FFIII 1.0 ecoboost 125k
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Stano.
To jsem uměl s Escortem taky, ale tohle Mondeo mi to fakt nedává zadarmo.
Co se týče nebrždění motorem, ani ten můj dvoulitr v tom není zrovna mistr, ikdyž tady už to bude taky hmotností, protože na neutrál dojede hodně daleko.
A jak už zmínil Anduril, defakto je výhoda, protože jedeš skutčně za 0 a ne za 1-3 litry, jako na neutrál.
A myslím si, že nikdo nemůže čekat od litrového motoru, že bude brzdit motorem, to prostě nejde.
To jsem uměl s Escortem taky, ale tohle Mondeo mi to fakt nedává zadarmo.
Co se týče nebrždění motorem, ani ten můj dvoulitr v tom není zrovna mistr, ikdyž tady už to bude taky hmotností, protože na neutrál dojede hodně daleko.
A jak už zmínil Anduril, defakto je výhoda, protože jedeš skutčně za 0 a ne za 1-3 litry, jako na neutrál.
A myslím si, že nikdo nemůže čekat od litrového motoru, že bude brzdit motorem, to prostě nejde.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ak pise 0.0l tak ok. Beriem spat. Stare Focusy totizto nebrzdili motorom lebo nevypinali privod paliva.
To radenie ma ale serie viac...
To radenie ma ale serie viac...
- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
C4R3W - dík za radu, dneska jsem jezdil hodně na pohodu, řazení při 2000 otáčkách a s citem a řazení bylo jako automat. Abych upřesnil, včera jsem s tím jel poprvé tak jak jsem zvyklý a návyky jsou zažrané hluboko. Prostě člověk má tendenci se přizpůsobovat motoru a já jsem byl zvyklý to před řazením vytočit a pak tam rychle lupnout rychlost s podržením plynu. Tady jedou otáčky nahoru rychleji s turbem a pod plynem se ten krouťák po přeřazení asi projeví tím že se zakousne a cukne autem dopředu.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
jj přesně tyhle vychytávky mě na tom motoru bavíAnduril píše:1.6 ecoboost taky nebrzdi motorem tolik jako 1.6ka duratec ve FF2. Ale je to dobre na jizdu zdarma - daleko to dojede za 0.0l/100km
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak kdyz uz jsme tu nakousli razeni a jeho jemnost - s FF3 tez jezdim jako automat, da se prerazovat skutecne neuveritelne jemne (umel jsem to i s Escortem a FF2, ale tady to jde samo). Pri razeni nahoru staci nespechat, pri podrazovani si pomaham falesnym meziplynem (pouze srovnani otacek s vypnutou spojkou).
A zajima me: Jak podrazujete vy? Roztacite motor pres spojku, pouzivate jako ja falesnej meziplyn nebo davate poctivej?
A zajima me: Jak podrazujete vy? Roztacite motor pres spojku, pouzivate jako ja falesnej meziplyn nebo davate poctivej?

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Otacky nepovyskoci - pri normalni praci s pedalama, tedy pokud nesundas nohu z plynu 0.5s pred seslapnutim spojky, se pouze chvili podrzi a pak pomalu klesaji.stano. píše:Ja viem radit ako automat. Nie je to absolutne citit. Naucil som sa casom. Mna len stve to, ze to nebrzdi motorom (co je choroba aj starych focusov. treba mat aspon dvojku, aspon 3000ot a spravnu teplotu, inak nebrzdi). A to davanie nohy z plynu 0.5s pred preradenim, lebo inak povyskocia otacky ma strasne serie. Uz som kvoli tomu prevrtal skoro cele auto. Zabil kopu casu a penazi. Aby som kupil nove auto za 20 tisic s tym, ze toto bude jeho vlastnost od vyroby...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Na starom musis pustit plyn lebo inak povyskocia/podrzia. Na novom musis lebo inak trhne s autom.
Teraz zacinam uvazovat, ze aj stare FoFo boli takto nastavene od vyroby. Casom a rokmi sa zmenili parametre cidiel a sucasti motora. Teraz tie otacky aj povyskocia.
Dobre, toto sem uz nepatri. Pojdem si to vyskusat osobne.
Teraz zacinam uvazovat, ze aj stare FoFo boli takto nastavene od vyroby. Casom a rokmi sa zmenili parametre cidiel a sucasti motora. Teraz tie otacky aj povyskocia.
Dobre, toto sem uz nepatri. Pojdem si to vyskusat osobne.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
A nebo radit pomalejc a cekat, nez otacky klesnou - pripadne pomalejc poustet spojku a vic ji ohoblovavat, coz je prasarna 
Na zacatku vlakna jsem to zminoval jako vec, na kterou jsem si musel zvykat, ale uz mam skoro 14 tisic najeto a zvyk je vybudovanej.
Apropos, jak tu psal kolega - neni to setrvacnikem, neboli tim, cemu se rika "efekt tezkeho setrvacniku" (heavy flywheel effect), o kterym by mohli vypravet majitele skodovackych HTP... Vyjadrovali se k tomu vyvojari od Fordu a stoji si za tim, ze je to zminena kombinace setrvacnosti turba a minimalnich odporu.

Na zacatku vlakna jsem to zminoval jako vec, na kterou jsem si musel zvykat, ale uz mam skoro 14 tisic najeto a zvyk je vybudovanej.
Apropos, jak tu psal kolega - neni to setrvacnikem, neboli tim, cemu se rika "efekt tezkeho setrvacniku" (heavy flywheel effect), o kterym by mohli vypravet majitele skodovackych HTP... Vyjadrovali se k tomu vyvojari od Fordu a stoji si za tim, ze je to zminena kombinace setrvacnosti turba a minimalnich odporu.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
stano neber to radenie tragicky. vobec to nie je také zlé. je to o zvyku. ja už som si na to radenie zvykol a to som urobil okolo 500 km,vyžaduje si to len jemnejšiu prácu nôh a trochu citu. toto je focus z iného levelu ako staré focusy. predstav si pilota ktorý vymení starý dvojplošník za prúdovú stíhačku. tiež bude nejaky čas z toho "na větvy". 

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Len z to pustania plynu som na vetvy uz teraz
Ano, zvykol som si. Uz viem radit tak, ze ani nie je citit trhnutie auta pri pusteni spojky, trafim presne otacky. Ale pri prudkom rozbiehani je predcasne pustanie plynu stratou rychlosti/casu/dynamiky jazdy. A aby som si s tymto kupil nove auto za 20k€? Takisto ako nekupim auto ak nebude mat napriklad vyhrievane spataky, stahovanie/vytahovanie okien cez klucik, svetlo vzadu a podobne veci. Ak to moze mat moje 14 rocne auto a su to veci, ktore potrebujem, nevyvalim tolko penazi za osekanu lestenku. Radsej budem zivit to, co mam.
Objednam sa na testovacku. V podstate vyberam medzi FoFo a Cmax. Cmax sa mi paci, ze je vacsi. Lepsie sa nastupuje, naklada sedacka a deti dozadu nenastupuju cez prah, ale na rovnu podlahu. Z pozicie vodica ma ale poznatelne menej kvalitne spracovanie interieru (napriklad nastavenie intenzity podsvietenia) a je vyssie - stabilita v zakrutach.

Objednam sa na testovacku. V podstate vyberam medzi FoFo a Cmax. Cmax sa mi paci, ze je vacsi. Lepsie sa nastupuje, naklada sedacka a deti dozadu nenastupuju cez prah, ale na rovnu podlahu. Z pozicie vodica ma ale poznatelne menej kvalitne spracovanie interieru (napriklad nastavenie intenzity podsvietenia) a je vyssie - stabilita v zakrutach.
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
ja som na vetvy z toho že sa tu rieši práca s pedálmi, čo je hádam téma pre čerstvých absolventov autoškoly 

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ale prd, litrové motory jsou pro čerstvé absolventy 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
To mas jednoduchy - ja si treba vsimam, ze spousta lidi neumi vubec radit a obcas trpim za to auto, kdyz nekoho pustim k volantu...peter964 píše:ja som na vetvy z toho že sa tu rieši práca s pedálmi, čo je hádam téma pre čerstvých absolventov autoškoly
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
preto zásadne nikoho nepúštam za volant mojho auta. ani vlastnú manželku nie, najmä preto, že nemá vodičák, a cudzieho už vobec nie, aj keby mal tri vodičáky 

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak to ja s tim zase nakej zvlastni problem nemam - jsou lidi, ktery za volant pustim bez problemu, ale obcas se vyskytne situace, ze neni zbyti a pak trpim 

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů