No mně to neuznali a to mi to kvete už docela dost. Napsali mi tohle:
"děkuji Vám, že jste kontaktoval Zákaznické Centrum Ford.
Ačkoliv naše společnost jako importér osobních i užitkových vozidel značky FORD do České republiky není s Vámi v přímém smluvním či jiném vztahu, usilujeme o maximální spolehlivost a kvalitu služeb poskytovaných autorizovanými opravci Ford.
Vyžádali jsme si proto vyjádření k Vašemu případu od autorizovaného opravce Ford, společnosti A. Charouz, s.r.o., který je zcela oprávněn Váš reklamační nárok posoudit a zároveň Vám sdělit stanovisko. Dovolte, abych Vás informovala, že autorizovaný opravce Ford nepochybil a postupoval zcela v souladu se Servisním a Záručním průvodcem, který je nedílnou součástí každého vozidla Ford.
Návod k použití a Servisní a Záruční průvodce popisují, jak správně o své vozidlo pečovat. Správná péče a správné zacházení zabrání velkým a drahým opravám vyplývající z nesprávné nebo zanedbané údržby. Při nedodržení podmínek, které jsou popsány v tomto Servisním a Záručním průvodci je záruka na prorezivění omezena.
Věřím, že po opravě budete s Vaším vozidlem Ford Focus opět spokojen a přeji Vám mnoho šťastných kilometrů.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na mě neváhejte obrátit."
Prostě bla bla bla bla, co jiného jsem mohl čekat....
Tak jsem jim na to ještě odepsal pár peprných slov co si o tom všem myslím a že vím, že to uznali i lidem, kteří nemají servisní knihu vůbec atd. a na to už mi neodepsali
Jsem z toho pěkně rozladěnej, mám pocit, že ta oprava bude stát ranec.
