Stránka 2 z 3

Napsal: 29.10.2007 15:22
od jamaka
Ford Formula 5W30 A1/B1 nie je plna syntetika. Takze nieco sa niekde pokazilo.
ale zas na druhej strane tiez som mal liaty do autka Aral 0W40, ale len chvilu, potom 5W30.

Napsal: 29.10.2007 15:37
od honolulu
Ja si nemyslím že by bol nejaký problém s full syntetic oil
V piatok som bol v NR vo Forde a práve bola reč o olejoch , vraj žiaden problém..

Napsal: 29.10.2007 15:37
od chmelko
inak ked som mal tie problemy s vačkou ford KA, tak som dostal pekne za uši od mechanika od fordu, že tam lejem, čo tam nemá byt a potom sa nemáme divit...odvtedy, hlavne pri cene Formule je moja volba vždy jasna..

Napsal: 29.10.2007 15:48
od jamaka
No ono motory urobili mechanici na zaklade vyposctou a prepoctou a treni a co ja viem coho. (mal by som vediet :) ) Takze len tak z nicho tam nie je dany tento olej, VW maju zasa ine poziadavky na olej a podobne. Kazda automobilka ma nejake ine poziadavky na olej.
A pri tej cene Formule, tiez ine nelejem :)

Napsal: 29.10.2007 15:49
od honolulu
ajaj, títo mechanici :D :D :D
nevedia sa dohodnuť :wink:

Napsal: 29.10.2007 15:50
od bjuty
jj viděl jsem takhle vysypanou omegu a důvod dle Opelu, nečistoty v oleji a jeho míchání. A borec jezdil do značkovýho servisu, :roll: prej.

Napsal: 29.10.2007 15:53
od chmelko
honolulu:
nie mechanici ale konstrukteri motorov, každa značka používa ine materialy, inu technologiu a snad sami vedia, prečo vyrabaju origo lej pre forda, aj ked to je len prezlečený MOBIL..

to že ti povedali, že plna syntetika no problem mi prijde dost nezodpovedne, alebo potrebuju dalsie kšefty na opravy :lol:

Napsal: 29.10.2007 15:56
od jamaka
no hej myslel som konstrukterov.

Napsal: 29.10.2007 15:56
od honolulu
Tento rozhodne nie, lebo som mu povedal že chodim inde do servisu :D
Ten macher mi poradil kopec vecí kde ušetriť prachy a na čo bacha takže určite mi nechcel ´´zle´´
(zadara mi spravil diagnostiku, hm to je dobrý kšeft pre neho? pre mna určite..týpka som videl prví krát, klobuk dole)

Napsal: 29.10.2007 16:03
od chmelko
honolulu: ale liat tam syntetiku za cca. 400kc, oproti Formule Ford za 180kc/l mi neprijde ako nejake setrenie :idea:

Napsal: 29.10.2007 23:16
od foki
bocekr píše:ne vana je nepoškozená a nikdy nebylo zavaděno motorem o jakykoliv hrb
ono staci mensi promacknuti , a myslim pokud to nemas od zacatku tak bych netvrdil ze nikdy nebylo zavadeno o hrb .

toto se stava kdyz nema motor dostatek oleje , odsere to 4ty valec .

Napsal: 30.10.2007 07:31
od honolulu
foki: podľa mňa kto si prečíta tvoje slová behom krátkej doby skontroluje vaničku, hm...aj ja :lol:
Ešte prezraď, prečo sa to prejaví na 4tom valci?

Napsal: 30.10.2007 09:04
od Glip
honolulu píše:Ešte prezraď, prečo sa to prejaví na 4tom valci?
Tipnem si... lebo je najdalej a tym padom je tam najmensi tlak? 8)

Napsal: 30.10.2007 14:50
od bocekr
vana je bez jediného škrábance, z motoru sem vypustil asi 5,5 litru tak jako po každé výměně, tím pádem si nemyslím že je na vině nedostatek oleje.
Bavil sem se s lidma kteří se těmito motory zabývají a tvrdili nezávisle na tom co se mi přihodilo že tento motor není žádný velký držák. Dochází k velkému opotřebení šálku ojnic a tím pádem ke ztrátě tlaku mazání, jelikož 4. válec je nejdál při větším uniku oleje již nestačí dostatečně mazat a dochází k těmto problémům, ale častěji se prý ojnice 4. válce vykoukne ven skrz blok
Nevím co dodat, je to smutné ale něco na tom je.. :(

Napsal: 30.10.2007 15:02
od honolulu
Nestraš! Tak všetci nafťáci FF1 by sa mali strachovať? Veď konštrukcia je rovnaka tak by sa to objavovalo častejšie aj u iných ..
neviem..zase mechanici od Fordu.. :)