů vidět na mokré vozovce .
Napsal: 16.10.2007 21:24
od jenda
Já si to taky myslím a ještě tam jeden týpek psal, že tohle světlo do 5000 K je to nejlepší co může z xenonů bejt, že to má vyzkoušený. Já co jsem měl modrý žárovky H4 na autě, tak jsem měl někdy pocit, že to svítí naprosto suprově ale někdy mi přišlo, že když byla tma jako v pytli, že naprosto houby vidím v tom namodralým světle ale to mohl bejt jenom subjektivní pocit

Napsal: 17.10.2007 07:13
od HonzaV
Wolf2 píše:koukám kolik tady máme odborníků na xenony

.Tak ohledně toho automatického sklonu světel ,jestli si někdo myslí ,že když jede auto s xenonama do kopce tak ta automatika něco zaregistruje ,tak se hodně plete a ani nepozná ,že se blíží na horizont a td. Reaguje jen na náklon při brzdění a akceleraci a při zatížení zavazadlového prostoru automaticky nastaví sklon světel ,proto ,když se zapnou xenony ,tak je vidět ,jak se to kalibruje.
Ostřikovače světel ,je dobrá věc ,ale u Focusu není až tak potřeba ,protože tvar světla zaručuje ,že se to tolik ten přední plast nezasírá ,něco jiného je třeba u vozů značky Škoda td. kde světla mají stupidní sklon a jsou pořád zasraný .

No to si snad nikdo nemyslí, že by se před horizontem světlo sklápělo, smozřejmě jde jen o kalibraci sklonu závislé na zatížení a tedy náklonu vozu kterou ale ovlivňuje právě rozjezd nebo brždění. Více o tom třeba zde:
http://www.bencar.cz/navody37.htm
Napsal: 17.10.2007 07:24
od zewl
Honzav: dobrej clanek

Napsal: 17.10.2007 09:39
od nego
takze radeji zadne vymenovani halogenek za xenony do standardnich svetel

Napsal: 17.10.2007 09:52
od PepeCV
No nevím v Chomutově znám pár lidiček co si to dodělávali a nemají žádný problém i na starém pasátu který má sklon předních světel 0, to žádný problém nedělalo. Ani mne když sem před ním jel to neoslňovalo. Řekl bych že dost záleží na montáži - takže bych to zas tolik nezatracoval. No do konce roku jdu do xenonů do originálních světel - takže po té budu vědět víc. A to jestli budu oslňovat nebo ne poznám dost rychle

Pak podám info

Napsal: 17.10.2007 10:50
od nego
policajti to asi hrotit nebudou, ale problem muze byt spis na technicke
Napsal: 17.10.2007 11:00
od Wolf2
HonzaV píše:Wolf2 píše:koukám kolik tady máme odborníků na xenony

.Tak ohledně toho automatického sklonu světel ,jestli si někdo myslí ,že když jede auto s xenonama do kopce tak ta automatika něco zaregistruje ,tak se hodně plete a ani nepozná ,že se blíží na horizont a td. Reaguje jen na náklon při brzdění a akceleraci a při zatížení zavazadlového prostoru automaticky nastaví sklon světel ,proto ,když se zapnou xenony ,tak je vidět ,jak se to kalibruje.
Ostřikovače světel ,je dobrá věc ,ale u Focusu není až tak potřeba ,protože tvar světla zaručuje ,že se to tolik ten přední plast nezasírá ,něco jiného je třeba u vozů značky Škoda td. kde světla mají stupidní sklon a jsou pořád zasraný .

No to si snad nikdo nemyslí, že by se před horizontem světlo sklápělo, smozřejmě jde jen o kalibraci sklonu závislé na zatížení a tedy náklonu vozu kterou ale ovlivňuje právě rozjezd nebo brždění. Více o tom třeba zde:
http://www.bencar.cz/navody37.htm
Problematika xenonů a přestaveb mám prozkoumáno od A do Z. Ono záleží na značce auta a td .který má tyhle xenony zamontovaný ,něco jiného je třeba nějakej frantík ,kterej když zastavíš se ještě půl hodiny houpe a má měkké pérování a něco jiného je třeba tvrdej Focus ,kterej ,ani při rozjezdu se nehoupe

Jinak všechny zkušenosti mám ze svých xenonů. Ono něco jiného je teorie a něco jiného je praxe

Napsal: 17.10.2007 11:08
od PepeCV
nego píše:policajti to asi hrotit nebudou, ale problem muze byt spis na technicke
No řekl bych že když budou mít homologaci a certifikát tak ani tam ne !
Caute
Napsal: 23.10.2007 21:53
od djcorty
Tak kazdopadne by som sa chcel podakovat za vsetky odpovede, ktore ste mi zaslali. urcite som na svoju otazku nasiel odpoved.....este rad diky za ochotne odpovede