100 tisíc dávno neni, to bylo kdysi na xantiích, měl sem ji se spoustou tisíc km a podvozek fungoval luxusně, bez jakekoliv udržby.killerhammer píše: inac ten pneumaticky podvozok v citroenoch treba servisovat, je tam kvapalina (nejaky olej) + vzduch a po 100tkm sa to tusim vymiena.
Dnes je tam myslím servisní interval 200tis, obnáší to vyčištění systému, výměnu LHM kapaliny, vyměnění/dofouknutí akumulátorů(tzv koule) dusíkem.Jinak dnes už u těch podvozků není problém ani s měkostí, prostě stlačíš tlačítko sport auto sedne blíž k vozovce a ztvrdne.
Rád na tu jízdu první třídou vzpomínám

Co se týka designu, citroen vždy dělal extravagantní auta, ale nikdy ne ošklivá!!!!!!

Můj nejoblíbenější model je nejvhodnějším příkladem.
Je to předchůdce všech citronů s hydropneumatikou