Stránka 2 z 4

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 22.12.2008 09:41
od miggell
Ne_Ray: kolko ťa to stálo a kde si si to dal robiť?
niežeby som teraz uvažoval o tejto úprave, ale možno ma to časom bude čakat :mrgreen:

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 22.12.2008 11:16
od Maverick_cz
mě by spíš zajímalo, jak si tu udělal. Jelikož u starých turbodieselů se zaslepovala pouze ta vstupní hadička. U těch novějších už se musel zaslepit i ta výstupní což je dost na hlavu, jelikož ta by logicky neměla vůbec vadit. Čili můj dotaz je takový co všechno si zaslepoval a jestli by si neměl fotku, jak to máš udělaný a kde přesně EGR leží. Z toho schématu co je tady jsem toho moc nezjistil, ale je fakt, že jsem po tom ještě moc nekoukal ;o) nu jen tak, kdyby si náhodou měl fotku, tak by byla fajn hodit jí sem i pro ostatní, který tohle bude do budoucna zajímat.
Se spotřebou s tebou souhlasím, měla by být dole a dokonce by měl o něco vzrůst i výkon.

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 22.12.2008 11:18
od Maverick_cz
jinak koukám, že dvoulitrářů ;o) v dieselu je tu docela dost... mohli by jsme někdy dát srázek ... jelikož rady na živo přímo u aut by se myslím každému hodili a porovnání jak komu to jede by bylo taky zajímavý.

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 22.12.2008 15:38
od Ne_RAY
cena bola 1500Sk cize 50 eur :) v porovnani s tym kolko stoji nove EGR je to ulpne zanedbatelne, napis SZ ked to budes realne potrebovat a dohodnem ti spich s kamosom co mi to robil, s cenou budes urcite velmi spokojny a s vysledkom ani nehovorim naozaj ja som nespravil lepsiu investiciu do auto ako toto a trvalo to asi 30 min, JEDNO UPOZORNENIE ak chcete EGR zaslepit nesmie byt uz pokazene pretoze bude vyhadzovat riadiaca jednotka chybu cize ak mate niekto zaujem zaslepit tak treba este kym nieje pokazene

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 22.12.2008 15:41
od Ne_RAY
Maverick_cz píše:jinak koukám, že dvoulitrářů ;o) v dieselu je tu docela dost... mohli by jsme někdy dát srázek ... jelikož rady na živo přímo u aut by se myslím každému hodili a porovnání jak komu to jede by bylo taky zajímavý.
k tomu zrazu by to bolo super ja momentalne uvazujem o kupe http://www.mybluefin.co.uk uprave kriviek na 165koni a 380 Nm, dufam ze to pojdem dat na viac aut 2.0tdci tak by sme to potom mohli nahodit za nejaku polovicnu cenu ono pan KOIS chce za to 21 000 Sk ako kukam ja to viem zohnat za nejakych 14 000 Sk takze ak by to prechipovanie slo na viac aut co si myslim na 99% ze pojde tam to mozem spravit kto to bude chciet tak za 7000 SK ci 250 eur ;)

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 22.12.2008 15:48
od Ne_RAY
Maverick_cz píše:mě by spíš zajímalo, jak si tu udělal. Jelikož u starých turbodieselů se zaslepovala pouze ta vstupní hadička. U těch novějších už se musel zaslepit i ta výstupní což je dost na hlavu, jelikož ta by logicky neměla vůbec vadit. Čili můj dotaz je takový co všechno si zaslepoval a jestli by si neměl fotku, jak to máš udělaný a kde přesně EGR leží. Z toho schématu co je tady jsem toho moc nezjistil, ale je fakt, že jsem po tom ještě moc nekoukal ;o) nu jen tak, kdyby si náhodou měl fotku, tak by byla fajn hodit jí sem i pro ostatní, který tohle bude do budoucna zajímat.
Se spotřebou s tebou souhlasím, měla by být dole a dokonce by měl o něco vzrůst i výkon.
ta schemata je 1.6 TDCI

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 22.12.2008 17:49
od Maverick_cz
no já si to nechám zaslepit od kámoše co mi dělá všechny auta, jen mi šlo o to, jestli tam neni nějakej speciální postup, jinak je to běžná věc a otázka chvilky. Pokud ti ty otvory nezaslepoval nějakou zlatou pastou, tak co se týče peněz, je to otázka ceny dvou šroubků co zatáhneš do těch hadic a ta chvilka práce. Nu ale třeba se mýlím a nebude to tak jednoduchý a budu pomoc toho tvýho kámoše potřebovat.
S tim chipem je to zajímavý, ale už jenom třeba toho krouťáku bych se bál, už teď je cejtit dost brutální síla, která jde na kola, natož ještě o 60Nm víc. Koníků není nikdy dost to je jasný, ale zatím o tom neuvažuju ;o) A co se týče toho poslat to do víc aut, tak předpokládám, že mluvíš o tom, že by sis ten program přímo koupil a né si to někde nechal do auta nahrát. V tom případě je to dost ošemetný, jelikož ti nikdo neručí za to, že se to bude chovat správně. Radči bych volil už nějaký osvědčený firmy, kde ti na to dají záruku a hlavně do nějaký doby jim to můžeš přivést zpátky s tím, že to tak nechceš a oni ti nahrajou zpátky soft co si tam měl. To mi přijde docela lákavý, když jsem se po tom koukal, tak za to chtěli kolem 9000kč a bylo to tuším o 25koní navíc. Neni to nic extra, ale jak říkám, pokud bych do toho šel, tak bych to zase moc nepřeháněl, abych do auta potom nesypal prachy jenom za klouby na polosách ;o)

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 09.03.2009 18:22
od tlaufer
Ne_RAY prosim ta nevies popri tom zaslepeni EGR-ka aj zohnat novy ten ventil EGR
mne to zatial na pristrojovke nesvieti ale pri diagnostike to hadze nejaku chybu tak by som to chel vymenit vymazat chybu a asi aj rovno zaslepit vedel by si mi s tym pomoct mam motor 1,6 TDCi 80kW
diki

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 13.03.2009 17:37
od johnustek
dnes som sa pytal servisaka od forda,ci sa da zaslepit ten egr ventil,a on my na to ,ze pri motoroch 1,6tdci 66kw sa to neodporuca.ze,zaslepenim sa budu mylit hodnoty zo senzoru na teplotu vzduchu,vahy vzduchu a aj do turba budu hlasit zle hodnoty. :roll: tak teraz neviem,ci mal pan mechanik pravdu,alebo ma chcel len ,,uvarit,,na vymenu noveho ventilu???!!! 8O co vy na to??? :?:

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 20.03.2009 19:23
od Ne_RAY
takze po 2 mesiacoh jazdenia so zaslepenym EGR to uz vyhodilo chybu aj mne takze blenda sla von :(

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 31.03.2009 12:54
od Forny
Tak se panove pripojuji k dalsim obetnim berankum, ktery vypek EGR ventril. Pred cca 500 km mi zacal motor jakoby lenive reagovat na pridani plynu. Pri ustalene rychlosti a pomalem pridani mi prislo, ze auto lehce zpomalilo, pak po cca 1 vterine vyrazilo, jako bych pridal plyn (pri prudkem pridani plynu reagoval bez problemu). Po nejake dobe to prestalo, ale o vikendu prvni varovani: teply motor, start bez problemu, pri rozjezdu motor bez vykonu, zastavil jsem, motor nesel vubec do otacek za plynem (max 1500), po cca 20 s se vse srovnalo a plyn zacal opet reagovat. Vcera nastala stejna situace, z vyfuku se valil svetly dym. Po vypnuti motoru jsem jiz nenatocil. Odtah na lane do Forda a pred chvili mi volali - spatny EGR ventil, vymena 5800 Kc + prace.
Zitra bych to mel mit opravene - to bude pekny april :evil:

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 31.03.2009 13:10
od Norbert
Koľko km máš najazdené?

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 01.04.2009 09:30
od Forny
na tachometru 80k, ale mel by to mit i realne. Nastesti jsem to stihnul v pul rocni zaruce od prodejce, takze bych to mohl zkusit na skrytou zavadu ;)

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 01.04.2009 11:24
od Scorpion46
Forny píše:na tachometru 80k, ale mel by to mit i realne. Nastesti jsem to stihnul v pul rocni zaruce od prodejce, takze bych to mohl zkusit na skrytou zavadu ;)
Cau Forny, nechces napsat kde jsi to auto koupil, at uz ti reklamaci uznaji nebo ne, alespon budeme vedet kam jit nebo nejit pro auto :wink: Zrovna nejake hledam tak se nejake rady vzdy hodi. Nebylo to nahodou z Kladna?
Diky

Re: Jak vypadá EGR pro 2.0TDCi 97kW vyráběno od roku 2005

Napsal: 01.04.2009 12:53
od Forny
Auto koupeno v Hradci Kralovem a to primo u prodejce Ford Bratri Stefanu . Maji dohodu s nejakym dovozce, ktery jim dovazi vozidla. Smlouva je uzavrena primo s Ford HK, takze pokud mi Ford - Valousek vystavi fakturu s popisem poruchy, tak si myslim, ze by se to dalo vzit jako skryta vada a kopii poslu do Ford HK at se k tomu vyjadri. Auto koupeno 3.11.2008 a do 3.5.2009 mam na to pul rocni garanci. Za 5 mesicu najeto 10k km. Jinak s autem nejsou jine problemy. Vse beha jak ma.

Zkusenost: kdyz jsem hledal auto, tak jsem prosel mraky autobazaruv (Praha, Melnik, Usti, Teplice, Ceske Budejice, Havlickuv Brod, Pardubice, Hradec Kralova) a videl hodne aut. Pak jsem taky prosel par delaru co prodavaji ojeta vozidla a u nich servisovana eventualne dotazena ze zapadu. Cena je vyssi, ale pri porovnani je videt, ze ty auta maji opravdu najety pocet kilometru ktery proklamuji.

Zato zkusenost s autobazarem u HB, kde proklamoval jak je auto v poradku a pri prohlidce servisni knizky mi bylo jasne ze ma stoceny kilaky:
1 rok - dve servisni prohlidky po 20k a 40k km
2 rok - dve servisni prohlidky po 60k a 80k km
3 rok - najeto pouze 1500km prodej s 82000 km ??? to je nejake divne
auto - uplne novy venec volanty (opleteni), to same pedaly a ostatni soucasti co se daji vymenit a zamaskovat skutecne stari vozu.
Dale mel docela slusne sjete predni kotouce.
Byla to 1.6 TDCi 80kW a podle me mela natoceno 120k km, takze auto je pred vymenou DPF, vymenou kotoucu a buh vi ceho. Pochybuji, ze za prvni dva roky, kdy Ford dava standertne 2 roky zaruky nebude chodit na pravidelne prohlidky, kdezto potom uz na to muze prdet a auto totalne vylitat, protoze vi ze jej proda.

A to jeden priklad za vsechny, takto jsem videl dost aut, aby se mi to potvrdilo. Tenhle krasavec co jsem koupil mel tyto nedostatky:
- pouze jeden klic (nutno udelat druhy a z bezpecnostnich duvodu precipovat)
- pouze zimni kola (a i ty byli sjete na 3 mm, takze me cekala koupe novych a ted musim koupit letni)
Dale jsem prosel prohlidkou u Fokiho a vymena filtru, oleje a pod. Zjistena praskla manzeta na predni poloose (to uz bylo za meho pusobeni) a soudruzi z NDR strhli matku u plynoveho pedalu a tak urvali ten kus platu a plynovy pedal drzi jen dvouma - nema vliv na funkci.

Vnitrek interieru bez problemu, venec volantu lehce ohmatan a pedaly oslapane. Podvozek v poradku (pri koupi mi jej ochotne zvedli na zvedak a ukazali ze auto neni sesite ze dvou casti - nebourane).

Takze pokud pujdu kupovat jine auto, tak zase a jedine pres dealera co prodava ojetiny - je to sice o neco drazsi, ale je vetsi jistota o puvodu vozu a hlavne pri jakychkoliv komplikacich by mela byt jednodussi domluva (coz si overim pri reklamaci EGR ventilu - dam vedet) nezli s nejakym vycurankem z autobazaru (a ze jsem jich potkal hodne)