Stránka 12 z 51

Napsal: 29.06.2007 16:08
od Jasio
K motůrku jdou tři žíly zeshora, pokud myslíš zrovna ty, jsou v konektoru a normálně ho vysunutím odpojiš od motorku, tedy ne od světel. Motorek po demontáži je holá krabička bez drátů. :wink:

Napsal: 02.07.2007 06:34
od zirafak
Jasio.A je to bezpecne :?: Nepretazuje to nejako elektroinstalaciu :?: Preco mi to teda Foki hned tak neprepojil :?: On spominal,ze tam treba dat nejake diody :idea:
V piatok som to rodicom tak prepojil a funguje to ok,len si chcem byt na 100% isty,ze ked odidu,nebude im to robit ziadne problemy :!: :idea:

Napsal: 02.07.2007 07:51
od Boban
Já to takhle měl už i na tom předchozím autě a zatím, vše v poho, předchozí auto i současný, vše bez problémů.

Napsal: 02.07.2007 18:06
od Jasio
To, kdybych já věděl.....nejsem odborník na elektiku....teoreticky stejné kabely napájely H4 a pokud se zaply dálkové musel se zvýšít i odběr. Teď je rozdvojka u konektoru a k němu jdou stále stejné dráty, které musí unést potkávačky a dálkové současně stejně jako předtím. Ještě jsem neměl tu čest jet delší trasu v noci, ale vycházeje ze zkušeností Bobana a toho cizince co to nafotil, mělo by to fungovat. Možná by ty diody měly být při jiném způsobu zapojení. Ještě se poptám na nějakém elektro fóru. 8)

Napsal: 02.07.2007 21:12
od jamaka
ide o to ze konstrukcia H4 je ina ako H7 a H1. Tiez som kedysi prehadzoval svetla zanemu na Volve V40 zo stareho modelu H4 na H7 a musel som pouzit diody, aby po prepnuti svietili svetla ako maju.

Napsal: 02.07.2007 21:41
od Jasio
Nejspíš na tom něco bude a dokud si to na beton neověřím, tak nebudu spouštět dálkový na dlouho. Mrkněte, co jsem se dozvěděl http://www.elektroworld.info/modules.ph ... 5864#85864 :roll:

Napsal: 02.07.2007 21:42
od Wolf2
Měl jsem H4 světla a pak jsem dal xenony a taky tam nedával elektrikář diody,jen propojil nějaké dva dráty (nějaké dva - dráty ) ,aby při přepnutí na dálkové,svítily pořád xenony a k něm se přidají dálky :wink:

Napsal: 03.07.2007 06:26
od zirafak
Dnes to dam pre istotu skontrolovat jednemu autoelektrikarovi.Uvidime,co na to prepojenie povie :!: :?: :idea:

Napsal: 03.07.2007 08:16
od Wolf2
pak dej vědět ,co na to říkal a jestli to proměřil a kolik tam teče proudu ? :wink:

Napsal: 03.07.2007 08:31
od Boban
No tak na to sem taky zvědavý, ale já sem s tím jezdil na dálkový třeba půl hod v tahu a nic ani pojistky a když sem to dělal na prvním autě tak se ten drátek ani neměl snahu se hřát.

Napsal: 03.07.2007 16:53
od Jasio
Pokud jsem pochopil indicie, tak ve světlech s H4 svítí buď jedno nebo druhé vlákno a mají pouze jedno relátko. Kdeždo auta s dvoužárovkovými světely mají rovněž relátka dvě. Při kombinaci H1 a H7 na starších vozech by to jedno relátko nemuselo vydržet. :idea: :roll:

Napsal: 04.07.2007 05:53
od zirafak
Takze premerane a od elektrikara schvalene.Je to chranene poistkou,takze v prvom rade by odisla ta.Vcera vecer som sa vozil a naschval pouzival co najviac dialkove svetla.Vsetko fachci,nic sa neprehrieva.

Napsal: 04.07.2007 06:13
od Boban
Mě to taky nedalo a nechal sem zapnutý dálkový, odkrytoval kryt od bakterky a nic se nehreje ani trochu, takže dobrý :wink: :lol:

Konektory

Napsal: 04.07.2007 09:35
od Bingi
Nevíte někdo kde se dají v Brně koupit ty VW konektory a piny do nich kvůli předělávce nových světel?

Re: Konektory

Napsal: 04.07.2007 10:06
od Wolf2
Koupíš to v každém servisu ŠKODA http://www.skoda-auto.com/cze/services/services/ :wink: