Neriesi sa praca s pedalmi. Ale to, ze potrebu pustat plyn pol sekundy pred spojkou som zazil len na Forde.peter964 píše:ja som na vetvy z toho že sa tu rieši práca s pedálmi, čo je hádam téma pre čerstvých absolventov autoškoly
FFIII 1.0 ecoboost 125k
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13546
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak jsem to dneska poprvé vyzkoušel a musím říct, že to fakt funguje. Teda spíš ve smyslu, že na tom něco bude, protože jíné auto by cuklo, kdybych mezi uvolněním plynu a sešlápnutím spojky nechal prodlevu..
Na jednu stranu to nepadání otáček má svůj smysl v tom, že když se hodně zrychluje, tak při řazení nahoru tolik nepadají otáčky, což je taky dobře. Protože pata-špička v normálním autě kvůli rozmístění pedálů a jejích vzájemné výšce moc provozovat nejde, zkoušel jsem to
Na jednu stranu to nepadání otáček má svůj smysl v tom, že když se hodně zrychluje, tak při řazení nahoru tolik nepadají otáčky, což je taky dobře. Protože pata-špička v normálním autě kvůli rozmístění pedálů a jejích vzájemné výšce moc provozovat nejde, zkoušel jsem to

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
kurrrňa to jezdí 

Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak galerka, sup sup 

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak, panove - co spotreba? Starsi EB uz jsou zajety, mame tu par novejch prirustku...
Ja mam 14.000 km a 6.6l/100 km, pricemz to rozhodne nesetrim (Praha).

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Najeto 2000 km / 50% dálnice, 50% město / Spotřeba 7 litrů. Jízdní styl zatím mírně dynamicky, občas zrychlení, dálniční rychlost 140 km/h.
Zkoušel jsem nějaké úseky jet soustředěně na spotřebu (normální rychlosti do 90/130 km/h, držení odstupu, co nejmíň brždění, řazení kolem 2000 otáček) a spotřeba letí dolů někam k 6,5l). Čeká mě cesta do Itálie takže pak napíšu výsledek spotřeby, docela mě to zajímá, na Rakouské dálnici se vždy držím rychlosti do 130-140 km/h kvůli tamějším přísným kontrolám. Takže jízda to bude s lehkou nohou.
Jinak dojmy z auta po 2000 km velmi pozitivní, vypíchl bych odhlučnění, je to jak větroň jen si to plachtí
i na dálnici při 150 km/h ustálené rychlosti je to příjemné tiché svezení. Na řazení a turbolag co se tady tak probíral jsem si zvykl a přizpůsobil se takže už to nevnímám a řazení je naprosto plynulé. Při předjíždění oceňuji vynikající pružnost motoru při rychlostech nad 80 km/h. Táhne to pěkně až do 130 km/h takže předjíždění je pohoda.
Ještě ke spotřebě ... motor je dost citlivý na zatížení takže jet ekonomicky znamená nevozit 4 lidi s plným kufrem, netočit nad 2500, lehká noha (neustále, ... stačí polechtat plyn a sosá to litry jak blázen), dojíždění bez brždění, předvídavost, atd. - ale jinak spotřeba je hezká když se jede jako kdybych měl zkažené vejce pod pedálem plynu
Dost těžké je udržet trpělivost se takhle držet dlouhodobě. Motůrek má supr zvuk, táhne krásně do vysokých otáček a s podvozkem je zábava takže většinou jsem ekojízdu vzdal při prvních zatáčkách 
Zkoušel jsem nějaké úseky jet soustředěně na spotřebu (normální rychlosti do 90/130 km/h, držení odstupu, co nejmíň brždění, řazení kolem 2000 otáček) a spotřeba letí dolů někam k 6,5l). Čeká mě cesta do Itálie takže pak napíšu výsledek spotřeby, docela mě to zajímá, na Rakouské dálnici se vždy držím rychlosti do 130-140 km/h kvůli tamějším přísným kontrolám. Takže jízda to bude s lehkou nohou.
Jinak dojmy z auta po 2000 km velmi pozitivní, vypíchl bych odhlučnění, je to jak větroň jen si to plachtí

Ještě ke spotřebě ... motor je dost citlivý na zatížení takže jet ekonomicky znamená nevozit 4 lidi s plným kufrem, netočit nad 2500, lehká noha (neustále, ... stačí polechtat plyn a sosá to litry jak blázen), dojíždění bez brždění, předvídavost, atd. - ale jinak spotřeba je hezká když se jede jako kdybych měl zkažené vejce pod pedálem plynu


Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Čau, já mám najeto 7t km a spotřeba se průběžně drží kolem 6,8-6,9l. Jezdím teď výhradně po Praze.C4R3W píše:Tak, panove - co spotreba? Starsi EB uz jsou zajety, mame tu par novejch prirustku...Ja mam 14.000 km a 6.6l/100 km, pricemz to rozhodne nesetrim (Praha).
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
lionzion: Myslim, ze si to jeste sedne - mne to bralo zpocatku 7.2 -7.5, az po tech 10tkm to zacalo klesat pod 7 
pcjoe: Jizdni styl? Setris to?

pcjoe: Jizdni styl? Setris to?
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
ja sa síce len blížim k prvej tisícovke km. po poslednom tankovaní som vynuloval PC. cez víkend som urobil prvú dlhšiu jazdu po okreskách (mimo obce jazda rýchlostou 100-110 km/h) a podaril sa mi to dať na 5,8 L. momentálne zase návrat do mesta a PC ukazuje 6,2 L.
jazdím skor defenzívne, ale zase nie extrémne na spotrebu. vzhľadom na zábeh to moc nevytáčam, max. tak do 4000 - 4500 rpm. snažím sa radiť často a hlavne podľa zvuku motora, snažím sa aby motor išiel hladko, a ked mám pocit, že ide pod otáčky už sa mu snažím preradením pomocť.
na kytičky v ecomode viac menej kašlem a šipky, ktoré dáva PC signalizujúce radenie ignorujem, ak ja nemám ten pocit, že už je potreba preradiť. musím povedať, že niekedy sa aj zhodneme, ale fakt len občas.
jazdím skor defenzívne, ale zase nie extrémne na spotrebu. vzhľadom na zábeh to moc nevytáčam, max. tak do 4000 - 4500 rpm. snažím sa radiť často a hlavne podľa zvuku motora, snažím sa aby motor išiel hladko, a ked mám pocit, že ide pod otáčky už sa mu snažím preradením pomocť.
na kytičky v ecomode viac menej kašlem a šipky, ktoré dáva PC signalizujúce radenie ignorujem, ak ja nemám ten pocit, že už je potreba preradiť. musím povedať, že niekedy sa aj zhodneme, ale fakt len občas.
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jezdím tak nějak normálně. Řadím kolem 2t otáček jak jsem zvyklý z předchozího dieslu. Nejvíc to kazí popojíždění v kolonách a občas velmi krátké jízdy do 5km. V koloně stop/start často vypínám. Je to pak spíš za trest.C4R3W píše: pcjoe: Jizdni styl? Setris to?
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Start-stop nepouzivam vubec. Resp. pouzivam, ale jinak, nez vyrobce zamyslel: jako komfortni vypinac motoru, kdyz nekde stojim a na nekoho treba cekam
Jinak jeho vypnuti je prvni veci, kterou po nastartovani delam...

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ahojte, vrátil jsem se z delší cesty do Itálie a tady jsou poznatky k motoru a spotřebě.
Najeto: 3000 km
Trasa: 99% dálnice (Zlín, Vídeň, Graz, Florencie, Pisa <<< >>> Lago di Garda, Brenner, Salzburg, Linz, Vídeň, Brno, Zlín)
Jízdní styl: kromě pár zastávek na odpočívadlech jsem jel 80 - 150 km/h skoro celou trasu, několik úseků bylo zpomalení na 80 km/h a občas, když to provoz dovolil se dalo jet nad 150 km/h. Průměrně bych řekl, že jsem jel 120 km/h skoro celou trasu, spotřebu jsem nehlídal, jízda byla v normálním režimu.
Celková spotřeba: 6,5l takže spokojenost
Cestou zpátky jsem měl u Vídně podle PP dojezd 40 km k hranicím v Mikulově tak jsem si řekl, že už vydžím a natankuji u nás. Ten závěr jsem plyn jen lechtal, protože to bylo na hraně a nechtěl jsem zkoušet kolik je ještě rezervy za nulou. Takže k první pumpě u nás jsem dojel s dojezdem 1km. Natankoval jsem plnou nádrž celkem 50l takže tam mohlo být ještě 5l rezervy. Po natankování ukazoval PP dojezd na nádrž 850 km.
Motor se chová na dálnici jako doma. Otáčky se drží do 3000 pokud se jede do 140 km/h, ticho a klídek v kabině i díky aerodinamice výborný, na vjezdu člověk zařadí šestku, pustí nějakou audioknihu z mp3 a jede.


Najeto: 3000 km
Trasa: 99% dálnice (Zlín, Vídeň, Graz, Florencie, Pisa <<< >>> Lago di Garda, Brenner, Salzburg, Linz, Vídeň, Brno, Zlín)
Jízdní styl: kromě pár zastávek na odpočívadlech jsem jel 80 - 150 km/h skoro celou trasu, několik úseků bylo zpomalení na 80 km/h a občas, když to provoz dovolil se dalo jet nad 150 km/h. Průměrně bych řekl, že jsem jel 120 km/h skoro celou trasu, spotřebu jsem nehlídal, jízda byla v normálním režimu.
Celková spotřeba: 6,5l takže spokojenost
Cestou zpátky jsem měl u Vídně podle PP dojezd 40 km k hranicím v Mikulově tak jsem si řekl, že už vydžím a natankuji u nás. Ten závěr jsem plyn jen lechtal, protože to bylo na hraně a nechtěl jsem zkoušet kolik je ještě rezervy za nulou. Takže k první pumpě u nás jsem dojel s dojezdem 1km. Natankoval jsem plnou nádrž celkem 50l takže tam mohlo být ještě 5l rezervy. Po natankování ukazoval PP dojezd na nádrž 850 km.
Motor se chová na dálnici jako doma. Otáčky se drží do 3000 pokud se jede do 140 km/h, ticho a klídek v kabině i díky aerodinamice výborný, na vjezdu člověk zařadí šestku, pustí nějakou audioknihu z mp3 a jede.


Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Pěknej vejlet
Připoměl jsi mi naši cestu, kterou jsme jeli před dvěma lety, akorát jsme si to s noclehem ve Florencii protáhli až na Elbu, zpátky víkend u Gardy a přes Solnohrad dom. Akorát ta spotřeba byla o litr a půl nižší
(já vím, s dýzlem)
Tankovat jsi měl zpátky ještě v Rakousku, letos v září jsem hned po výjezdu z dálnice před Poysdorfem na OMV tankoval o 4 ká levněji, než bych dal za litr v Mikulově


Tankovat jsi měl zpátky ještě v Rakousku, letos v září jsem hned po výjezdu z dálnice před Poysdorfem na OMV tankoval o 4 ká levněji, než bych dal za litr v Mikulově
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Najeto: 3000 km
Trasa: 99% dálnice (Zlín, Vídeň, Graz, Florencie, Pisa <<< >>> Lago di Garda, Brenner, Salzburg, Linz, Vídeň, Brno, Zlín)
Jízdní styl: kromě pár zastávek na odpočívadlech jsem jel 80 - 150 km/h skoro celou trasu, několik úseků bylo zpomalení na 80 km/h a občas, když to provoz dovolil se dalo jet nad 150 km/h. Průměrně bych řekl, že jsem jel 120 km/h skoro celou trasu, spotřebu jsem nehlídal, jízda byla v normálním režimu.
Celková spotřeba: 6,5l takže spokojenost
To zní velmi pěkně a na dálniční spotřebu je to moc fajn. To se mi s naším kombajnem nepodařilo. Ještě bych měl dotaz kolik vás jelo a jak jsi byl naložený? Zatím je vidět, že "každý kilogram" je u motoru znát na spotřebě.
Trasa: 99% dálnice (Zlín, Vídeň, Graz, Florencie, Pisa <<< >>> Lago di Garda, Brenner, Salzburg, Linz, Vídeň, Brno, Zlín)
Jízdní styl: kromě pár zastávek na odpočívadlech jsem jel 80 - 150 km/h skoro celou trasu, několik úseků bylo zpomalení na 80 km/h a občas, když to provoz dovolil se dalo jet nad 150 km/h. Průměrně bych řekl, že jsem jel 120 km/h skoro celou trasu, spotřebu jsem nehlídal, jízda byla v normálním režimu.
Celková spotřeba: 6,5l takže spokojenost
To zní velmi pěkně a na dálniční spotřebu je to moc fajn. To se mi s naším kombajnem nepodařilo. Ještě bych měl dotaz kolik vás jelo a jak jsi byl naložený? Zatím je vidět, že "každý kilogram" je u motoru znát na spotřebě.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
jo taky jsem spokojený a hlavně nějak jsem se moc nesnažil jet ekojízdu (moc mě to nebaví). Máš pravdu, že každý kg je cítit, ten motůrek je na zatížení extra citlivý, po rovině udržovací rychlostí je spotřeba super ale slabé stoupání nebo rozjezd a roste to dost výrazně. My jeli ve 2 lidech s jedním kufrem takže poloprázdní.pcjoe píše:To zní velmi pěkně a na dálniční spotřebu je to moc fajn. To se mi s naším kombajnem nepodařilo. Ještě bych měl dotaz kolik vás jelo a jak jsi byl naložený? Zatím je vidět, že "každý kilogram" je u motoru znát na spotřebě.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host