Střikani dutin
- Jari
- Zkušený
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: kousek od Litomyšle
- Kontaktovat uživatele:
- TDCi
- Nováček
- Příspěvky: 143
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Michalovce
- mm2
- Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hořice
Na co vrtat ... ?
Na prahu jsou zespoda díry zaslepené, ale hadička, rsp stříkací tryska na té hadičce jima neprošla. Použili jsme původní díry, ale dvě na každé straně jsme převrtali. Stejně tam příjdou zase ucpávky. Do dveří nemusíš vrtat, pokud je vystrojíš. Dále se vrtá zadní "vnitřní" blatník. Zespodu asi v polovině lemu. Velice opatrně, jinak si poškodíš i vnější plech. Zbytek je všechno na ucpávky. Přední sloupky mají ucpávku u dveří řidiče, střední taky ucpávku, pozor na bezpečnostní pás. Ať ho nezakydáš. Páté dveře také vystrojit. V kapotě nemám hlukovou izolaci takže v poho.
Spodek je taky pěkná záležitost. Já bych to za 2500,- nedělal. Dva dny a malý šábr, drátěný kartáč, smirk ... Očistit šábrem starší ochrany na hrankách, kde by mohlo dojít ke korozi (i když zatím není moc vidět), vydrbat kartáčem, vypucovat smirkem, vyfoukat vzduchem, natřít základem ....
Doporučuji při dělání spodku, když už budeš mít vyndané podběhy rozdělat sponku v předních částech prahu, opatrně odtáhnout blatník (jen tu spodní část u prahu) a vyčistit pod ním. Potom pečlivě vytřít vazelinou, nebo něčím. Před montáží podběhů zpět vytřít i lemy.
Já jsem ještě fričkou s drátěným kotoučem odrbal body nástřik ze spodního švu prahů, poopravil v místě smáčklým od heveru, a udělal nový body nástřik.
Píšu z práce, ale doma budu mít i pár fotek.
Smiř se s tím, že auto bude pokapané, sem tam poteklé a tak nějak "ulepené". Je to už měsíc a auto je pořád cítit. Komu Rezistin voněl, po tomhle ho to přejde.
Zhruba týden práce. (po odpoledních + jeden den dovolené) Představa, že to někdo udělá takhle poctivě za 2500,- je docela směšná.
Na prahu jsou zespoda díry zaslepené, ale hadička, rsp stříkací tryska na té hadičce jima neprošla. Použili jsme původní díry, ale dvě na každé straně jsme převrtali. Stejně tam příjdou zase ucpávky. Do dveří nemusíš vrtat, pokud je vystrojíš. Dále se vrtá zadní "vnitřní" blatník. Zespodu asi v polovině lemu. Velice opatrně, jinak si poškodíš i vnější plech. Zbytek je všechno na ucpávky. Přední sloupky mají ucpávku u dveří řidiče, střední taky ucpávku, pozor na bezpečnostní pás. Ať ho nezakydáš. Páté dveře také vystrojit. V kapotě nemám hlukovou izolaci takže v poho.
Spodek je taky pěkná záležitost. Já bych to za 2500,- nedělal. Dva dny a malý šábr, drátěný kartáč, smirk ... Očistit šábrem starší ochrany na hrankách, kde by mohlo dojít ke korozi (i když zatím není moc vidět), vydrbat kartáčem, vypucovat smirkem, vyfoukat vzduchem, natřít základem ....
Doporučuji při dělání spodku, když už budeš mít vyndané podběhy rozdělat sponku v předních částech prahu, opatrně odtáhnout blatník (jen tu spodní část u prahu) a vyčistit pod ním. Potom pečlivě vytřít vazelinou, nebo něčím. Před montáží podběhů zpět vytřít i lemy.
Já jsem ještě fričkou s drátěným kotoučem odrbal body nástřik ze spodního švu prahů, poopravil v místě smáčklým od heveru, a udělal nový body nástřik.
Píšu z práce, ale doma budu mít i pár fotek.
Smiř se s tím, že auto bude pokapané, sem tam poteklé a tak nějak "ulepené". Je to už měsíc a auto je pořád cítit. Komu Rezistin voněl, po tomhle ho to přejde.
Zhruba týden práce. (po odpoledních + jeden den dovolené) Představa, že to někdo udělá takhle poctivě za 2500,- je docela směšná.
mm2 michal
Focus MKI 1.6 combi
Mondeo MKIII 1.8 combi
Focus MKI 1.6 combi
Mondeo MKIII 1.8 combi
- Jari
- Zkušený
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: kousek od Litomyšle
- Kontaktovat uživatele:
- doremi
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8645
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
doremi:
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... pic&t=6225
http://www.fordoriginalnidily.cz/data// ... _72dpi.pdf
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... pic&t=6225
http://www.fordoriginalnidily.cz/data// ... _72dpi.pdf
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 22.02.2008 21:59
- Bydliště: Bohumín
Re: Střikani dutin
Já Budu mít stříkání komplet dutin a Spodku za 500kč stím že si donesu tu sračku sám!
A té má kamarád v práci dost a pro mě zadarmiko. Už jsem ji jednou pouřil na Fiat Uno logo fire a řeknu vám na ní nedám dopustit. Používá se na lana které se pokládájí prímo do moře záruka 50 let na to že to nepropustí vodu.
A té má kamarád v práci dost a pro mě zadarmiko. Už jsem ji jednou pouřil na Fiat Uno logo fire a řeknu vám na ní nedám dopustit. Používá se na lana které se pokládájí prímo do moře záruka 50 let na to že to nepropustí vodu.
Ford Focus 1,6 16V Ghia 1999/9 Palubovka ve dřevě , stříbrná metalíza + alu kola
Ford Focus 1,6 16V 74kw 2007 combík
Ford Focus 1,6 16V 74kw 2007 combík
-
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: Střikani dutin
Vanas. Co nám napsat název té barvy? Na minulý auto jsem na dutiny použil směs rezistin + převodový olej + benzin (na zředění ) a ještě po 4 letech z toho na sluníčku kapalo...tak si to asi letos preventivně zopáknu na fofo...
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střikani dutin
Já si dělal dutiny na podzim v teplý garáži, směsí resistin ML a ochraný vosk na dutiny od WÜRTHa z jara to doladím včetně podvozku.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střikani dutin
Koukam, ze moc toho nemichate. Na S105 jsem namichal:
resistin ML
resistin CAR
asfaltovy lak
petrolej
benzin
Pri aplikaci to teklo dolu vsemi dirami.
Loni jsem pouzil specialni kartus na dutiny, specialni pistoli a kompresor. Spodek jsem pak poprasil Bodym.
resistin ML
resistin CAR
asfaltovy lak
petrolej
benzin
Pri aplikaci to teklo dolu vsemi dirami.
Loni jsem pouzil specialni kartus na dutiny, specialni pistoli a kompresor. Spodek jsem pak poprasil Bodym.
- JirkaD
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Střikani dutin
Koukám, že jsi takový malý "chemik"
Myslel jsem, že kastle je pozink. Nebo jsem myslel špatně???
Myslel jsem, že kastle je pozink. Nebo jsem myslel špatně???
Ford Focus C-MAX - 1,6 TDCi - 80 kW - Trend+ -Foto-
-
- Junior
- Příspěvky: 273
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: Střikani dutin
Myslím , že není, i v knize o fofo se piší pouze některé části , když sundám přístrojovku, tak ten nosník za budíkama napříč kastlí pozink ani barvu nikdy neviděl ,
ale ono zrezaví všechno, u firemní octávky jsem museli nechat vyměnit přední levej podběh a oba blatníky, taky to zrezlo, pozink nepozink....ještě dodám, že ji bylo 5let, když se to měnilo a najeto měla 200tkm...
ale ono zrezaví všechno, u firemní octávky jsem museli nechat vyměnit přední levej podběh a oba blatníky, taky to zrezlo, pozink nepozink....ještě dodám, že ji bylo 5let, když se to měnilo a najeto měla 200tkm...
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host