Stránka 11 z 12

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 11.01.2014 18:47
od kroulajs
jo to zkusim určitě udělat

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 18.01.2014 01:16
od Olut
Vrozená vada. Soudruzi ve Fordu o ní ví, ale řešit ji by bylo drahé. Levnější je uvést v návodu větu "pokud auto nestartuje, stiskněte pedál na podlahu a zkuste to znovu".
Obvykle to funguje (1,8 16V).

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 12.02.2014 15:14
od kolša
Lidi už vím kde je co na 1,6 :), ale ještě se mi nepovedlo najít to čidlo teploty motoru na mé 1,8. Prosím někoho at mi to popíše, kde ho najdu, nebo sem hodte fotku. Já jsem z toho chcípání už zoufalý. displej hlásí DTC-D262, tak snad to bude ono. už se mi nechce ani přepnout plyn - tak snad to bude zase tím. |Díky

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 12.02.2014 16:37
od stano.
Ked ho najdes, daj vediet :D

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 12.02.2014 17:39
od kolša
mám to chápat tak, že tam prostě není?

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 12.02.2014 18:34
od stano.
1.4 a 1.6 maju aj cidlo teploty hlavy. 1.8 a 2.0 maju "iba" cidlo teploty chladiacej kvapaliny.

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 12.02.2014 18:54
od vitr73
..v podstate je mezi motorem a alternatorem...

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 12.02.2014 20:19
od petulak
stano. píše:1.4 a 1.6 maju aj cidlo teploty hlavy. 1.8 a 2.0 maju "iba" cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
A, u 1.8+2.0-- nemaj nic společného s TEPLOTOU vody.

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 12.02.2014 20:42
od vitr73
no stano....cidlo u 1.8 je taky nasroubovany do hlavy...teda v cem je rozdil kdyz ..."iba" vody?

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 12.02.2014 22:07
od Cimi
Koukám že se řeší stále jeden a ten samí problém, sice s focusem nemám zatím velké zkušenosti ale můj poznatek k tomuto problému. Před zimou mě napadla taková chujovina hodit místo original airboxu otevřenej kužel. nejprve dobrý zresetoval sem řídící jednotku aby se začala učit s novým filtrem a najednou když se ochladilo +-5°C se mi začal projevovat problém se startováním, auto nastartovalo ale jakmile startér přestal točit chcíplo to a takhle třeba 5x za sebou a když to konečně chytlo tak se to rozbíhalo spíše nepravidelně s cukáním a hroznými zvuky. Dal jsem na rady a zkusil nejprve vyčistit volnoběžný ventil. subjektivně bych řekl že to mohlo startování zlepšit ale problém se vyskytuje tak vzácně že se na to nelze spoléhat stoprocentně. Pak mne napadla váha vzduchu, za chodu kdy se motor ohřál jsem jí zkusil odpojit a motor po odpojení nejevil žádné změny chování žádné zacukání chcíípání nic. z toho bych usoudil že je vadná, skoro jsem z toho udělal závěr když mě napadlo sundat kužel filtr a vrátit airbox a celé to zopakovat a světe div se chod motoru na odpojení váhy razantně zareagoval rozhozením otáček a kolísáním jak to má dělat při odpojení. takže váha "asi" funguje, zdálo se že se problém vyřešil od té doby jsem pokaždé nastartoval nicméně startuje jako když se mu nechce, a můj názor je že exiistuje nějaké čidlo možná i samotná váha vzduchu které nefunguje úplně stoprocentně jak by mělo za každých podmínek jako je chladnějí a vlhký počasí.... což přítomnost otevřeného kuželového filtru ještě více umocnila. to je můj názor že to hraje se sáním. Zároven bych řekl že to musí mít souvislost s podivným padáním otáček při dobrždění. Po vyřazení a zastavení kdy otáčky klesají na volnoběh, nejprve lehce volnoběžných 850cca podkroží až motor zavibruje div nechcípne a hned zase naskočí na volnoběžné a drží. děje se tak pouze přesně v momentě kdy se auto zastaví. Ještě doplním že cítím koncentrovaný smrad spalin kolem svodů (motor 1.6) a při chcípání i slyším že to tam někde ufoukne. určitě to bude někde na svodech nebo vlnovec nebo taky jen těsnění, Doufám že to nejsou svody. ale otázka pro ty co měli prasklej vlnovec - bylo to tolik cítit kolem motoru těma spalinama? přeci jen už je to krapet dál. pochopil jse že se rozsype většinou zevnitř. může to nějak ohrozit na životnosti katalyzátor a mělo by to souvislost s těmi starty? spotřeba? i s tímto unikem fofíka docela krmim na dálnici bezproblému akceleruje až na 180km/h (cca 20sekund jízdy) bez jakékoliv ztráty výkonu a spotřeba se mi pohybuje mezi 6.5-7.1litru na sto což by mělo být v normě na 1.6 takže je mi to divné když tam mam unik. a hlavně to startování

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 13.02.2014 07:07
od stano.
petulak píše:
stano. píše:1.4 a 1.6 maju aj cidlo teploty hlavy. 1.8 a 2.0 maju "iba" cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
A, u 1.8+2.0-- nemaj nic společného s TEPLOTOU vody.
To cidlo zboku, pri alternatore, je cidlo teploty vody, nie?

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 13.02.2014 17:30
od vitr73
meri to teplotu hlavy...coz je v podstate jedno jestli vodu a nebo hlavu...jen vim ze kdyz se vysroubuje tak voda ven netece....proste to meri teplotu motoru aby jednotka vedela jestli jed na sitic a nebo uz ne....a myslim ze slovickareni "teplota hlavy" nebo "teplota vody" je v podstate uplne stejne mereni..

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 13.02.2014 18:06
od stano.
Moja chyba.
Myslel som, ze 1.4/1.6 ma jedno cidlo medzi 2. a 3. svieckou (teplota hlavy) a druhe zboku (teplota vody). A ze 1.8/2.0 ma teplotu vody (zboku). Teraz pozeram, ze 1.4/1.6 ma iba medzi 2. a 3. svieckou. A 1.8/2.0 ma iba zboku, pri altiku. Sorry :oops:

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 13.02.2014 18:20
od Cimi
to čidlo teploty hlavy by mělo měřit teplotu oleje jestli se nepletu mělo by být v oleji ne?

Re: Chcípání při studeném startu

Napsal: 13.02.2014 18:35
od vitr73
ne...je proste jen nasroubovane v hliniku hlavy..