66kW ako trhac asfatu, hodne cez dvesto za 4l

Vzhledem k tomu, že se úpravou jedná o vozidlo nezpůsobilé provozu na pozemních komunikacích, tak by se na silnici mělo dívat pouze skrz plot na zahradě. To je jako kdybych vzal tu 1.6, dal tam turbo (v podstatě by vzniknul 1.6EB), natrhnul ti ve všech možných režimech řiť a chlubil se, jak to krásně jezdí. Prostě to auto nemá po takový nehomologovaný úpravě na silnici vůbec co pohledávatTomFocus píše:Edit: výše zmiňuji u 1,6D 66kw ....a když je sw poladěná a nekouří...nastává to pravé divadlo (na 3st prokluz kol (225)top speed hodně přes 200
se spotřebou 3,1-5,4l
nevadnoucí tah motoru do 4500ot)
Malá turbonafta pojede rovnou do servisu, protože se rozsype, případně rovnou na šroťák, protože za chvíli podobný smradlavý líný plečky budou zakázaný.TomFocus píše: Až pojedeš po okresce na 5st devadesát a nenuceně tě objede málá (1,4-1,8) turbo nafta..nezapomeň podřadit na trojku a oplatit jí toona pořád pojede na stejný stupeň a ekonomicky.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů