Stránka 2 z 2
Napsal: 28.08.2006 12:09
od FOCKI
zirafak píše:....kod radia treba zadat.....
a ten kod zjistím odkad?
Napsal: 28.08.2006 13:00
od hide
číslo z rádia + kalkulačka = kód rádia

Napsal: 10.09.2006 23:56
od Stenly
hide píše:Mě ten soft přehráli, když mi měnili volnoběžnej ventil.
Jak se projevoval vadný volnoběžný ventil a jak se choval motor před přehráním softu?
Mě to při řazení-ubrání plynu vždy ještě chvilku(cca 2 sec.)drží otáčky a ty klesaji také zvolna, takže, pokud nechci dávat zabrat spojce, tak musím řadit pomalu. Spotřeba se mi zdá na způsob jizdy trochu vyšší - 7,8l (najeto 3000km). Jinak žádný problém.
Napsal: 11.09.2006 10:04
od hide
No to mi tak dělá taky to je v pořádku.
A když jsem měl špatnej ten ventil, tak mi při spuštěné klimošce při vyřazení sem tam chcípal motor. Neudržel se na 850 - 900 otáčkách. Sletěl níž a někdy to chcíplo.
Napsal: 11.09.2006 15:20
od Stenly
hide píše:No to mi tak dělá taky to je v pořádku.
A když jsem měl špatnej ten ventil, tak mi při spuštěné klimošce při vyřazení sem tam chcípal motor. Neudržel se na 850 - 900 otáčkách. Sletěl níž a někdy to chcíplo.
Dík za odpověď, takže musím řadit hezky zvolna a ne jako u fábie, kde si připadám jak na motokáře-krátká šaltpáka krátké kvalty a motor jde za plynem - nahoru i dolů, akorát ten výkon

Re: Restart riadiacej jednotky
Napsal: 10.02.2008 19:17
od Jemar
Zdravím všechny fokusáky!
Při řešení svého problému
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=786 jsem dospěl k názoru že mi snad pomůže už jen
přehrání softwaru v řídící jednotce. Všechny ostatní řešení jsem už prověřil a nic. Chci se zeptat na možná rizika, tedy abych nedopadl hůř než na tom jsem teď. Až na trable s tou zatracenou recirkulační klapkou nemám žádný problém - startuje to dobře, volnoběh perfektní, spotřeba v pohodě. Pokud jste někdo absolvoval přehrání nového softwaru do řídící jednotky dejte vědět jestli se potom neobjevily nějaké jiné problémy. To by mi opravdu nestálo za to - bez klapky se dá žít, i když jsem perfekcionista a každá závada mě štve! Případný upgrade bych svěřil jen aurizovanému servisu. Díky.