Stránka 12 z 40
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 15.05.2012 20:26
od vita_k
Az na vstrik to auto nemusi byt vubec v tragickem stavu. Kolik se da za necele 4 roky najezdit? Co bych udelal ja:
1. zkontroloval prutok oleje turbem kolik je (ja mam 0.9 pri teplem oleji)
2. nechal vydelat cedak z privodu oleje do turba.
3. Vymenil bych radsi rozvody, protoze nevis (ja i kdyz mel na tachecu cca 110t tak uz trochu propoustela vodni pumpa a i s pumpou to nevyslo nejak hrozne draho)
4. diagnostika komplet - nejaka zatezova - pokud je.
Jsou tam prvni brzdy? nebo uz druhe?
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 15.05.2012 21:01
od pavel28
vita_k píše:Az na vstrik to auto nemusi byt vubec v tragickem stavu. Kolik se da za necele 4 roky najezdit? Co bych udelal ja:
1. zkontroloval prutok oleje turbem kolik je (ja mam 0.9 pri teplem oleji)
2. nechal vydelat cedak z privodu oleje do turba.
3. Vymenil bych radsi rozvody, protoze nevis (ja i kdyz mel na tachecu cca 110t tak uz trochu propoustela vodni pumpa a i s pumpou to nevyslo nejak hrozne draho)
4. diagnostika komplet - nejaka zatezova - pokud je.
Jsou tam prvni brzdy? nebo uz druhe?
Tak já měl C-Maxe 2.5 roku starého když jsem ho kupoval, měl najeto ůdajně 96000km.,ale ve skutečnosti měl o 80 až 90000km.více.Jinak auto bylo velice zachovalé,jak vanak,tak i vnitřek.
Servisce jsem věřil,taky to sedělo,ale nezdáli se mě ,opravdu suprovně přepsané některé čísla v té servisce.Tak jsem začal pátrat a ,...

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 15.05.2012 22:08
od V12
Ked to ma 200k, vstreky su prve. Potom hlavna remenica, spojka s dvojhmotou, dlho na seba nenecha cakat ani turbo. Ked mas najazd 10 - 15k km do roka, dva, tri, mozno aj 4 roky to este urcite pojazdi. Vstreky vies vyriesit pouzitymi z buracky (ako ja) a budes jazdit, kym to pojde. A ked sa ukazu naznaky dalsej drahej opravy, predas to. Presne to iste som urobil aj ja. Kedze auto slo do vykupu, za tie 2 roky som na tom stratil docela dost. No teraz sa nebojim sadnut za volant, natankovat plnu a vyrazit na druhu stranu republiky. S tymi kachlami som sa bal.
Vsetko je otazka toho, kolko si do toho auta ochotny investovat aj ked vies, co je zac. Ja som bol rozhodnuty investovat - mat 2-litrove kachle v TOP vybave so 170k km sa mi javilo este ako - tak unosne. Preto som don co - to zainvestoval. No spojka + lozisko + dvojhmota uz bola na mna prisilna kava a bolo jasne, ze prva slusna SX4 mi bude hovorit Moj pane. Narazil som ale na BlackBirda...
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 06:58
od Sobull
Vy z toho uděláte vždycky kovbojku...
Jezdí to? Jezdí. Že podfoukl jeden vstřik? No to se snad může stát i u novýho. Oprav to a jezdi. Historie je asi nezjistitelná, tak koukni aspoň po referencích na bazar, kde jsi to kupoval. A porovnej cenu kterou jsi zaplatil s cenou obvyklou.
Kdyby někdo falšoval servisku, tak si nenechá ujít příležitost do ní namrskat i razítka kontrol.
Udělej preventivně rozvody, na komponenetech jsou myslím data výroby, tak třeba poznáš jestli jsou původní. Koukni na stav kotoučů, taky dost napoví.
Možná jsi naletěl, ale nenech se vystresovat od místních antidieselistů. Jak jsme se několikrát přesvědčili 300 000 pro tyhle motory není problém

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 07:49
od V12
... a ako sme sa x nasobne viackrat presvedcili, obvykle uz 200k je problem...
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 08:46
od Koficek
Tak chlapi moc dík.
Jen čučím, co jsem rozpoutal názorů. Ale je to dobře, co člověk, to názor...
Předevčírem, když jsem sem psal jsem myslel, že budu hned prodávat, ale odstupem času si říkám, že zatím asi ponechám a uvidím co toi udělá.
Na podfouknutý vstřik prodejce zareagoval velmi slušně, že máme spolu snad smlouvu na rok, že zásadnější opravy jdou samozřejmě na jeho hlavu, takže si říkám pokud splní co slibuje, tak že ten rok to auto u mě minimálně zůstane a uvídím.
Co jsem najaře přezouval na liťáčky, brzdy jsou v pěkným stavu, tak ještě mrknu jaké tam jsou.
Co by tam mělo být podle vás za značku? a kde hledat? Třeba to uvidím na první pohled, ale tak radši se ptám.
To Pavel28: Můžeš poslat odkaz, rád se mrknu
To Phofy : Odkaz rád uvítám, ať mám přehled
Tak ať se dílo daří chlapi a zatím moc děkuju

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 09:38
od suflikant
Sobull píše:Vy z toho uděláte vždycky kovbojku...
Jezdí to? Jezdí. Že podfoukl jeden vstřik? No to se snad může stát i u novýho. Oprav to a jezdi. Historie je asi nezjistitelná, tak koukni aspoň po referencích na bazar, kde jsi to kupoval. A porovnej cenu kterou jsi zaplatil s cenou obvyklou.
Kdyby někdo falšoval servisku, tak si nenechá ujít příležitost do ní namrskat i razítka kontrol.
Udělej preventivně rozvody, na komponenetech jsou myslím data výroby, tak třeba poznáš jestli jsou původní. Koukni na stav kotoučů, taky dost napoví.
Možná jsi naletěl, ale nenech se vystresovat od místních antidieselistů. Jak jsme se několikrát přesvědčili 300 000 pro tyhle motory není problém

Konecne rorumna reakcia na dany problem. Vracanie sa do minulosti nema velky vyznam. Je to ako s neverou. Co oko nevidi srdce neboli. Co komu pomoze ked zisti ze auto ma najazdene o x-km viac ako je deklarovane. Avsak si treba uvedomit, ze kazda jazdenka si zoberie svoju dan v podobe oprav. Ak si niekto mysli, ze ine auta sa nekazia, je navelkom omyle. Auta opravujem, tak viem o com hovorim. Na fore pisu hlavne tí, ktori maju s autom problemy a nevedia si rady. Ale tych, ktorí problemy nemaju, alebo si ich vedia, alebo si daju opravit je daleko viac.
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 09:49
od vita_k
jasny co clovek to nazor. Ale udelej urcite to co jsem rikal ja :-))) Brzdy mam motorcraft
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 11:07
od pepé
Komi píše:zaujimava sprava z nemeckeho FF fora - Ford servis pri 100t km utahuje skrutky vstrekovacov o 1/4 otacky
Mě to potkalo při tachometrových 96 000km(podle všech indicií a servisky mi km sedí), vyměnil jsem podložky a vše OK, už mám najeto 113 000km a stále OK.
Vypadáto, že to do tažení po 100 000km(jak píše Komi) je důležité, protože se to dotahuje přes to plastové vodítko a tam dojde k vymáčknutí. Při výměně jsem dotahnul i ostatní na 15 NM.
Když vemu dotažení 4NM + 1/4 otáčky a pak po 100 000km další 1/4 otáčky, tak možná u čísla 15nm budeme.
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 19:45
od V12
Koficek píše:Předevčírem, když jsem sem psal jsem myslel, že budu hned prodávat, ale odstupem času si říkám, že zatím asi ponechám a uvidím co toi udělá.
Pozri - Osobne som 2 roky jazdil s autom, ktore som kupoval s tym, ze je stocene z cca 180 - 200k na 80k km, takze hned po kupe dostal 200k km servis - rozvody + filtre + naplne. Pravda bola nakoniec inde - bolo zmotane zo 137 na 80. Za tie 2 roky som na nom urobil cca 30k km, fantasticky som si ho uzil (aj v style rally

). Aj som donho natlacil nejake tie prachy. Nuz a ked si vypytalo neakceptovatelne drahu opravu, slo z domu do vykupu. Neexistuje ziadny dovod, preco by si nemohol urobit to iste. Jediny rozdiel je v tom, ze pri konstrukcii 2.0TDCI sa setrilo podstatne menej, ako pri konstrukcii 1.6TDCI so vsetkymi z toho plynucimi dosledkami. V principe mas teda 3 moznosti :
1. skusit auto vratit predajcovi - na toto ale nemas v ruke nic o co opries svoje argumenty
2. okamzity predaj do vykupu - vygeneruje to velku stratu
3. ako som uz pisal - pojazdit a v pripade hroziacej drahej opravy predat do vykupu
Momentalne ten podfuknuty vstrek nie je ziadna terorizujuca ciastka, do 100 eciek sa musis vojst aj ked nebudes chciet.
Osobne nemam problem znova kupit stoceny voz. Z mojho pohladu nie je technicky rozdiel medzi autom s realnymi 200k km a stocenkou z 200k na 100k. Len to nesmie byt commonrailovsky diesel, nech je akykolvek.
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 19:53
od phofy
V12 ať stím jezdí je to jenom podfouknutý vstřik, což u těhle motorů je normální, ikdyž je pravda, že se mu to stalo na hodně málo kilometrech. Až příjde nějaká větší oprava, tak ať to opraví a dá auto do výkupu.
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 20:03
od V12
Jj. Len ten vstrek treba poriesit ASAP, aby nestihol napachat ziadne skody.
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 16.05.2012 20:22
od phofy
Tak vstřik si nechá přetěsnit jestli za to dá 2500 tak to bude hodně
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 17.05.2012 07:47
od lucky.jack
Když to přeženu tak na jeden vstřik se do 300,- vejde s přehledem. Jde to udělat i doma, ale jestli bude vstřik připečenej tak je to potom opruz.
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Napsal: 17.05.2012 10:27
od gazza215
Ahojte.
Pred dvomi dňami mi začal vychádzať od motora taký rytmický šušťavý zvuk asi od unikacieho vzduchu. Pri pridávaní sa rytmus toho zvuku zrýchľuje. Okolo jedného vstreku je usadená čierna hmota. Je možné, aby pri netesnom vstreku bolo počuť také intenzívne unikanie vzduchu? Bol som s tým v servise a povedal, že to je tou netesnosťou vstreku. Som objednaný na pondelok. Hovoril, že treba popri výmene tesnenia toho vstreku aj otestovať trysky vstrekov, pričom test jednej trysky stojí cca. 20eur. A to sa mi nezdá, kedže si to tu niektorí meníte doma. Je potrebné dať tie trysky testovať?
Ďakujem za radu.